Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Alinah, sullahan oli ovisplussa jo keskiviikkona? Kyllä varmasti riittää torstain tallettelut:)

Varovaiset onnittelut Rintta! On kyllä vahva viiva, jos on vasta dpo 11. Ehkä se tosiaan lupaa hyvää:)

Mulla tuli tänään ovisplussa. Vähän huono päivä suoraan sanottuna, kun mies valittelee flunssaista oloa. Mutta yritettään vielä talletella illalla.

Alinah, sullahan oli ovisplussa jo keskiviikkona? Kyllä varmasti riittää torstain tallettelut:)

Varovaiset onnittelut Rintta! On kyllä vahva viiva, jos on vasta dpo 11. Ehkä se tosiaan lupaa hyvää:)

Mulla tuli tänään ovisplussa. Vähän huono päivä suoraan sanottuna, kun mies valittelee flunssaista oloa. Mutta yritettään vielä talletella illalla.
Tallettelu onnea sinne!

Täällä on aika hajalla mennyt olo tämän päivän tuhruttelusta ja 1kp käännöksestä.Olimme niin toivoa täynnä kun limakalvokin oli pitkästä aikaa hyvä, johtofollikkeleita useita ja annoskin oli paljon, paljon suurempi nähden inseminaatio annoksiin.Tuntuu että kaikki on raskaana,kaikkilla on lapsia ja kaikkien hoidot menevät eteenpäin mutta me aina junnataan vuodesta vuoteen tässä samassa pisteessä.

Mulla oli aamuinen testi jo melkein nega. Tais jäädä kemialliseksi tämä :( Toivottavasti ei kierto nyt venyis sitten. Enskerralla koitan olla testaamatta ennen kuin menkat on oikeasti myöhässä!

Nyt takana 5kk aikana sitten yks kkm ja 2 kemiallista. Miks pitää yhdessä päivässä aina innostua ihan tolkuttomasti??? Sitte tuntuu ku tippuis pilven reunalta saakka alas...

Miten näitä pettymyksiä tulee kokoajan?? I feel juu heitsu, kaikki muut on raskaana!!

Nyt sainkin kuin sainkin pitkän yrittämisen jälkeen yhteyden Naikkarille.Yhessä vaiheessa pääsin läpi mutta puhelu katkesi ja ei ottanut ollenkaan yhteyttä mutta sitten sainkin yhteyden uudelleen.Kerroin tuloksen että testi nega ja yöllä alkanut vuoto mitä tehdään?Hoitaja laittaa ilmoituksen lääkärille ja lääkäri tekee suunnitelmat mitkä katson sitten kanta palvelusta pitäisi kuulema näkyä 1vk-puolentoista viikon kuluttua.Niitä odottelessa.150annoksella gonal-f:ää tulee alkamaan lyhyt kaava ivf ja elokuussa aikaisintaan alkaa hoito.

Pahoittelut Rintta :/ voisko kuitenkin olla vaan laimeempi näyte?

Heitsu, vastasinkin sulle toiseen ketjuun <3
En usko. Kuitenkin useamman tunnin pidätys takana. Näinhän mulle kävi just edelliskuussakin, testi oli ensin positiivinen ja lähti siitä sitten haalistumaan. Jos ei ke ala menkat ni testaan sitten uudelleen vielä. Aattelen et joku yritti pitää kiinni mutta ei jaksanutkaan sitten...

En usko. Kuitenkin useamman tunnin pidätys takana. Näinhän mulle kävi just edelliskuussakin, testi oli ensin positiivinen ja lähti siitä sitten haalistumaan. Jos ei ke ala menkat ni testaan sitten uudelleen vielä. Aattelen et joku yritti pitää kiinni mutta ei jaksanutkaan sitten...

:( :(

Heitsu, oon oikeasti todella pahoillani:sad001 Todella harmi, kun kaikki näytti niin hyvältä. Toivottavasti seuraavalla kerralla pääsette inssiin. Saatko kesäksi mitään lääkkeitä yrityksen tueksi vai meettekö ihan luomuna?

Rintta voi ei:sad001 Mäkin kyllä mietin, että voisiko haalistuminen johtua vain virtsan vahvuudesta tai muusta sellaisesta. Sun plussa eilen oli musta kuitenkin todella vahva ollakseen vasta dpo 11, joten sinänsä en vielä heittäisi kirvestä kaivoon, vaikka nyt olisikin vähän haalistunut.

Mulla on ovis varmaan tänään tai huomenna. Oon tässä jo pari päivää ihmetellyt pientä kipua vasemmalla kyljellä tai alavatsalla. Se tuntuu siis siltä kuin siellä painaisi joku. Voikohan olla munasolun kasvukipua vai jotain ihan muuta? Saattaa kyllä olla vähän ylempänäkin kuin munasarja. Tietty olen alkanut pelätä kaikenmaailman kystia tai endoa. Onko muilla ollut tällaista oviksen aikaan?

Oispa ollutkin vain vähän haalistunut, mut joutu luonnonvalossakin oikeen katsomaan et sen näki, vessan valossa oli ihan valkoinen :( Oon kyllä itsekkin aika hämmentynyt kun oli niin vahva plussa et mihin se voi noin vaan kadota...

