Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä Pottu leikkauksen odotteluun! Varmasti jännittää. Millanen toipumisaika tollasessa operaatiossa yleensä on ja koska voi taas yrittää raskautta? Mulla ainakin kaavinnasta toipuminen oli aika helppoa, mutta tossahan ronkitaan aika paljon enemmän.

Pottu!!!!! Jaksaa jaksaa!! <3 nyt ei hyydytä! Koita ajatella jotain muuta, tee sua rentouttavia juttuja, suhtaudu tähän kuin johonkin työprojektiin! Kerää kaikki voimat murehtimisesta ja käytä ne toimintaan!
On aivan mahtavaa, että vaivaan on hoito ja että elämme suomessa missä sen hoidon saa.

Mangusti: PERSEESTÄ!!!!!!! Mutta eteenpäin!! :) :)
Ikä on vaan numero ja sulla se on lisäks pieni numero <3
Toi on samaa settiä kuin ”jouluksi uuteen kotiin”-toive joka meinaa tehdä maamme rakennusmiehistä mielipuolia! Kerkee sitä myöhemminkin <3
Kolmekymppiset vasta ollankin petoja lisääntymään ;)

Tsemppiä kaikille!!!!!
T.loma-Smith :)

Oli kiva herätä, kun mies tuli yövuorosta kotiin niin meillä sit olikin vähän lempeä siinä.. Sit jatkettiin unia! :D :D :D Eilen jäi väliin, niin tänään sit kaksi kertaa.. Ja huomenna sekä ylihuomenna. Paitsi että mun pitää aloittaa ne luget lauantaina niin ennen sitä sitten.

Meen tänään verikokeeseen leikkausta varten. Tuntuu et palan loppuun. Oon ihan stressissä ja ahdistunut koko ajan tulevasta maanantaista. Toivon, että tulee sen päiväset endomenkat nyt, että sais siitä motivaatioo :D

Luulen, että helpottaa sen leikkauksen jälkeen. Kivun varmaan vielä kestän, mutta tää henkinen puoli on mulle varmasti vaikeempi. En sitä toipumista osaa vielä jännittää ollenkaan!
Musta inhottavin tunne oli herätä siitä nukutuksesta, kun vatsa oli täynnä sitä leikkauksessa käytettyä ilmaa (?) ja oli hirveä hartiapistos, sitten kun pääsi ylös ja kävelemään sekin alkoi helpottamaan ja itse leikkaushaavat oli tosi pienet ja ei yhtään kipeät :) Hyvin se menee ja sitten entistä ehompana vauva projektin kimppuun! :)

Tsemppiä Pottu leikkauksen odotteluun! Varmasti jännittää. Millanen toipumisaika tollasessa operaatiossa yleensä on ja koska voi taas yrittää raskautta? Mulla ainakin kaavinnasta toipuminen oli aika helppoa, mutta tossahan ronkitaan aika paljon enemmän.

Sairaslomaa saa 5-14 päivää ja kevyesti saa reenata saikun lopulla. Mulla ois ovis tosta ehkä parin viikon päästä, joten sillon peitto heiluu, vaikka sitten makaisin vaan paikallani :D

Mrs. Smith kiitos <3 Sulla on niin mahtava asenne kaikkeen! En voi kuin ihailla <3 Jos mää joskus synnytän niin otan sut kyllä synnärille mukaan tsemppaan :D

Kiitos kaikille muillekin tsempeistä <3 Niin ihanaa, että tästäkin aiheesta voin täällä avautua ja te ymmärrätte! Tää on vaan niin mahtava porukka <3

Mulla taitaa olla ovis.
Aamuyöstä puuhasteltiin.
Mietin tuossa aamulla kun en enää unta saanut , että mihin ne irronneet munasolut häviää jos torvet on tukossa? Ja onko siinä joku suurempi riski ku:een jos siittiöt mahtuukin torveen, mutta munasolu ei pois..
Mutta toisaalta jossei sinne keittiskään mennyt, niin tuskin siittiöt. :| masentaa jotenkin aivan totaalisesti tämä tilanne. Ja juuri sopivasti tuttavapariskunta ilmoitti eilen lisääntyvänsä.

Kyllä nää torvet on pakko käydä tarkistuttamassa uudestaan siellä tuba-ultrassa. :/ ja avaamassa. Ei tästä elämästä muuten tuu mitään kun pidän itseäni ihan mahona.. Eikä tää epätietoinen tilanne auta siihenkään asiaan yhtään , että pitäisi ajatella muita asioita ja olla stressaamatta :(

Unicorn, toivotaan, että ne putket on auki molempiin suuntiin kuitenkin!
Alinah, no niin nyt sitte hedelmällisiä kohtaamisia :)
Kyllä täällä kaivataan paljon tsemppimieltä, että jaksetaan kahlata näissä syvissä vesissä, mitä välillä tarjoillaan!
Täällä veritesti nega, mikä oli arvattavissa. Katotaan, jos sais menkat päälle 2-3 päivän sisään ja kp 2 uudet lääkkeet päälle.

