Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Himotestailija ilmoittautuu! Mun kohdalle osuu aina näitä viallisia, tai sit vaan huonoa tuuria :|

View attachment 69343
View attachment 69344
View attachment 69345

Kaks alinta sunnuntailta. Toisessa oli selvästi punertavaa viivanalkua. Eilen illalla tämä hirveenkammottava viivanpaikka!! :| näkyy valoa vasten valkosena, eikä punerra yhtään.... Ja aamulla taas nega, ilman mitään viivoja :D noh, oliskin ollut liian ihanaa ollakseen oikea plussa x) mutta kyllä sitä silti parin vuoden yrityksen jälkeen, sydän jätti pari lyöntiä välistä ja pieni toivonkipinä heräsi - turhaan :D

Dpo11, huomenna tai lauantaina alkas menkat.
Niin epäreilua! Oisin niin suonut sulle plussan!

Rintta, arvelen, että molempi tapa on hyvä. Tärkeintä on, että ovulaatio ehtii tapahtua, ennen lääkityksen aloitusta. Kp 10-11 eteenpäin ehtinee hyvin aloittaa testailun. Omalla kohdalla just kp 17 o-plussa onkin joku kierto toteutunut kp 13.

Höh Unicorn, itekki oon nuita testejä käyttänyt ja koskaan ei mitään viivanpaikkoja ole näkynyt, tuommoisista viivoista oisin ite kyllä jo innostunut! Toiv saat rahat takaisin..tai voihan se vielä plussaakin tarkoittaa :angelic:

Kp13 ja o-plussa, tästä se taas lähtee :rolleyes:

Liitteet

• IMG_20180524_221906.jpg
    IMG_20180524_221906.jpg
    982.7 KB · Katsottu: 169
Hmmm,
Sama testi salamalla ja ilman. Rfsu liuska. Testiajalla. En vaan tiiä punertaako vai onkohan tääkin vaan viivanpaikka x) :D

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1527191333.855241.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1527191333.855241.jpg
    41.6 KB · Katsottu: 209
  • ImageUploadedByVau Foorumi1527191347.173710.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1527191347.173710.jpg
    81 KB · Katsottu: 198
Taidan käydä huomenna digin. Luulisi näyttävän jo jotain jos tässä oliskin nyt haamu? Ei taida mikään herkin testi olla tuo rfsu liuska..?
Mutta kuuleman mukaan tämäkin näyttäs viivanpaikat jotenkin liiankin herkästi :/

Nyt kävi ekan kerran se mitä olen aina ihmetellyt ja kauhistellut: kollega josta en pidä, joka ei aina vastaa tervehtimiseen ja jonka kanssa en todellakaan ole mitenkään läheinen pysäytti minut tänään työpaikan käytävällä ja kysyi oikein maireasti hymyillen: onkos rouva pieniin päin?

Koin välittömästi suunnatonta myötähäpeää ja ehdin jo olla pahoillani hänen puolestaan (koska epäilemättä nainen toivoisi vastattuani vajoavansa alimpaan maanrakoon) kun vastattuani ”en ole” ... se akka vaan jatkoi!!!

”Ai!! Minä kun luulin! Sinulla maha pömpöttää niin somasti!”

Vastasin uudestaan -25C äänellä (olen yleensä AINA ystävällinen kaikille) ”en ole” ja lähdin pois.

Se akka itse kantaa aivan jäätävää röllövatsaa!!!

Harkitsin sekunnin siinä tilanteessa että vastaan samalla mitalla.

En vastannut, mutta siihen oli vain yksi syy: halusin suojella itseäni. Jos olisin sanonut: ”entäs itselläsi, onko laskettu aika jo hyvinkin lähellä?”
tai ”en ole, entäs miten on oma seksielämäsi? Saatko vai onko ukko jo totaalisen kyllästynyt ja runkkaa mieluummin nyrkkiin?” olisin paljastanut miten paljon se sattui...

Ei voi kun ihmetellä ihmisten olemattomia käytöstapoja...

Ja saga jatkuu: kohtasin tänään käytävässä tämän samaisen hienotunteisen ihmisen. Katsoin silmiin ja sanoin iloisesti ”huomenta!” enkä saanut mitään vastausta!

Case closed, se nainen on :D :D ihan totaali munapää!!

Ja saga jatkuu: kohtasin tänään käytävässä tämän samaisen hienotunteisen ihmisen. Katsoin silmiin ja sanoin iloisesti ”huomenta!” enkä saanut mitään vastausta!

Case closed, se nainen on :D :D ihan totaali munapää!!
Miten joku voi olla tollanen? Oikeesti?o_O

Mulla nyt menossa kp 2 ja vähän on alkanut ahdistaa serkun lakkiaiset ensi viikolla. Siellä taas paikalla joukko vanhempia sukulaistätejä, joiden pelkään laukovan kaikkea hemmetin typerää. Asiaa ei auta se, että mun yks mi serkku on raskaana ja hänet tuntien hän ei varmasti mistään muusta puhukaan, kuin raskaudestaan. Ja mua taas ei kiinnosta kuulla aiheesta yhtään.

Smith miten joku voi udella niinkin henkilökohtaista asiaa kuin raskaus vaikka ei ole edes moikkaus-väleissä. Niin no se munapää voi. Kaikenlaisia meitä täällä on...

Smith miten joku voi udella niinkin henkilökohtaista asiaa kuin raskaus vaikka ei ole edes moikkaus-väleissä. Niin no se munapää voi. Kaikenlaisia meitä täällä on...

Tää kyseinen daami on todella epämielyttävä ilmestys: sisältä todella ruma ihminen. Jotenkin todella katkera ja kateellinen.

Oikeastaan juuri tällaista käytöstä olisi pitänyt häneltä osata odottaakin.

Nyt on inseminaatiosta tultu.Hyvä sperma,hyvä limakalvon paksuus ja kaksi isoa yli 17mm johtofollikkelia löytyi tallessa.Sunnuntaina lutinus 3krt päivässä alkaa ja 15.6 raskaustesti päivä.Kuulema ei kannata miettiä vielä syksyn ivf suunnitteluja kun mahdollisuudet näin hyvät.Paremmat follikkelit ja limakalvo paksumpi kuin se kierto mistä viimeksi raskauduin :D

Nyt on inseminaatiosta tultu.Hyvä sperma,hyvä limakalvon paksuus ja kaksi isoa yli 17mm johtofollikkelia löytyi tallessa.Sunnuntaina lutinus 3krt päivässä alkaa ja 15.6 raskaustesti päivä.Kuulema ei kannata miettiä vielä syksyn ivf suunnitteluja kun mahdollisuudet näin hyvät.Paremmat follikkelit ja limakalvo paksumpi kuin se kierto mistä viimeksi raskauduin :D

Tsemppiä!! Täällä on peukut pystyssä teidän puolesta :)

Takaisin