Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alle 1
Kp80
Että näin
Ei tässä muuta voi sanoa, kuin olen niin pahoillaniTein testin työpäivän jälkeen ja se oli musta jo haalistunut jopa Ja tuli taas jotain värjäytymää, ei niinkään verta mutta jotain vaaleanpunaista.
Oon vaan niin loppu tähän touhuun. Kaikki tuntuu nyt niin raskaalta ja se leikkaus masentaa jostain syystä tosi paljon, vaikka sen pitäis olla hyvä juttu. Oon vaan niin kaikkeni antanu tälle projektille ja elänyt jokaisen helvetin ovulaation ennen ja jälkeen ku pyhimys ja nyt vihdoin, kun joku tarraa kiinni niin se ei kestä. Miks me ei saada lasta? Mies ei suostu vielä uskomaan, että tää menee kesken, mutta tuntuu, että kyllä sen tietää kun se ei oo tulossa ja musta tää nyt ei oo tulossa.
Sori avautuminen. Oon vaan ihan loppu.
Tein nyt aamulla taas testin ja nyt jo selkeesti oli haaleempi, hyvä kun enää edes erottaa. Illalla ihan aavistuksen jomotti lyhyen hetken, mutta muuten ei mitään. Tänään menkkojen ois alun perin pitänytkin alkaa, joten eiköhän ne sieltä kurvaa paikalle. Onneks alkaa viikonloppu! Ja just totesin miehelle, että tää olikin tosi kiva synttärilahja, kun synttärit on maanantaina.
Tein nyt aamulla taas testin ja nyt jo selkeesti oli haaleempi, hyvä kun enää edes erottaa. Illalla ihan aavistuksen jomotti lyhyen hetken, mutta muuten ei mitään. Tänään menkkojen ois alun perin pitänytkin alkaa, joten eiköhän ne sieltä kurvaa paikalle. Onneks alkaa viikonloppu! Ja just totesin miehelle, että tää olikin tosi kiva synttärilahja, kun synttärit on maanantaina.