Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pitäis varmaan taas sit mennä tarkastukseen myös. Edellisestä kerrasta tuli pari vuotta. ..
Äh, Mä oon ihan lannistunut. Eilen flunssa kolkutteli ja tänään ihan kunnolla. Olis niin kaunis sää ulkona hommailla kaikkea, mutta ei pysty/ei kannata!
Raskaustesti on shokeeraavan negatiivinen. Raskausverikoepäivä on vasta tuleva perjantai 8.6. Tuntuu niin naurettavalta käyttää lääkkeitä sinne asti, mutta näin tää menee IVF:ssä. Kaks viikkoo siirrosta pitää kärvistellä. Joskus on saatu peli poikki pikkusen aiemmin, kun on vuoto pamahtanut voimalla päälle.
Toivotaan parempaa onnea teille muille!!
9 päivää 5-päiväisen siirrosta.

Pahoittelut negoista kaikille! Potulle tsemppirutistus toimenpiteen odotteluun! Ja Katjushalle voimia, kurjaa ettei tulosta tullut!;,(

Täällä dpo 10 ja astun myös negajengiläisten maailmaan. Aamulla sofin testillä saatu viivanpaikka antoi toivoa, mutta kaupasta haettu PC tiputti taas kovaa ja korkealta. Huoh!

Pää tekee taas tepposia, dpo 4 ja rasvanen ruoka ällöttää. Tekee vaan mieli kaikkea raikasta, kuumat ilmathan ei voi mitenkään vaikuttaa asiaan :D Kaikki on raaskausoireita vaikka ei kiinnittyminenkään oo varmaan vielä tapahtunu :D Nippailuja myös alamassa ja kohdunsuulla. Testipäivään on vielä viikko...

Moikka naiset! :) Oon pitänyt hieman taukoa foorumilta. Silloin tällöin käynyt taustalla lukemassa ja tykkäilemässä teidän kirjoituksista. Nyt tässä yritin ajan lueskella teidän kuulumisia, ja ainakin Alinah oli saanut mahtavia uutisia folliultrassa! Todella hienoa, eikun ovisplussaa tikkuun tällä viikolla :thumright

Kovasti tsemppiä Kide letrokiertoon ja inssiin! :Heartred Pidetään peukkuja että olisi hyvät tulokset jo ekalla kerralla :smiley-angelic001

Potulle kaikkea hyvää tulevaan leikkaukseen! :) Olet varmasti osaavien ammattilaisten käsissä ja toivon sydämestäni, että tämän leikkauksen myötä teidän pikku matkustaja saisi alkunsa mahdollisimman pian :Heartred

Mangustille pahoittelut negasta :sad001

Mr. Smithin kesäsuunnitelmat kuulostaa ihanan rennoilta, kuten kuuluukin! :cool14

Mitähän ihmettä se Unicornin kroppa touhuaa? :confused:

Vielä omaanapaa. Edellinen kierto venähti 49 päivää pitkäksi ja lopulta menkat alkoi kahden terolut kuurin jälkeen.:cheers Uuteen kiertoon aloitin letrot. Nyt kp 14 menossa ja tänään aamupäivästä sain tikkuun ovisplussan:hello2 (kuvassa alempana eilisiltainen testi)Täytyy ehkä vielä mittailla lämpöjä (en ole kyllä mittaillut sitten huhtikuun) mutta uskoisin oviksen tapahtuvan letrojen avulla, ettei siihen ehkä lämpövarmistusta tarvita :grin

Ihanaa kesää vielä kaikille! Ja plussapuhallus ketjuun :blob3:blob5

Liitteet

• IMG_20180604_130125.jpg
    IMG_20180604_130125.jpg
    736.9 KB · Katsottu: 263
Heitän nyt tätä samaa kuvaa jokapuolelle, mutta vihdoin voin samaistua hämmennykseen ja vähä ärsytykseenki viivanpaikoista. Raskauden todennäköisyys oikeesti lähes nolla, kun keskeytynyt ivf-hoito tässä kierrossa. Hohhoijaa :hilarious:

F2C07329-B163-407C-9B80-BBEC34A2766C.jpeg

Heitän nyt tätä samaa kuvaa jokapuolelle, mutta vihdoin voin samaistua hämmennykseen ja vähä ärsytykseenki viivanpaikoista. Raskauden todennäköisyys oikeesti lähes nolla, kun keskeytynyt ivf-hoito tässä kierrossa. Hohhoijaa :hilarious:

View attachment 69696
Mulla vähän samanlainen kokemus one stepistä. Sain hyvin samanlaisen, ehkä jopa vielä vähän selvemmän viivan dpo 3. Testasin silloin, koska en ollut ihan varma oviksesta. Epäilin siis, että olis ollut dpo 3, mutta limoja oli ollut niin pitkään, että teoriassa olis saattanut olla myös jopa dpo 10. Myöhemmin kuitenkin kaikki hyvät testit oli nego ja menkat alkoi sen mukaan, että tuona haamutestipäivänä tosiaan oli dpo 3.

Mulla vähän samanlainen kokemus one stepistä. Sain hyvin samanlaisen, ehkä jopa vielä vähän selvemmän viivan dpo 3. Testasin silloin, koska en ollut ihan varma oviksesta. Epäilin siis, että olis ollut dpo 3, mutta limoja oli ollut niin pitkään, että teoriassa olis saattanut olla myös jopa dpo 10. Myöhemmin kuitenkin kaikki hyvät testit oli nego ja menkat alkoi sen mukaan, että tuona haamutestipäivänä tosiaan oli dpo 3.

Mä oon näillä testaillu joskus viime vuonna kun tehtiin ne pari inssiä ja ovulaation induktioita. Koskaan en oo mitään saanu näihin. Nyt siis kp29/25-26, kierto venyny jo harvinaisen pitkäksi joten vähä vitsillä tein testin. Mutta tosiaan just näissähän on muistaakseni monilla muillaki ollu kunnon haamujaki vaikkei oo voinu olla kemiallinenkaa, just niinku sulla tuo dpo 3.

Mitä hittoa? Ihan kunnon vuoto?

No se loppukin nopeemmin kun alko. Ei oo sen jälkeen vuotanu. Mut oli kyllä menkkajomot ja muutkin. Hetken jo itekseni kirosin että mitenkä tää nyt näin meni kun huomenna olis se tuubaultra aamusta.. mutta nyt jännään sitä että eihän toi ollu mitään ovulaatiovuotoo. Mitä ei oo kyllä koskaan mulla ollu.. eikä ovikselta tuntunu. Eikä ovis oo koskaan ollu aikasemmin kun kp 13 ja viimesen vuoden kp16-23.. joten toki se mun tuurilla on voinu olla sit oviskin ja se tuubaultra siirtyy TAAS!!! Ärsyttää.

Katjusha ja Pottu, kiitos :happy: Pidetään tosiaan kaikki peukut ja varpaat pystyssä että venyisi tämä kierto, hyvästä syystä <3 Jotenkin sitä alkaa olla vaan niin uskonsa menettänyt ettei jaksa uskoa että sitä plussaa nytkään tulisi :facepalm: Mutta elämä voi yllättää :grin

Sattuihan se vähän.
Mulla ei neste liikkunu mihinkään. Kuulemma voi mennä 20min että ne avautuu mut ei kuulemma kannattanu ootella niin kauaa. Nyt ne sit kai on vaan tukossa .. ?? Ovuloin viime kierrossa ja nytkin oli vasemmalla 15mm johtofolli.. mutta ei ne taia liikkua mihinkää?

Nyt en ymmärrä :o

Takaisin