Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Okei. Mulla tarkoitus oli vaan putsata johtimia.. gyne on tehnyt noita asiakkailleen nyt ihan siksi järestään, että jokainen on ilmottanut raskautuneen ko tutkimuksen jälkeen hetimiten.. meillä siis ennestään yksi lapsi, jota yritettiin kyllä 4v.. muttamutta, ei niiden siis pitäisi olla tukossa.. tai sitten tuo lapsi on joku kolmannen maailman ihme :D <3 ja kuulemma yhtäkkiä tukkeutuminen ei oo mahdollista, ellei oo joku tulehdus tmv ollut. Toivon siis että siellä nyt olis vaan ollut joku lihaskramppi joka ei laskenut nestettä just sillä hetkellä menemään.

Oottelen sitä soittoaikaa jos se yksityinen gyne haluais yrittää sitä uudelleen ja pääsis pois tästä epätietoisuudesta. :|

Toivon mukaan selviää pikaisesti [emoji56]

Nyt on käytynä hammaslääkärissä hyvin meni :) Tänään Ovitrellen rippeet viimeistään pitäisi olla poissa ja huomenna viimeinen päivä lutinusta.Fiilis ollut koko päivän sellainen että tuskin on tärppiä tullut ja kuitenkin mikään hoito ei meille tuo plussaa tälläisen kaavinnasta vaurioituneen limakalvon takia.Kaavinan jälkeen ollut tosi ohut tai ohuehko limakalvo.Välillä taas fiilis että no jospa mutta kuitenkin......

Heitsu, eikö sulla ollut ihan hyvä limakalvo silloin inssin aikaan?

Mulla on menossa tylsä oviksen odotteluvaihe. Ovis osuu todennäköisesti ensi viikolle ja toivottavasti siihen viikon alkupuolelle. Onneksi nyt tälle viikonlopulle on kaikkea kivaa luvassa, niin jaksaa ehkä odotella sitä.

Heitsu, eikö sulla ollut ihan hyvä limakalvo silloin inssin aikaan?

Mulla on menossa tylsä oviksen odotteluvaihe. Ovis osuu todennäköisesti ensi viikolle ja toivottavasti siihen viikon alkupuolelle. Onneksi nyt tälle viikonlopulle on kaikkea kivaa luvassa, niin jaksaa ehkä odotella sitä.
Joo tällä erää oli kaikista parhain limakalvon paksuus mitä on kaavinan jälkeen saatu.

Perun aikaisemmat puheeni tylsästä odotteluvaiheesta. Äskön vessareissulla tuli pyyhkiessä kunnon kananmunalimaa ja ihan pienen pieni tippa verta. Voisiko tosiaan olla ovis???o_O Tänään siis kp 14 ja tässä kun oon reilun vuoden seuraillut mun oviksia, olen saanut tikkuun ovisplussan aikaisintaan kp 18. Nyt en ole edes vielä aloittanut tikuttamista (ajattelin aloittaa viikonloppuna kp 17) enkä ole jaksanut edes mitata lämpöjä. Seksiä on onneksi harrastettu viimeksi toissapäivänä, joten jos tänään vielä heilutellaan peittoja, niin ajoitus on ollut aika optimaalinen.

Tietääkö kukaan mitään ”old wifes tales” vippaskonstia, jolla saisi limakalvoja paksummiksi? (vrt. maca aikaistaa ovista)
Mulla on menkat normisti 2(-3) pv ja limakalvo mitattu ihan riittäväksi... tällä kertaa näyttää menkat loppuvan 1 (2) päivän jälkeen, eli tuskin on ollut kummoinen limakalvo viime kuussa...

Dootti, olisko että rautaa pitää nauttia extraa. Täällä on paljon puhuttu ferritiini-varastoista ja hemoglobiinista... vois olla kokeilemisen arvoista.

Tietääkö kukaan mitään ”old wifes tales” vippaskonstia, jolla saisi limakalvoja paksummiksi? (vrt. maca aikaistaa ovista)
Mulla on menkat normisti 2(-3) pv ja limakalvo mitattu ihan riittäväksi... tällä kertaa näyttää menkat loppuvan 1 (2) päivän jälkeen, eli tuskin on ollut kummoinen limakalvo viime kuussa...
Rauta voi auttaa, kuten Katjusha sanoi. Jos sitä alkaa enemmän syödä, kannattaa tarkistuttaa rauta-arvot (hb ja ferritiini). Joidenkin olen kuullut hyötyneen myös gelee royalesta, mutta tää menee nyt oikeesti sinne vippaskonstien puolelle, koska tieteellistä näyttöä asiasta ei ole. Jotkut taas kertovat geleen sekoittaneen kiertoa. Silti sanoisin, että kokeilemisen arvoinen juttu, jos limakalvojen paksuus epäilyttää.

