Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään tuli raskausmateriaali ulos. Ei tarvi enää epäillä onko mahdollisuuksia. Avattiin skumppa miehen kanssa ja parannettiin maailmaa. Toisaalta kiva, että tietää että tää kaikki on mahdollista ja keho pystyy hedelmöittymään, mutta kauheeta kun se tuli ulos. Ei ollut mikään hyytymä vaan sanan mukaisesti ruskea pussukka. Nyt vaan odotellaan menkkoja.

Kiitos tuesta tän kaiken läpi <3 Onneks on tää paikka niin tuntuu että on joku jonka kanssa tää jakaa.
 
Voi pottu :( Oon niin pahoillani! <3

Mä sain työterveyslääkärin kiinni. Suostu varmaan sympatiasta ennen äitiyslomaansa laittamaan kaikki labrat mitä pyysin, eli keliakia, prolaktiini, varastorauta ja perusverenkuva sekä trombosyytit! Mulla on labra-aika varattuna maanantaille (piti mennä ottaa ennen ekaa neuvolaa kilppariarvot) ja otan sillä ajalla nyt suurimmanosan lääkärin määräämistä labroista.

Katoin omakannasta et limakalvo oli 11mm ja follikkeli vasemmalla 16-17mm, osaatteko kommentoida näitä?
 
Nyt se on ohi pottu <3
Ja todellakin hienoa että hedelmöitys onnistui!
Alkion jakaantumisessa tapahtui varmaankin jokin suuri virhe joka johti keskenmenoon. Luonto on julma mutta... no...

se jos raskaus jatkuu pitkälle ja menee vasta sitten kesken on ehkä vielä julmempaa <3

Paljon tsemppiä toipumiseen!!!! Ja sitten kun jaksat, uuteen yritykseen :)
 
Tsemppiä toipumiseen Pottu, koville varmasti ottaa <3

Rintta, käsittääkseni tuo limakalvon paksuus on tosi hyvä ja ovulaatio muutaman päivän päästä, toivottavasti sinne joku tarttuu kiinni :)

Oi, minä viettelen yksin lauantai-iltaa ison sushi annoksen kanssa :smug:
 
Voi Pottu, voimia sinne! :( Nyt kuitenkin jotain yritti tapahtua, ehkäpä kehosi pääsi nyt raskautumisen makuun ja pian tulisi pysyvä plussa. <3

ON: Täällä vaihtunut juuri dpo 11:n puolelle vuorokausi, testailen, kunhan illalla kotiudun. Edelleen tissit aika arat, alamahatuntemuksia, ehkä lievästi etova olo (tai ehkä vain röyhtäyttää..), väsyttää. Keittyvät perunat tuoksuivat käsittämättömän herkullisilta. :P Kaikki peukut kyllä hartaasti pystyssä.
 
Kiitos kovasti! Saa nähdä milloin menkat alkaa ja uusi kierto starttaa, että kerkeekö tässä vielä yhden kerran yrittään ennen leikkausta. Tällä hetkellä flo ennustaa menkkoja suoraan leikkauksen päälle. Kunhan keho nyt ei mee mihkään jumitilaan!
 
ON: Täällä vaihtunut juuri dpo 11:n puolelle vuorokausi, testailen, kunhan illalla kotiudun. Edelleen tissit aika arat, alamahatuntemuksia, ehkä lievästi etova olo (tai ehkä vain röyhtäyttää..), väsyttää. Keittyvät perunat tuoksuivat käsittämättömän herkullisilta. :P Kaikki peukut kyllä hartaasti pystyssä.

Lupaavaa!! Toivotaan, että siellä on joku tarrannut kiinni <3
 
Puhdastakin puhtaampi nega. Taas tämä oireiden kuunteleminen oli tosi fiksua. Tosin tänään oireita ei olekaan enää ollut, ennenkään testaamista.
 
Pahoittelut negasta Mangusti <3 Oon kans huomannut, että mulla menkat tai endo tai molemmat luo samat oireet kuin olis raskaana ja siks en uskalla enää luottaa mihinkään! :(

ON: Tänään vanhenin taas vuoden ja hedelmällisyys laskee laskemistaan ja jos tää mennyt viikko ei vielä ollut tarpeeksi niin synttärien kunniaksi alkoi ne menkat ja endokivut. Onnea minä 32-vuotias lapseton ikäloppu!
 
Pottu, olen hurjan pahoillani:sad001 Olen harvoin ilahtunut kenenkään plussasta niin paljon kuin sinun ja harvoin pettynyt kenenkään kemiallisesta näin paljon. Teille olisi todellakin saanut tulla jo se pysyvä plussa:Heartred

Pahoittelut Mangustille ja kaikille muillekin viime aikoina negoja testailleille:sad001

Mä oo hiljalleen toipunut taas viime kierron jälkeisestä negavitutuksesta. Tänään on kp 16 ja muutaman kerran oon mitannut lämpöä, mutta muuten en ole seurannut kiertoa. Tänään piti käyttää cb:n digiovistesti, mutta unohdin:wideyed: Ovis on todennäköisesti tällä viikolla, varmaan torstaina tai perjantaina.

Multa otettiin viime viikolla rauta-arvot. Olinkin jo pitkään pohtinut, voisko mulla raudan puutetta. Oon nimittäin ollut ihan hurjan väsynyt ja mun menkat on myös jostain syystä olleet keskenmenon jälkeen selvästi runsaammat. Oikeaan osuin, sillä olihan se ferritiini selkeesti alakanttiin. Nyt vetelen sitten sen 2-3 kk rautaa ja sitten arvot katsotaan uudestaan. Rautavarastojen tyhjyys saattaa myös vaikeuttaa raskautumista, joten ehkä tässä on syy siihen, ettei tärppiä ole meillä tänä keväänä näkynyt. Vähän ottaa päähän, että ne arvot tuli tutkittua vasta nyt, eikä esim. useempi kuukausi sitten, koska rautavarastojen täyttyminen voi viedä monta kuukautta.
 
Pahoittelut negasta Mangusti <3 Oon kans huomannut, että mulla menkat tai endo tai molemmat luo samat oireet kuin olis raskaana ja siks en uskalla enää luottaa mihinkään! :(

ON: Tänään vanhenin taas vuoden ja hedelmällisyys laskee laskemistaan ja jos tää mennyt viikko ei vielä ollut tarpeeksi niin synttärien kunniaksi alkoi ne menkat ja endokivut. Onnea minä 32-vuotias lapseton ikäloppu!

Pottu et todellakaan oo ikäloppu <3 kymmenen vuotta tehokasta peliaikaa jäljellä vielä!! Ainakin!! :)
 
Takaisin
Top