Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toivotaan että tärppi käy tästä kierrosta Alinah ♡
Mulla on ylihuomenna folli ultra. Eilen alkoi valkovuoto lisääntymään. Jännittää. Letrot söin ja ovistesti näytti kierron alkupäivinä lähes plussaa, mutta maanantaina ollaan vähä viisaampia. Tikutan nyt viikonloppuna ovista. Seuraavaan kiertoo tilaan kyllä noita cb:n testejä! Eilen talleteltu.
Näkyy. Mun endo ei näy ultrassa, mutta magneetissa kyllä. Mulla on endopesäke kohdun takana ja ainakin puoli vuotta sitten, kun kuva otettiin, se ei ollut kiinni suolessa. Mutta nyt pelottaa, että voiko se jo olla kasvanut kiinni siihen, koska suolikivut on välillä niin kovat. Ylihuomenna selviää. Mietin myös, että poistavatko kystat samalla, kun niitäkin oli molemmin puolin.
Toivottavasti saat kuitenkin ajan nopeemmin kuin minä! Mutta uskon kyllä, että pillerit auttaa. Ei mulla ollut endosta tietoakaan, kun ite söin pillereitä!
Kiitos❤Varovaisesti kuitenkin onnea Rintta! Toivotaan että kaikki menee tällä kertaa hyvin
Kiitos, toivon että se merkkais vahvaa kiinnittymistä ja tervettä alkiota. Ekassa kkm oli alkiossa kehityshäiriö.Rintta, onnea plussasta! Tuo tulos on kyllä vakuuttava noille dpo:ille :)!!
Jesss!! Täällä käynnistyi kp 1 ja uus kierto. Jos luoja suo lähetään huomisesta lääkkeille ja limiksen kontrolliultra 21.6.
Mulla näky ultrassa kohdun takana munasarjassa 5x9cm endometriooma, oireiden perusteella voi olla suolessa kiinni :/ Se piru kyllä leviää nopeasti ilman hormoneja, toivotaan parasta ettei ois niin huono tilanne sulla Mä en noista kystien poistoista tiedä, mutta luulis että poistavat ainakin jos on isoja.
Joo kyllä lääkäri on puhunu koko ajan että kesän jälkeen/syksyllä. Hoitatakuun puitteissa pitäs olla viimestään marraskuun puolivälissä. Mäkin söin yli 10v pillereitä välillä pitäen niin lyhyitä taukoja, ettei endo siinä välissä ilmeisesti ehtinyt nostaa päätään. Jokseenki kipeät menkat on ollu aina, mutta sopivilla pillereillä ne pysy tosi lievinä.
Hui miten iso pesäke sulla on! Ei yhtään ihme, jos on kipuja. Toivotaan, että pillerit nyt hillitsee tuon kasvua ja auttaa kipuihin.
Mulla alkoi menkat perjantaina ja on ollut kyllä kivuliaimmat vähään aikaan. Ihan kuin endo tietäis, että sen päivät on luetut ja haluais vielä aiheuttaa mahdollisimman paljon tuhoa!
Huomenna leikkaus! Tuun sit kertoon miten meni, heti kun taas oon tolpillani :)
En malttanut odottaa testauksen kanssa huomiseen, jee!! Iloisen pelokas olo, toivon vaan et kolmas kerta toden sanoo, vielä en kuitenkaan uskalla täysin iloita. Tein rfsu 10yksikköä. Virtsa levisi melko huonosti ja näyttö oli pitkään punertava, ei antanut kovin laadukasta vaikutelmaa. Plussa kuitenkin niin selkeä onneksi ettei tarvitse arvailla.
Mä en vielä uskalla lähteä mihinkään, niin suuri pelko jäänyt keskenmenoista.