Kiitos.Toivotaan parasta.Äh, mun pitikin kirjottaa, että toivottavasti pääsette IVF:än, kun nyt oli vaan inssi, mutta meni sanat sekasin. Mut joka tapauksessa toivottavasti sit elokuun IVF onnistuu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos.Toivotaan parasta.Äh, mun pitikin kirjottaa, että toivottavasti pääsette IVF:än, kun nyt oli vaan inssi, mutta meni sanat sekasin. Mut joka tapauksessa toivottavasti sit elokuun IVF onnistuu!
Tein aamupissasta molemmat, no pitäisköhän nyt sit vielä kokeilla...Oliko aamu/iltapissa?
Mulla näkyi ihmekyllä iltapissassa aina parhaiten :D vaikka testi käsketään tehä aamupissasta x)
Juu sama homma täällä, raivostuttavaa. Yölläkin kaikka paikat ihan mähmässä!Tuo lugesteron on muuten tosi ärsyttävää käyttää alapään kautta, sotkee alushousut. Tahmasta valkoista vuotoa, onko se ihan normaalia? Pissan joukossakin valkoista hilettä. Oletan sen olevan siis lugesteronia..
Kuuluu asiaa ihan normaalia on.Samaa tekee minulla kun on sitä ollut käytössä.Tuo lugesteron on muuten tosi ärsyttävää käyttää alapään kautta, sotkee alushousut. Tahmasta valkoista vuotoa, onko se ihan normaalia? Pissan joukossakin valkoista hilettä. Oletan sen olevan siis lugesteronia..
Kiitti iltapisuvinkistä unicorn, en oikeen tiedä mitä aatella. Hyvä etten vitutuspäissäni tehny mitään harkitsematonta. Toi iltapissa on 20minuutin pidätyksellä. Jäädään seurailemaan tilannetta siis...
Täällä selvitty hengissä laparoskopiasta ja kotiin pääsin illalla. Leikkaus kesti melkein kolme tuntia ja lääkäri tuli ihmetteleen, että olipas siellä työstettävää! Sanoi, että kauemmin kuin oli odotettu ja mun peukalonpäänkokonen endo olikin viis senttiä! Ei pitänyt olla kiinni suolessa. Tottakai oli ja kuulemma niin lujaa, etteivät meinanneet saada irti. Eivät löytäneet selvää rajaa, että mistä endo loppuu ja suoli alkaa, joten suolen pinnalle jätettiin noin kolme senttiä endoa. Tämä voi vaatia sitten isomman leikkauksen, kun nyt suolikirurgia ei oltu varattu. Endoa oli myös pallean ympärillä, kohdun etuseinämällä ja emättimen suulla, jonka vuoksi nyt emättimessä on muutaman sentin haava ja tästä seurasi kuukauden yhdyntäkielto.
Lopulta endopesäke oli niin iso, että se poistettiin alapään kautta. Että sellanen remontti. Lääkäri ihmetteli vaan, että olipas tilanne muuttunut puolessa vuodessa kuvan jälkeen.
Sanoivat myös, että jos en puolessa vuodessa raskaudu, kirjoittavat lähetteen lapsettomuushoitoihin. Mut mietin vaan, että siinä tulee täyteen jo kaks vuotta. Eikö sit aiemmin kirjoteta.
Mutta tällästä!
No huh, Pottu! Siinäpä oli leikkausta kerrakseen! Toi puolen vuoden odotus ennen lapsettomuushoitoja varmaan johtuu siitä, että nyt sulla pitäis olla paikat paremmassa kunnossa, kun endo on hoidettu ja haluavat, että kokeilette vähän aikaa luomuna, jos toi riittäis ratkaisuksi. Mutta ymmärrän kyllä, että se tuntuu kohtuuttoman pitkältä ajalta, varsinkin kun yritystä on jo pidempään taustalla.
Jee Rintta! Olipa kyllä jännää, mikä ero aamu- ja iltapissalla.
Mulla on ovis varmaan tänään tai sit oli jo eilen. Sain miehen onneksi vielä eilen sänkyhommiin, vaikka se olikin tosi väsynyt. Mun odotukset ei kyllä tästä kierrosta ole kovin korkeella, koska en ehkä usko mun ferritiinin nousseen vielä tarpeeksi.
Aahh jotenkin muistelin että se oli jo.Minusta aika kohtuutonta että heidän mokan takia venyi ja nyt vielä annetaan luomuna tulla kuukautiset.Itsellä joka toinen kierto on max 35 ja se toinen yli 44kp aina pitkissä kierroissa pitänyt ottaa primolutit käyttöön.Heitsu, mulla on se magneettitutkimus juhannuksen jälkeen, vielä pitää vajaa pari viikkoa malttaa odottaa :) Harmi, että teillä saattaa taas hoitoaikataulu venyä. On kyllä epäreilua, että naikkarin mokan takia ootte joutunu ylimäärästäki odottelemaan :/
Tässä umpeutuu kyllä joku hoitotakuukin, eniten ihmettelen kuitenkin et miten ihmisten luullaan henkisesti sekviytyvän jos kaikki kokoajan vaan pitkittyy ja vielä hoitavan tahon virheestä!Aahh jotenkin muistelin että se oli jo.Minusta aika kohtuutonta että heidän mokan takia venyi ja nyt vielä annetaan luomuna tulla kuukautiset.Itsellä joka toinen kierto on max 35 ja se toinen yli 44kp aina pitkissä kierroissa pitänyt ottaa primolutit käyttöön.
Kuulostaa kyllä aika kohtuuttomalle, jos ei vielä hoidon aloitus viikkoakaan voi antaa tiedoksi, itse varmaan harkitsisin jo yhteydenottoa potilasasiamieheen.Aahh jotenkin muistelin että se oli jo.Minusta aika kohtuutonta että heidän mokan takia venyi ja nyt vielä annetaan luomuna tulla kuukautiset.Itsellä joka toinen kierto on max 35 ja se toinen yli 44kp aina pitkissä kierroissa pitänyt ottaa primolutit käyttöön.