Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei alkanut sit hyvin tämä pistoshoito taival, ensimmäinen satsi meni hukkaan. Kun pässinä menin painaa siitä kynästä ennenkun piikki oli edes ihonalla... No toivotaan että riittäisi sitten neljä päivää..Ei nyt ole varaa käydä hakee uutta kynää apteekista! :(

Tein tänään kp2 testimielessä vielä yhden rfsu liuskan, ja ei siihen mitään viivanpaikkoja tullut :D mä luulen että noi näyttää myös sellaset kiinnittymisyritykset ja hipasutkin ”viivanpaikkana”. Oireetkin oli niin vahvat , että ei olis mahdottomuus :)

Mutta ei muuta kun uuteen yritykseen.
Huomenna pääsen soittelemaan hoitoaikaa. Jee :)
Mä oon saanut useassa kierrossa jonkun ihan hailakan haamun tai viivanpaikan noin dpo 9 tai 10. Sit sen jälkeen samalla testillä on tullu ihan puhtaita negoja. Esim. nyt tän kierron dpo 9 pc:n haamu ja erityisesti maaliskuussa Apteqilla testattu haamu oli melko selkeitä ja oon kans miettiny, että ne vois olla jotain kiinnittymisyrityksiä. Sopisi yhteen myös mun raudanpuutteen kanssa, koska esim. tässä https://www.kaksplus.fi/raskaus/haaveissa-vauva/p53799/ sanotaan, että tarkka syy siihen, miksi raudanpuute alentaa hedelmällisyyttä on vielä selvittämättä, mutta se saattaisi liittyä alkion kiinnittymiseen raskauden alkumetreillä.

Ei alkanut sit hyvin tämä pistoshoito taival, ensimmäinen satsi meni hukkaan. Kun pässinä menin painaa siitä kynästä ennenkun piikki oli edes ihonalla... No toivotaan että riittäisi sitten neljä päivää..Ei nyt ole varaa käydä hakee uutta kynää apteekista! :(
Mulle selitti hoitaja, et siinä kynässä ois ylimääräistä :)

Mulla on toi gonal-f 300 ja siinä ei ollu sitä ylimääräistä juurikaan.. Mutta katsotaan nyt kuinka käy!

Alina jos käviski niin, että tarvis kuitenki 5 päivää pistää, niin eihän sun onneksi noin isoo kynää tarvi enää ostaa :)

Dpo 7. Toissayönä tuntui poikkeavan kovia vihlaisuja alavatsallavähän keskeltä oikealle, nyt parina päivänä keskellä alamahaa paineentunnetta ajoittain, mikä kyllä todennäköisesti selittyy suolistopuolen toiminnalla. Viime yönä hämmentävän vilkkaita unia. Tisseissä ei mainittavaa arkuutta. Mieli tekisi kovasti epäillä tärppiä, mutta on näitä "oireita" niin usein nähty, että tuskinpa mitään yrittääkään tapahtua. Ja aika huonoon saumaankin nyt tulisi, kun kesäkuu älyttömän kiireinen ja stressaava töissä. Toki kaikella riemulla vastaan otettaisiin. Jospa torstaina jo testailisi.

Lisäys: niin ja valkovuotoa tullut tavallista enemmän ja pissahätä pari päivää ollut herkempänä. Ei kuitenkaan viitteitä vti:stä stä tai hiivasta.

Muokattu viimeksi:
Mangusti, mullakaan ei tunnu tisseissä mitään muutosta, vaikka vois olla lugesteronin sivuvaikutus... nyt tuntuu menkkamaisia ja siitä poikkeavia vetoja ja kolotuksia. Maha on turvonnut, pitää varmaan ruveta taas mansikka-varsiselleri -kuurille :)
Katjusha ”8 dpo”

Täällä menossa dpo 12 ja kaikki testit negaa. Oireet muuten hävinny paitsi alavatsa kipeä ja valkovuoto kellertävää.. menkat pitäs alkaa torstaina Flon mukaan.

Ihanaa jännäillä muiden puolesta!

Täällä on päällä taas vanha ystäväni ovisahdistus. Limat lisääntyny tänään ja mielialat heittelee. Ahdistaa jo nyt lähestyvä ovis vaikkei ovistesti ole vielä positiivinen. Nyt tarttis talletella...mutta...voi ku asiat oliski niin helppoja..

Se on joo.. shit! Taas pudottii ja korkealta sillä selvät oireet oli oviksen jälkeen. Muutama päivä sitten loppu oireet.
Tein o-testin ku yks löyty äske..niin tältä näyttää. Mut jotkut sanoo että menkat ku on niin o-testi näyttää jotain..

Liitteet

• 1527616230584.jpg
    1527616230584.jpg
    58.7 KB · Katsottu: 193
Se on joo.. shit! Taas pudottii ja korkealta sillä selvät oireet oli oviksen jälkeen. Muutama päivä sitten loppu oireet.
Tein o-testin ku yks löyty äske..niin tältä näyttää. Mut jotkut sanoo että menkat ku on niin o-testi näyttää jotain..

Mulla mm on ovistikku loppukierrosta ennen menkkoja kirkkaanpunanen x) ja haalistuu vasta just menkkojen jälkeen valkeeks ennenkun alkaa taas kp10 jälkeen vahvistua o+ joka yleensä kp16-18 itsellä :)

Tsemppiä! Kp1 masentaa hetken mutta kohta taas pääsee hommiin ja on uus mahdollisuus ;)

Takaisin