Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo, oot ihan oikeassa, että endo voi levitä uudestaan. En tosin tarkoittanut sitä ihan noin, kun tosta ehkä voi ymmärtää, vaan nimenomaan sillä, että nyt kun se endo on noin leikattu, niin halutaan kokeilla, josko se riittäisi parantamaan tilannetta niin, että raskaus alkaisi.
Onnea Rintta! Toivotaan, että nyt olis teidän vuoro
Mulla oli lämmöt hypännyt sen verran selkeästi ylös, että voinen julistaa luteaalivaiheen ja piinapäivät alkaneeksi. Ovis oli varmaan eilen tai maanantaina, eli tänään on dpo 1 tai 2. Vähän mietityttää, kun nyt juhannusaatto olis dpo 10 tai 11 ja me vietetään juhannusta miehen kavereiden kanssa. Ihan varmana tässä nyt mun tuurilla käy niin, että saan jonkun epäselvän haamun juhannuksena ja sit menkat alkaa heti juhannuksen jälkeen Juhannuksena en sit varmaan kuitenkaan uskalla juoda alkoholia ja jään tästä ihan 100 % varmasti ”kiinni” ja sit kaikki olettaa mun olevan raskaana Vituttaa jo valmiiksi. Jos jollain on hyviä ideoita tällaisesta tilanteesta selviämiseen, niin otan ilolla vastaan.
Unicorn mikä metut?
Ja Mrs R, joo, maaliskuussa laitettiin tk:lta lähete ja mitään ei ole kuulunut. Meillä siis kyseessä toistuvien keskenmenojen tutkimukset. Syy kyllä saattaa olla raivostuttavan saamattomassa miehessäni, joka ei ole VIELÄKÄÄN käynyt määrätyissä labrakokeissa, sanoo menevänsä nyt maanantaina. Vaikeuttaa liikaa, kun on aamulla paastossa otettavat kokeet ja mies ei mene mihinkään aikaisin, ellei ole ihan pakko, ja sitten onkin jo niin kiire, ettei ehdi labraan ensin... Itse kävin jo maaliskuussa. Labralähete on jo kerran uusittu - minun toimestani - ja on varmaan taas mennyt vanhaksi. Ehkä vähän kertoo, kumpi ottaa touhun vakavammin. Syö se hankkimiani vitamiineja ihan kiltisti, vaikka maistuvat pahalta. Sentään.
Sori, minulla näköjään valittamispäivä.
Okei. Ajattelinkin, että mun kaverilla tuli tietääkseni kohtuullisen lyhyen ajan sisällä lähettest ensikäynti ja tutkimukset. Mutta joo, me aloitetaan silti elo- syyskuunvaihteessa ensikäynnillä yksityisellä ja siellä sit pitää keskustella lähetteestä julkiselle.Ja Mrs R, joo, maaliskuussa laitettiin tk:lta lähete ja mitään ei ole kuulunut. Meillä siis kyseessä toistuvien keskenmenojen tutkimukset. Syy kyllä saattaa olla raivostuttavan saamattomassa miehessäni, joka ei ole VIELÄKÄÄN käynyt määrätyissä labrakokeissa, sanoo menevänsä nyt maanantaina. Vaikeuttaa liikaa, kun on aamulla paastossa otettavat kokeet ja mies ei mene mihinkään aikaisin, ellei ole ihan pakko, ja sitten onkin jo niin kiire, ettei ehdi labraan ensin... Itse kävin jo maaliskuussa. Labralähete on jo kerran uusittu - minun toimestani - ja on varmaan taas mennyt vanhaksi. Ehkä vähän kertoo, kumpi ottaa touhun vakavammin. Syö se hankkimiani vitamiineja ihan kiltisti, vaikka maistuvat pahalta. Sentään.
Sori, minulla näköjään valittamispäivä.
Huh, pienen tauon aikana ehtinyt kertyä tekstiä, varmaan unohdan kommentoida puolet siitä, mitä aioin...
Potun terveiset on aika huh! Hyvä, kun endoa saatiin ainakin vähenneltyä, toivotaan, että tuottaa tulosta. On tuo endo kyllä syvältä!
Heitsulla ollut hirmuinen odottelu Naikkarille, enää en itse valita siitä, kun ensikäynnistä ei kuulu mitään, kun maaliskuussa laitettiin lähete... Toivottavasti nyt sitten elokuulle järjestyisi aika, se olisi oikeus ja kohtuus!
Alinahilla lähtenyt hyvin hoidot käyntiin, hyvä, ettei siellä joudu niin enää näissä odottelemaan pitkän ovulaationmetsästyksen jälkeen!
Rintalle isot onnet hyvin etenevästä plussasta! Niin elin päivityksissä mukana, kun näytti testi haalenevan, niin olin täälläkin ihan suruissani, sitten positiivinen käänne taas riemastutti! Kovasti sinne tarrasukkia nyt, liikaa ollut teilläkin pettymyksiä.
Unicornille high five mallikkaasta painonpudotuksesta! :) Saako kysyä, miten paljon matkaa on tavoitepainoon?
Salainensydän, lupaavalta kuulostaa! Peukut on täällä pystyssä, että seuraava testi on kunnon plussa!