Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ultrassa käyty, kohdun limakalvon paksuus oli 7-8mm. Vasemmalla oli yksi johtofolli kokoa 12,5mm. Sitä nyt kasvatetaan vielä maanantaihin asti pistoksilla. Ja tiistaina irrotuspiikkiä sitten kehiin! Hitsi miten iloinen mä oon! Mä naiset ovuloin ensi viikolla pitkään aikaan! ;):)

Alinah kp10

Ihania uutisia ♡♡♡

Hyvää kesälomaa Smith:) Mut pliis, älä hylkää meitä ihan koko kesäksi, kun mun tulee ikävä sun asennetta:wink

Jännää Alinah, toivotaan, että verikoe ja ultra näyttää hyvältä!

Rintta, ymmärrän hyvin sun fiilikset. Muakin on ajdistanut taas tän kierron ekana viikkona ihan kauheesti kaikki vauvajutut.

Pipsu, oliko sun ferritiiniä mitattu? Jos yksi rauta ei sovi vatsalle, kokeile jotain muuta. Monille on käynyt nestemäiset rautalisät. Niissä ei kyllä oo niin paljon rautaa, mut jos ei muuta voi käyttää, niin ne on erittäin hyviä.

Kide, onko tää sun eka letro-kierto?

Mulla täällä nyt menossa kp 9 ja vedän tän kierron nyt ilman myo-inositolia, joka mulla on ollut kolmessa edellisessä kierrossa. Haluun testaa, miten ovis tulee ilman sitä. Muutenkaan ei haittaa, vaikka ovis nyt vähän myöhästyisi, koska silloin ehtisin syödä vähän pidempään rautaa.

Nou hätä :D täytyyhän mun seurata miten teiän tilanne kehittyy :)

Miten tekisin ensi viikolla on hammaslääkäri ja paikataan reikiä ja ilman puudutetta en pysty olemaan.Hammaslääkäri päivänä lutinus vielä menee ja en tiedä miten itsellä irrotuspiikkin lääke lähtee elimistöstä niin sekin että olisiko plussa sitten oikeasti plussa vai se lääke plussa.Testaisinko hammaslääkäri aamuna vai kertoisin että tälläinen mahdollisuus voi olla?15.6. On vasta virallinen testipäivä ja olen miettinyt milloin testaan.Testaanko tulevalla viikolla perjantaina silloin irrotuspiikista mennyt hyvin aikaan ja lutinus ollut yhden päivän pois käytöstä mutta toisaalta mietin myös sitä että entä jos se tulos on joku epäselvä tai nega niin meneekö koko viikonloppu miettiässä sitä.Olen miettinyt myös sitä että testaanko sen viikon maanantaina milloin viralisesti olisi myös testipäivä.Millaisia mielipiteitä teillä?

Onko se sitten niin, että raskaana ollessa ei saa käyttää puudutusaineita? En tiennytkään. Kertoisin tilanteen hammaslääkärille. :)

Smithin suunnitelmat kuulostaa niiiin loistavilta! :D

Ja Alinahilla vihdoin ovulaatio kolkuttelee!! Jee!

Täällä nyt dpo 12. Kovasti negatiiviselta testit näyttävät, paitsi äsken tehdyssä rfsu:ssa häiritsevän selkeä viivanpaikka, enkä nyt saa mielenrauhaa! Näin viivanpaikan ja sitten piti vähän ajan päästä tiristellä pari pisaraa pissaa, että sai tehtyä halppis-sofin, joita on kaapissa, siihen ei mitään, mutta toisaalta pissa oli laimeampaa ja testi kai huonompi... Ja eilinen rfsu ihan nätin nega. Argh! Mies on ulkona kaverinsa kanssa, laitoin viestiä, että JOS mahdollisesti sattuisi tarvitsemaan käydä kaupassa, niin hän voisi samalla hankkia Pregcheckin, että saan mielenrauhan...

Oon nyt johtopäätökseen päättynyt mitä vastauksia olen saanut täältä foorumilta niin kerron hammaslääkärissa raskauden mahdollisuudesta ja testaan vasta testipäivän viikolla viimeistään testipäivänä :)

Onko se sitten niin, että raskaana ollessa ei saa käyttää puudutusaineita? En tiennytkään. Kertoisin tilanteen hammaslääkärille. :)

Smithin suunnitelmat kuulostaa niiiin loistavilta! :D

Ja Alinahilla vihdoin ovulaatio kolkuttelee!! Jee!

Täällä nyt dpo 12. Kovasti negatiiviselta testit näyttävät, paitsi äsken tehdyssä rfsu:ssa häiritsevän selkeä viivanpaikka, enkä nyt saa mielenrauhaa! Näin viivanpaikan ja sitten piti vähän ajan päästä tiristellä pari pisaraa pissaa, että sai tehtyä halppis-sofin, joita on kaapissa, siihen ei mitään, mutta toisaalta pissa oli laimeampaa ja testi kai huonompi... Ja eilinen rfsu ihan nätin nega. Argh! Mies on ulkona kaverinsa kanssa, laitoin viestiä, että JOS mahdollisesti sattuisi tarvitsemaan käydä kaupassa, niin hän voisi samalla hankkia Pregcheckin, että saan mielenrauhan...

Onko kuvaa? Haluan tekemistä tylsään lauantai-iltaan!:D Jospa siellä olisikin plussa tekeillä!:)

Onko kuvaa? Haluan tekemistä tylsään lauantai-iltaan!:D Jospa siellä olisikin plussa tekeillä!:)
Niin haalea oli, ettei kuvaan olisi minun laitteillani saanut. :( Mies ehti tulla kotiin ennen kuin bongasi viestini, mutta sitten suloisesti lähti erikseen ostamaan Pregcheckejä, vaikka sanoin, ettei tarvitse. <3 Ja ihan vitivalkoinen oli PC. :( Mutta sainpa ainakin hetkeksi rauhan.

Niin haalea oli, ettei kuvaan olisi minun laitteillani saanut. :( Mies ehti tulla kotiin ennen kuin bongasi viestini, mutta sitten suloisesti lähti erikseen ostamaan Pregcheckejä, vaikka sanoin, ettei tarvitse. <3 Ja ihan vitivalkoinen oli PC. :( Mutta sainpa ainakin hetkeksi rauhan.

Voi höh!:( Mutta ihana mies!<3

En edes tiennyt, että hammaslääkärin puudutusaine on haitallista sikiölle! Hyvä tietää!

Luen täällä taustalla enempi ja tykkäilen teidän jutuista, mutta tuntuu että en kerkeä kommentoimaan! Töissä on ollut koko kevään ihan hullu kiire ja nyt oma leikkaus on viikon päästä niin alan oleen niin stressissä, että senkin takia vetäydyn.

Nyt menossa dpo 11, eilen testasin negan. En edes oikeestaan halunnut tässä kierrossa raskautua, että ei käy kuten edellisessä, joten ei hirveesti yritetty. Eli nyt sais ne menkat tulla ja nopee, että ne ois sit kunnolla ohi ennen leikkausta!

Sivusta huutelen kun kävin just viikko sitten hammaslääkärissä, niin ehotti ettei puuduteta vaan sen takia että reikä oli niin mini ja menis suotta aikaa ja ois puuduksissa pitkään :) oli varsin tietonen raskaudesta joten jos oisin sitä puudutetta pyytäny niin oisin saanu :)

Takaisin