Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla taas asiat junnaa oikeestaan paikallaan ku hoitoihin ei voida lähteä ennenkun bmi on alle 40. Tällähetkellä 43.

10kg pitäisi karistaa. Mutta se vaatiikin sit jo aika paljon. Mulla on fyysinen työ ja pitkät työmatkat, kävelen töissä n10km päivässä ja liikun ja nostelen painavia tavaroita kokoajan. Vähän siis stressaa jo tuo painonpudotus. Omasta mielestäni syön terveellisesti kasviksia ja proteiinia ja hyviä hiilareita, mutta toki voin syödä sit liian vähänkin että on kroppa jumissa. Metut sain käyttöön kun on pcos, toivotaan että niillä helpottus painonlaskukin. :) Mutta tosi vaikea olla vaan ja miettimättä mitään, kun kuitenkin stressaa se kokoajan että pitäisi laihtua. Mulla on aika elokuussa ravitsemusterapeutille, mutta jotenkin tuntuu että sekin käynti on ihan turhaa rahanmenoa, kun ruokailurytmit ja ruokavalio on aikaslailla kunnossa. Enempää en kerkee liikkuakaan :/

Unicorn, jospa se lääkitys antaa lisäboostia sulle. Minusta kuulostaa, että olet aktiivinen eikä syömisesi ole hunningolla. Toivotaan, että ravitsemusterapeutilla on monipuolista ymmärrystä. Ei tuo pelkällä ”virallisen suosituksen” lautasmallilla ehkä muutu mikskään ja sulla menee vaan hermot :) itse en mitään ymmärrä esim. sokeriaineenvaihdunnan häiriöistä (PCOS liittyy tähän), toivotaan ammattilaisten apua sulle!

Olikohan mulla se ovis nyt sitten eilen, kun munasarjakivut on poissa.

Heitsu voi peeveli :/ Äh, jos jää negaks... pahoittelut.
Et oo yksin, lähetään seuraavaan kiertoon kimpassa. Tuleeko teille välikierto hoidoissa?

Heitsu voi peeveli :/ Äh, jos jää negaks... pahoittelut.
Et oo yksin, lähetään seuraavaan kiertoon kimpassa. Tuleeko teille välikierto hoidoissa?
Kiitos.Testipäivä ois vasta 15.6 siis 3viikkoa inseminaatiosta.Viimeiset lutinukset laitoin eilen myös.Luulisi nyt näkyvän jos on näkyäkseen jotain.Ainakin inseminaatiossa lääkäri sanoi että juhannus sotkee hoitoa ja heinäkuussa labra on kiinni.Hoito menee aikaisintaan elokuulle minkä voivat luvata.Elokuun hoito ois tarkoitus tehdä isommalla lääke annoksella ja tavoite päästä siirtoon ja punktioon myös samalla kaavalla suunnitteilla hoito.

Maanantai lähestyy. Oon niin ahdistunut, helpottunut ja jännittynyt kaikkee samaan aikaan. Ja menkat alkoi tottakai tänään. Tai on alkamassa. Kivut on ihan älyttömät, mutta hyvä niin! Saa motivaatioo leikkaukseen. Jotenkin töistä lähteminen oli tosi vaikeeta, kun tajus että nyt seuraava steppi on sit se leikkaus. Itkeä tihrustin siellä työkavereille, jotka onneks on tosi läheisiä ja tsemppasivat ja toivottelivat onnea. Sain jopa pienen kassin, johon oli koottu kaikkea pientä kivaa toipumiseen <3

Kiitos tsempeistä kaikille:) Niin mäkin sitä lapsettomuusklinikan ajanvarausasiaa mietin, että on seuraava steppi selvillä, eikä tunnu vaan siltä, että tässä tarvitsee maailman tappiin yrittää ilman mitään apuja. Ja sainpahan valikoida itselle sopivan ajan, kun olin näin ajoissa:grin

Unicorn, just eilen kaverin kanssa puhuttiin, että aika harva oikeasti laihduttamalla laihtuu. Kaveri, joka sanoi laihduttaneensa suunnilleen koko aikuisikänsä, oli ironisesti lahtunut just silloin, kun oli lopettanut laihduttamisen. Ilmeisesti tietty rentous syömisessä auttaa. Ehkä sillä ravitsemusterapeutilla voi olla jotain tämän suuntaisia neuvoja? Ja tosiaan toivottavasti aineenvaihduntaan löytyisi myös toimiva lääke.

Heitsu tsemppiä:Heartred

Ihania työkavereita sulla Pottu! Kivaa viikonloppua menkoista ja jännityksestä huolimatta!

