Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rintalle hedelmöittymisonnea! Hyvä, kun talletukset saitte nappiin. :)

Täällä dpo 9 ja sorruin jo testaamaan, aika negaa näytti. Pc muuten puhtaan näköinen nega, mutta juuri testiviivan alareunassa oli pieni lovi, mikä innosti mielikuvitusta jatkamaan sitä viivaksi... Testasin myös ekaa kertaa rfsu:n herkällä, joka antoi testiajalla selvän viivanpaikan, joka näkyi haaleana muutenkin kuin valon siitä heijastuessa, mutta ihan negaksi laskisin senkin.

Tuo testi (rfsu) oli muutenkin huono - väri ei lähtenyt kulkemaan, kun kastoi tikkua pystysuoraan kupissa, piti välillä kääntää vaakasuoraan, taas kastella uudestaan jne ja väri eteni etanavauhtia. N. minuutti kastumisen jälkeen testiviiva oli jopa yllättävän punertava ja ehdin jo vallan innostua, mutta parissa minuutissa väri hävisi ja jäljelle jäi viivanpaikka. En taida ostaa toiste.

Niin ja oireista maininta, että tissit kävivät eilen herkistymään. Niin taisi olla viimekin kierrossa.

Muokattu viimeksi:
Mä ostin myös noira rfsu:n herkkiä, 10iu. Harmi jos ne on niin huonoja...

Toiveet on kyllä nyt jo vähän liian herkillä. Nännit on aavistuksen kipeät, tissit myös. Mitenköhän tässä pysyis housuissaan 11.6 saakka jolloin on dpo12 ja aattelin testata. Laskurilla laskin tietty jo lasketunajan :D kiitos hedelmöittymistsempeistä magnusti ;)

Ovus oli kyllä voimakkain sitten ekan raskautumisen, siks ehkä toiveet onkin niin korkeallla.

Työkaveri oli jo rakenneultrassa, piilotin päivityksen tulevasta poikavauvasta facessa, en jaksa katsella sitä fiidissä joka kerta kun avaan facen...Onnittelin kuitenkin...

Jännittää vähän kun ekan easkauden laskettu alkaa lähestyä, samoin kohta tulee vuosi siitä kun alotettiin tämä projekti, En kyllä ois uskonu että ollaan tässä tilanteessa vuoden jälkeen...

Mä ostin myös noira rfsu:n herkkiä, 10iu. Harmi jos ne on niin huonoja...

Toiveet on kyllä nyt jo vähän liian herkillä. Nännit on aavistuksen kipeät, tissit myös. Mitenköhän tässä pysyis housuissaan 11.6 saakka jolloin on dpo12 ja aattelin testata. Laskurilla laskin tietty jo lasketunajan :D kiitos hedelmöittymistsempeistä magnusti ;)

Ovus oli kyllä voimakkain sitten ekan raskautumisen, siks ehkä toiveet onkin niin korkeallla.

Työkaveri oli jo rakenneultrassa, piilotin päivityksen tulevasta poikavauvasta facessa, en jaksa katsella sitä fiidissä joka kerta kun avaan facen...Onnittelin kuitenkin...

Jännittää vähän kun ekan easkauden laskettu alkaa lähestyä, samoin kohta tulee vuosi siitä kun alotettiin tämä projekti, En kyllä ois uskonu että ollaan tässä tilanteessa vuoden jälkeen...

Tiedän niin sun fiilikset :/ meillä olis ollut maaliskuussa km laskettu. Ja nyt toukokuussa viikko sitten tulin2v täyteen yritystä. En olis tosiaan uskonut että tässä taas menee näin kauan. Esikoisessa meni 4v, joten olishan tää jo ollut saavutus ja aika ”aikaisin”, mutta silti :| tsemppiä <3

Tänään on inseminaatiosta 6pvää.Lutinus käytössä ja se valuu aika reilusti enemmän kuin lugesteroni on tehnyt.Tässä mitä on ollut inseminaation jälkeisiä päiviä on ollut heti pari päivää inseminaation jälkeen vatsassa jomotusta,väsyä, paineen tunnetta vatsassa,kirvelyn tunnetta vatsassa, hampaita harjatessa kuvottaa,rinnat arat ja turvoksissa ja viimeiseksi kovaa turvotusta.Vielä nuo ei voi olla raskaus oireita jos kiinnittyminen tapahtiu 6-12pvän kuluttua.Enemmänkin ehkä lutinuksen oireita toivotaan kuitenkin että nämä oireet muuttuu raskausoireeksi.Fiilis vaihtelee koko ajan välillä tuntuu että varmasti tärppää ja kohta on jo että tuskin edes onnistuu.Tälläistä tänne kuuluu.