Unicorn, toivotaan, että ne putket on auki molempiin suuntiin kuitenkin!
Alinah, no niin nyt sitte hedelmällisiä kohtaamisia :)
Kyllä täällä kaivataan paljon tsemppimieltä, että jaksetaan kahlata näissä syvissä vesissä, mitä välillä tarjoillaan!
Täällä veritesti nega, mikä oli arvattavissa. Katotaan, jos sais menkat päälle 2-3 päivän sisään ja kp 2 uudet lääkkeet päälle.

Voi kurjuus, tsemppiä ja toivotaan että seuraavasta kierrosta onnistaa!

Mulla taitaa olla ovis.
Aamuyöstä puuhasteltiin.
Mietin tuossa aamulla kun en enää unta saanut , että mihin ne irronneet munasolut häviää jos torvet on tukossa? Ja onko siinä joku suurempi riski ku:een jos siittiöt mahtuukin torveen, mutta munasolu ei pois..
Mutta toisaalta jossei sinne keittiskään mennyt, niin tuskin siittiöt. :| masentaa jotenkin aivan totaalisesti tämä tilanne. Ja juuri sopivasti tuttavapariskunta ilmoitti eilen lisääntyvänsä.

Kyllä nää torvet on pakko käydä tarkistuttamassa uudestaan siellä tuba-ultrassa. :/ ja avaamassa. Ei tästä elämästä muuten tuu mitään kun pidän itseäni ihan mahona.. Eikä tää epätietoinen tilanne auta siihenkään asiaan yhtään , että pitäisi ajatella muita asioita ja olla stressaamatta :(

Samaa mieltä <3 uuteen ultraan ja jollain piippurassilla röörit auki! Pitäähän menopaluuliikenne saada kulkemaan!

Tsemppiä! Kohta kesäkin taas lämpenee <3

Mrs. Smith kiitos <3 Sulla on niin mahtava asenne kaikkeen! En voi kuin ihailla <3 Jos mää joskus synnytän niin otan sut kyllä synnärille mukaan tsemppaan :D

Kiitos kaikille muillekin tsempeistä <3 Niin ihanaa, että tästäkin aiheesta voin täällä avautua ja te ymmärrätte! Tää on vaan niin mahtava porukka <3

Mä tuun doulaks :D mut varaudu sit siihen et voi olla aika ”tough love” meininki siellä salissa :D
Asentoja vaihtelemalla ja kävelemällä läpi kivun! Ei mitään puudutuksia joiden takia joutuu sänkyyn makaamaan ;) niin ja se ilokaasumaski sopii parhaiten karaoken laulamiseen.

Eipä tapahtunut sellasta, että mulla olis ollut aikainen ovis. Tänään kp 16 ja lämmöt on vielä alhaalla. Tein ekan digiovistestin, joka antoi tyhjän ympyrän. Tää menee todennäköisesti mulle tutulla kaavalla, joten huomenna ilmestyy on varmaan vilkkuva hymynaama ja pysyvä hymynaama, eli ovisplussa tulee varmaan sit su, ma tai ti.

Mä nyt otin ja varasin ajan yksityisen lapsettomuusklinikan ensikäynnille. Se olis 23.8., joten kolme ovista, eli kolme tärppimahdollisuutta tähän vielä pitäis ehtii ennen sitä (jos kierrot ei veny). Ajan voi perua vielä 24 h aikaisemmin, jos sattuukin tärppäämään.

Mrs R, tuo ajanvaraus on kyllä hyvä idea. Seuraava steppi on niinku tiedossa ja sitä kohti ainakin, jos ei muuta. Mulle oli yrityksen ekoina vuosina helpotus, kun tiesi, että joku tutkii tätä mun asiaa. Että vaikka ei sit plussaa kuulunutkaan siinä, niin mentiin eteenpäin.

Eipä tapahtunut sellasta, että mulla olis ollut aikainen ovis. Tänään kp 16 ja lämmöt on vielä alhaalla. Tein ekan digiovistestin, joka antoi tyhjän ympyrän. Tää menee todennäköisesti mulle tutulla kaavalla, joten huomenna ilmestyy on varmaan vilkkuva hymynaama ja pysyvä hymynaama, eli ovisplussa tulee varmaan sit su, ma tai ti.

Mä nyt otin ja varasin ajan yksityisen lapsettomuusklinikan ensikäynnille. Se olis 23.8., joten kolme ovista, eli kolme tärppimahdollisuutta tähän vielä pitäis ehtii ennen sitä (jos kierrot ei veny). Ajan voi perua vielä 24 h aikaisemmin, jos sattuukin tärppäämään.

Mullakin ovis aina kp16-23 , normaalisti kp18. Olishan se kiva jos olis vähän lyhyempiä kiertoja niin olis enemmän mahiksia, mutta minkäs teet kun on tämmöset kortit jaettu :P Ei oo koskaan tainnu olla normaaliin aikaan kp13 :D

Kiva että pääset klinikalle! Sieltä varmasti löytyy apu :) tsemppiä!

Takaisin