Rautaa olenkin napsinut jo viime kierron ajan, eli ei limakalvon paksuutta ainakaan parantanut... tuskin se on syy huononemiseenkaan? Pitää kokeilla royal geleä... Ties mille rullalle saan tuon hormonitoimintani kaikkialla ”kokeiluilla”...

Tietääks kukaan mitään konstia millä sais menkat alkaan? :D Ikinä en oo menkkoja näin paljon oottanu! Vuoto on yleensä viis päivää plus satunnaiset jälkirippeet, joten nyt ei kerkee kokonaan ennen leikkausta loppumaan. Sais alkaa NYT!!

Tietääks kukaan mitään konstia millä sais menkat alkaan? :D Ikinä en oo menkkoja näin paljon oottanu! Vuoto on yleensä viis päivää plus satunnaiset jälkirippeet, joten nyt ei kerkee kokonaan ennen leikkausta loppumaan. Sais alkaa NYT!!
Mikä kp/dpo sulla on? :)

Pottu, itelläni oon huomannut, että menkat on aikaistuneet 1-2 pv, kun on tehnyt pitemmän pyörälenkin. En tiedä sitten, onko sattumaa vai saako liikunta vain aikaisemmin vuodon näkyviin...

Täällä kp 2 ja kismitys ja harmitus ja jopa suru sanoinkuvaamatonta. N. puolitoista vuotta sitten aloitettiin yritys, aina ollut toive, että ehtii esikoisen synnyttää ennen kuin täyttää 30. Viimeinen mahdollisuus siihen meni viime kierron myötä. Nyt tuntuu, ettei ikinä saa raskautta onnellisesti etenemään yli jonkun 5 viikkoa...

Täällä kp 2 ja kismitys ja harmitus ja jopa suru sanoinkuvaamatonta. N. puolitoista vuotta sitten aloitettiin yritys, aina ollut toive, että ehtii esikoisen synnyttää ennen kuin täyttää 30. Viimeinen mahdollisuus siihen meni viime kierron myötä. Nyt tuntuu, ettei ikinä saa raskautta onnellisesti etenemään yli jonkun 5 viikkoa...
Niiiiiin tuttuja tunteita taas. Meillä on hyvin samanlainen tilanne. Mun kierto vaan on sen n. 2 vko sua edellä ja oon ehtinyt jo vähän positiivisempaan vaiheeseen, mutta vielä viikko sitten olin todella maassa. Tsemppiä!

Sori mä pommitan näillä testikuvilla, muttakun tää on niin kivaa kyttäillä näitä. :D

72f790d8ddb263e01d1008d3e47976d3

Ymmärrän sua täysin <3 Ite oon kans kipuillut tän kanssa ja nyt taas oli jotenkin tosi vaikea täyttää 32, kun esikoista ei näy ei kuulu. Välillä tuntuu, että vaan itken, välillä tuntuu että oon jo ihan turta enkä tunne mitään ja välillä tuntuu etten jaksa yrittääkään.

Onneks on tämä pieni paikka meillä, missä voidaan näitä jakaa ja löytyy ne aidosti ymmärtävät ihmiset :)

Tsemppiä <3 Varsinkin kierron alkupäivät on v a i k e i t a !

Meen tänään verikokeeseen leikkausta varten. Tuntuu et palan loppuun. Oon ihan stressissä ja ahdistunut koko ajan tulevasta maanantaista. Toivon, että tulee sen päiväset endomenkat nyt, että sais siitä motivaatioo :D

Luulen, että helpottaa sen leikkauksen jälkeen. Kivun varmaan vielä kestän, mutta tää henkinen puoli on mulle varmasti vaikeempi. En sitä toipumista osaa vielä jännittää ollenkaan!

Tuttu tunne täälläkin. Kuukaudet vaan kuluu ja taas uusi kp 1!:/ Ekasta plussasta on vuosi ja kolme kuukautta. Kahdella kerralla ehditty päästä ohi ensimmäisen kolmanneksen ja silti tässä ollaan edelleen tyhjän sylin kanssa! Meinaa usko loppua kyllä. Tsemppiä sinne Mangusti (ja muut!), seuraava kierto on meidän kierto!<3

Takaisin