Tsemppiä Heltsu! Ja Pottu, rentoudu nyt viikonlopun aikana oikein urakalla :)

Täälläkin negat testattu ja menkkoja odotellessa. Nyt poikkeava kierto, kun yhtään minkälaista tiputtelua ei näy vieläkään, vaikka jo dpo 14.

Pottu tehtiinkö sulle magneettitutkimusta nyt ennen leikkausta? Tuu sit kertoo kaikki leikkauspäivästä kunhan pystyt :) Mulla kans eilen kp1 ja niin kamalat kivut, että oli ihan helpotus eilen käydä ostaa ja alottaa Yasminit leikkaukseen asti. Ei saada siis enää luomuna yrittää ollenkaa :facepalm:

Pottu tehtiinkö sulle magneettitutkimusta nyt ennen leikkausta? Tuu sit kertoo kaikki leikkauspäivästä kunhan pystyt :) Mulla kans eilen kp1 ja niin kamalat kivut, että oli ihan helpotus eilen käydä ostaa ja alottaa Yasminit leikkaukseen asti. Ei saada siis enää luomuna yrittää ollenkaa :facepalm:

Mulle tehtiin magneettitutkimus joulukuun alussa ja sen perusteella sain lähetteen leikkaukseen. Millon sulla on leikkaus? No pillerien pitäis kai auttaa myös kipuihin! Tsemppiä odotukseen <3

Mulle tehtiin magneettitutkimus joulukuun alussa ja sen perusteella sain lähetteen leikkaukseen. Millon sulla on leikkaus? No pillerien pitäis kai auttaa myös kipuihin! Tsemppiä odotukseen <3

Näkykö sulla endoa siinä? Ei oo vielä leikkauspäivää tiedossa, kun haluavat eka nähä magneetin tulokset, että tarvitaanko suolikirurgia tai muita mukaan. Joo korkealla on toiveet, kun tauotta syön, että jää menkat ja kivut pois ja toivottavasti se iso endomöykky munasarjassa kutistuis myös :rolleyes:

Vähän luulen, ettei tästä ekasta pistoshoitokierrosta onnistuta, kun ei meillä sitten tota seksiä ollut kun vaan tiistaina ja torstaina. Mua ittee ihan vituttaa, kun oisin halunnu hyödyntää enemmän. Mutta mies ei ehtinyt pysähtyä hetkeksi, ei auta muu kuin toivoa että se torstai aamuinen seksi riitti.. Niin ja lugesteronit aloitettu tänään.

Näkykö sulla endoa siinä? Ei oo vielä leikkauspäivää tiedossa, kun haluavat eka nähä magneetin tulokset, että tarvitaanko suolikirurgia tai muita mukaan. Joo korkealla on toiveet, kun tauotta syön, että jää menkat ja kivut pois ja toivottavasti se iso endomöykky munasarjassa kutistuis myös :rolleyes:

Näkyy. Mun endo ei näy ultrassa, mutta magneetissa kyllä. Mulla on endopesäke kohdun takana ja ainakin puoli vuotta sitten, kun kuva otettiin, se ei ollut kiinni suolessa. Mutta nyt pelottaa, että voiko se jo olla kasvanut kiinni siihen, koska suolikivut on välillä niin kovat. Ylihuomenna selviää. Mietin myös, että poistavatko kystat samalla, kun niitäkin oli molemmin puolin.

Toivottavasti saat kuitenkin ajan nopeemmin kuin minä! Mutta uskon kyllä, että pillerit auttaa. Ei mulla ollut endosta tietoakaan, kun ite söin pillereitä!

Alinah on kyllä rasittavaa, kun ite joutuu tekeen vaikka ja mitä ja mies ei sit kerkee oleen täysillä mukana. Mutta toivotaan, että se tärppää tästä! Eihän se vaadi kuin yhden kerran lopulta <3

Alinah on kyllä rasittavaa, kun ite joutuu tekeen vaikka ja mitä ja mies ei sit kerkee oleen täysillä mukana. Mutta toivotaan, että se tärppää tästä! Eihän se vaadi kuin yhden kerran lopulta <3

Yleensä on täysillä mukana, mut nyt tämän viikon ollu kaikennäköistä menoa ja unettomuutta hänellä. Ja on sit tarvinnut myös unet ottaa ennen yövuoroon lähtöä. Mutta toivotaan tietysti parasta, mut vähän pelkään pahinta. Ei auta muu kuin toivoa.

Takaisin