Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja tosiaan tsemppiä heitsulle! Pidetään peukut pystyssä!

Kiitos paljon, minäkin tsemppaan kaikkia tässä ketjussa tasapuolisesti! Plussapuhuri jne! Jospa tämä ketju saataisi tyhjäksi jossain kohtaa! ;) Ettei meidän tarvis roikkua täällä, toki en mä varmaa ite häviäisi täältä kirjoittelemasta vaikka joskus raskaaksi tulisin... Heh.. On tää ketju vaan yks henkireikä.

Nyt on inseminaatiosta tultu.Hyvä sperma,hyvä limakalvon paksuus ja kaksi isoa yli 17mm johtofollikkelia löytyi tallessa.Sunnuntaina lutinus 3krt päivässä alkaa ja 15.6 raskaustesti päivä.Kuulema ei kannata miettiä vielä syksyn ivf suunnitteluja kun mahdollisuudet näin hyvät.Paremmat follikkelit ja limakalvo paksumpi kuin se kierto mistä viimeksi raskauduin :D
Mahtavia uutisia! Hurjasti tsemppiä!

Täällä tuntuu nyt moni elävän erityisen jännää kiertoa! Heitsulla oli inssi, alinahilla pistelyt ja Unicorn menee sinne aukkariin. Mulla on peukut pystyssä kaikkien puolesta!:)

Mulla on kp 3 ja vuoto melkein loppu. Jännää, et nää on ollu selkeesti niukemmat menkat kuin mitkään muut keskenmenon jälkeen. Eilen tuli päivällä tuli aika paljon isoja hyytymiä, mutta muuten mitään runsasta vuotoa ei oo ollut. Ihan kiva, ettei noi mun vaivalla popsimat raudat valu kirjaimellisesti hukkaan. Ehkä tässä kesäkuun kierrossa voisi olla jotain mahiksia:rolleyes: Mä ja mies ollaan molemmat synnytty maaliskuussa ja meillä on myös tosi paljon maaliskuussa syntyneitä sukulaisia, joten ehkä meillä on geneettinen taipumus tulla raskaaksi kesäkuussa:grin

Mrs R, tuohan kuulostaa hyvältä suunnitelmalta, maalisvauva!!
Jos tulen raskaaksi tästä kierrosta on laskettu aika 10.2.2019 tienoilla (ladytimerin mukaan). Saapa nähä, on kyllä aika positiivinen fiilis ja ainakin kuvitteellisesti paineen tunnetta kohdussa yms. asiaan sopivaa. Tulos nähdään loppuviikosta.
Katjusha ”7 dpo”

Mrs R, tuohan kuulostaa hyvältä suunnitelmalta, maalisvauva!!
Jos tulen raskaaksi tästä kierrosta on laskettu aika 10.2.2019 tienoilla (ladytimerin mukaan). Saapa nähä, on kyllä aika positiivinen fiilis ja ainakin kuvitteellisesti paineen tunnetta kohdussa yms. asiaan sopivaa. Tulos nähdään loppuviikosta.
Katjusha ”7 dpo”
Tsemppiä :) Itellä myös kovasto positiivinen ja onnistuneen oloinen fiilis vaikka ei nyt päästy sinne IVF:ään.Tänään alkoi lutinus ja inssi tehtiin silloin perjantaina ja siitä asti jomottellut vatsaa.Nyt jos tärppäisi niin LA 14.2.(ladytimerin mukaan)Toivotaan plussaa kumpasellekkin ja vauvaliimaa <3 Tottakai myös muillekkin.

Okei nyt tulee pieni mainos... oon lukenut et aika moni täällä pudottaa painoa. Ootteko koskaa kokeillu omenaSIIDERIetikkaa?

Sitä saa luontaistuotekaupoista ja miksi kirjotan siitä on koska: mä oon suursyömäri, oikea pikku possu :) mulla on aina nälkä ja etenkin suolaset maistuu. Syön myös jos on tylsää.

Nyt otin aamulla vesilasiin sekoitettuna 1rkl omenasiiderietikkaa ja nälän tunne... on kerta kaikkiaan kadonnut! Jatkan testiä mutta vaikuttaa lupaavalta!!

Eilen kp10 aloitin ovistestailun. Hailura viiva tuli jo eilen tänään hieman vahvistunut. Näillänäkymin ovisplussa vois tulla kp13-14. Eli kuitenkin 2-3 päivää aikasemmin kuin aikaisemmissa kierroissa. Pieniä limoja havaittavissa. Positiivisin mutta hieman jännittynein fiiliksin eteenpäin!

Tein tänään kp2 testimielessä vielä yhden rfsu liuskan, ja ei siihen mitään viivanpaikkoja tullut :D mä luulen että noi näyttää myös sellaset kiinnittymisyritykset ja hipasutkin ”viivanpaikkana”. Oireetkin oli niin vahvat , että ei olis mahdottomuus :)

Mutta ei muuta kun uuteen yritykseen.
Huomenna pääsen soittelemaan hoitoaikaa. Jee :)

Takaisin