Tohon ovistuntemuksiin niin mulla on kipua siinä suoliluun kohdalla ja nivusessa aina oviksen aikoihin.

Ehkä testaan vielä huomenna, mulla on soittoaika sille yksityisen gynelle huomenna joka on mua hoitanut nyt viime kk. Katsotaan onko hällä jotain selitystä.

Heitsu, oon oikeasti todella pahoillani:sad001 Todella harmi, kun kaikki näytti niin hyvältä. Toivottavasti seuraavalla kerralla pääsette inssiin. Saatko kesäksi mitään lääkkeitä yrityksen tueksi vai meettekö ihan luomuna?

Rintta voi ei:sad001 Mäkin kyllä mietin, että voisiko haalistuminen johtua vain virtsan vahvuudesta tai muusta sellaisesta. Sun plussa eilen oli musta kuitenkin todella vahva ollakseen vasta dpo 11, joten sinänsä en vielä heittäisi kirvestä kaivoon, vaikka nyt olisikin vähän haalistunut.

Mulla on ovis varmaan tänään tai huomenna. Oon tässä jo pari päivää ihmetellyt pientä kipua vasemmalla kyljellä tai alavatsalla. Se tuntuu siis siltä kuin siellä painaisi joku. Voikohan olla munasolun kasvukipua vai jotain ihan muuta? Saattaa kyllä olla vähän ylempänäkin kuin munasarja. Tietty olen alkanut pelätä kaikenmaailman kystia tai endoa. Onko muilla ollut tällaista oviksen aikaan?
Tämä hoito mikä tehtiin oli inseminaatio.Meillä piti olla IVF koeputkihedelmöityshoito mutta tulikin huono lääke vaste.Seuraava IVF hoito mahdollisuus menee elokuulle ja nyt tämä kesä menee ihan luomuna ilman mitää lääkkeitä.

Tämä hoito mikä tehtiin oli inseminaatio.Meillä piti olla IVF koeputkihedelmöityshoito mutta tulikin huono lääke vaste.Seuraava IVF hoito mahdollisuus menee elokuulle ja nyt tämä kesä menee ihan luomuna ilman mitää lääkkeitä.
Äh, mun pitikin kirjottaa, että toivottavasti pääsette IVF:än, kun nyt oli vaan inssi, mutta meni sanat sekasin. Mut joka tapauksessa toivottavasti sit elokuun IVF onnistuu!

Oispa ollutkin vain vähän haalistunut, mut joutu luonnonvalossakin oikeen katsomaan et sen näki, vessan valossa oli ihan valkoinen :( Oon kyllä itsekkin aika hämmentynyt kun oli niin vahva plussa et mihin se voi noin vaan kadota...

Tohon ovistuntemuksiin niin mulla on kipua siinä suoliluun kohdalla ja nivusessa aina oviksen aikoihin.

Teitkö varmasti saman testin?
Mä meinaan kävin sillon km aikaan veritestissä kun seurattiin että kaikki roina varmasti poistuu , niin eka oli 25 hcg ja vielä kun oli hcg 2 niin näkyi testissä.. eli ei se kovin nopeesti ala kyllä haalenemaan. Ainakaan mulla sillon. Puoltoista vkoa tais mennä että laski alle 1 :)

Tein, oli rfsu:n herkkä molemmil kerroilla. Jommassa kummassa sit ehkä vikaa...tosiaan testeillä eroa vaan 24h, kummastelin itekki et miten on niin voinu mun hieno plussa haalentua melkeen näkymättömiin. No, huomen teen uuden ja katotaan sitte mitä se kertoo..

Tein, oli rfsu:n herkkä molemmil kerroilla. Jommassa kummassa sit ehkä vikaa...tosiaan testeillä eroa vaan 24h, kummastelin itekki et miten on niin voinu mun hieno plussa haalentua melkeen näkymättömiin. No, huomen teen uuden ja katotaan sitte mitä se kertoo..

Oliko aamu/iltapissa?
Mulla näkyi ihmekyllä iltapissassa aina parhaiten :D vaikka testi käsketään tehä aamupissasta x)

Nyt oli jo tullut kantaan suunnitelmat hoitojen osalta.Elokuussa ilmoitan kun on vuoto alkanut ja siitä alkaa ivf hoito.Saan käyttää primoluteja jos kierto sekoilee ,mutta elokuun ivf hoitoa varta vasten että tiettynä viikona alkaisi vuoto niin ei ole pakko käyttää eikä tarvitse käyttää primoluteja.Yritetään luomuna saada kierto alkamaan kun hoito on ajankohtainen.Toivon vain että nyt kierto normaalisoituu kahden putkeen menneen primolut kierron jälkeen ,ettei tämä nyt sitten sotke meidän ivf:än alkamista.Toimenpiteitä ei ole varattu vielä kaikki siis riippuu milloin vuoto alkaa ja miten vuoto alkaa myös sekin riippuu onko tilaa.

Takaisin