Hedelmöitystsemppejä kaikille piinailijoille myös täältä!:) Täällä oli km:n jälkitarkastus maanantaina. Kaikki näytti lääkärin mukaan olevan niin kuin kuuluukin. Limakalvo oli paksu (12 mm) kierron vaiheeseen sopien. Kertoi, että ovulaatio oli tapahtunut vasemmalta. Tätä oli kipujen takia kyllä oviksen aikaan mahdotonta olla havaitsematta. Jäin vaan miettimään lääkärin sanoja: "Toivottavasti uusi tärppi tapahtuisi pian, ei nyt ehkä tästä kierrosta, mutta seuraavasta". Kysymys kuuluukin, pystyikö se jotenkin dpo 4 näkemään ultralla, ettei tästä kierrosta natsannut?:o

Harmittaa, kun en pystyny sitä rautaa syömään, vatsa oli ihan sekaisin ja lenkilläkin piti pyyhältää bajamajaan :hilarious:

Plussapuhallus ketjuun :)
Toivotaan, että saadaan ketjua ”tyhjennettyä” pian, vaikka jengi onki jo hitsautunut kiinni ... ei millään päästä samaan LA-ryhmään!
Eli Tsempit kaikille toipujille, niille jotka tarvii tukihoitoja, niille joiden masu ei kestä rautaa jne. tasapuolisesti.
No, meikäläinen yrittää jälleen aamulla ohittaa raskaustestin (koska testaaminen on tuhlausta) ja pinnistellä viikonlopulle.
Tänään opin taas IVF-raskaustestituloksista vaikka mitä, ja nyt ku mulla vaan edelleen negaa näyttää, niin lapsen on oltava poika. Jääpä nähtäväksi, miten käy :D Tämän päivän huomiota herättänyt oire on tummat nännit.
6dp5dpt eli ”11 dpo” tai sinne päin.

Kiitos Katjusha ja Alinah vastauksista. Jäädyin jotenkin siinä tilanteessa niin, että en edes osannut kysyä, että mistäköhän se rouva sen päätteli!:D

Ai hitto Katjusha, on kyllä rautaiset hermot sulla testailun suhteen! Ei voi muuta kuin hattua nostaa!8)

Mulla kp2 ja eilen siis alkoi ”kesäloma” :D ja eka minipilleri :D :D

Tää on rentoo! Kesä, heinä ja elokuun popsin pillerin päivässä ja sit syyskussa PUM raskaaksi ja kesäkuun vauva. Eikös se nyt näin sitten mene ;)

Suunnitelma on ainakin hyvä. En mittaa lämpöjä enkä tietenkään testaile yhtään mitään... lenkkeilen, syön vähemmän ja juon enemmän! Aurinkoiset terassit, paljut, hauskat illanvietot, risteilyt, juhannus, tyttöjen illat... here I come!! :D

Smith on vapaalla

Tää on rentoo! Kesä, heinä ja elokuun popsin pillerin päivässä ja sit syyskussa PUM raskaaksi ja kesäkuun vauva. Eikös se nyt näin sitten mene ;)

Suunnitelma on ainakin hyvä. En mittaa lämpöjä enkä tietenkään testaile yhtään mitään... lenkkeilen, syön vähemmän ja juon enemmän! Aurinkoiset terassit, paljut, hauskat illanvietot, risteilyt, juhannus, tyttöjen illat... here I come!! :D

Smith on vapaalla

Tsemppiä ja toivotaan että sittenkun on aika jättää noi pillerit pois, niin tärppää samantien! <3 Meilläkin tulee olee heinäkuu taukoa, kun ilmeisesti toi hoitopaikka on heinäkuun kiinni.

Smith on vapaalla
Ihailen sun zen-tilaa <3 Ihanaa viinin täyteistä kesälomaa!

Estrogeeni verikokeessa käyty, nyt odotellaan vajaa 4 tuntia ultraan.

Hyvää kesälomaa Smith:) Mut pliis, älä hylkää meitä ihan koko kesäksi, kun mun tulee ikävä sun asennetta:wink

Jännää Alinah, toivotaan, että verikoe ja ultra näyttää hyvältä!

Rintta, ymmärrän hyvin sun fiilikset. Muakin on ajdistanut taas tän kierron ekana viikkona ihan kauheesti kaikki vauvajutut.

Pipsu, oliko sun ferritiiniä mitattu? Jos yksi rauta ei sovi vatsalle, kokeile jotain muuta. Monille on käynyt nestemäiset rautalisät. Niissä ei kyllä oo niin paljon rautaa, mut jos ei muuta voi käyttää, niin ne on erittäin hyviä.

Kide, onko tää sun eka letro-kierto?

Mulla täällä nyt menossa kp 9 ja vedän tän kierron nyt ilman myo-inositolia, joka mulla on ollut kolmessa edellisessä kierrossa. Haluun testaa, miten ovis tulee ilman sitä. Muutenkaan ei haittaa, vaikka ovis nyt vähän myöhästyisi, koska silloin ehtisin syödä vähän pidempään rautaa.

Ultrassa käyty, kohdun limakalvon paksuus oli 7-8mm. Vasemmalla oli yksi johtofolli kokoa 12,5mm. Sitä nyt kasvatetaan vielä maanantaihin asti pistoksilla. Ja tiistaina irrotuspiikkiä sitten kehiin! Hitsi miten iloinen mä oon! Mä naiset ovuloin ensi viikolla pitkään aikaan! ;):)

Alinah kp10

Takaisin