Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä toivon koko sydämestäni Pottu että nyt ois teidän vuoro! Paljon tsemppiä!


Mä kävin eilen siellä gynellä. Ultrassa kaikki hyvin, limakalvo on parissa viikossa paksuuntunut hyvin, ovista pukkaa kuulemna vasemmalla! Jotain lieviä limoha ollut, myöhäinen kyllä koska tänään on jo kp17, mut kai km sekottaa sitte vaan. Seuraavaan raskauteen saan keltarauhashormonia tueksi ja nyt halusi ottaa keliakia kokeet (mun kilpirauhasen vajaatoiminta kuulemma altistaa sille) ja sitten joku prolaktiini hormonikoe. Koitan kitistä työterveydestä tota keliakiakoetta koska itse maksettuna se oli satkun :( Helpottavaa oli et jotain labroja voidaan ottaa ja et saan ne luget, ja et kohdussa kaikki olis kuitenkin hyvin

Eniten tänään vituttaa se että mun työterveyslääkärikin on raskaana, niinkuin mun kaksi työkaveriakin, niinkuin kaikki muut paitse minä ja me täällä ryhmässä!!!! Viimeaikoina olen huomannut katkeruuden vaan lisääntyneen...
Oon koittanut ottaa kaiken irti siitä et en oo raskaana, eilen söin valtavan määrän sushia ja vappuna meni aski röökiä siiderien siivittämänä...
 
Sain puhelun tänään lääkäriltä kun olin pesutuvalla ripustamassa pyykkejä. Kävin kaivaa tiedot omakannasta kun meni osa asioista ihan ohi puhelun aikana. Hormooni verikokeet oli normaalit, aloitetaan siitä huolimatta pistokset koska ei tiedetä miksi ei letrozoleilla ole saatu vastetta. Eli seuraavasta kierrosta alkaa pistoshoidot. :)


FSH 6.6, LH 3.3 eli normaalit. Käyttänyt ed. kierrossa Primolut:a 10 vrk, sillä vuoto. Neuvotaan käyttämään uusi Primolut 10 vrk 11.5. alkaen, ilmoittautuu FSH- OI - hoitoon alkavasta vuodosta. Aloitus- UÄ + pistosohjaus tuolloin. Alustavasti annokseksi Gonal-F 62,5 IU/ vrk, UÄ noin 7 vrk pistosten aloittamisesta
 
Toivottavasti kaikki menee hyvin Potulla, olisi jo niin sinun vuorosi! <3

Alinah, toivottavssti pistoshoidoille tulee hyvä vaste! :)

Hyvä, kun Rintalla ultrassa kaikki hienosti ja ovistakin pukkaa! :) Ja että saat keltarauhashormonit seuraavaan raskauteen avuksi. Ja ymmärrän hyvin tuon ketutuksen, että joka puolella ihmiset raskaana paitsi itse, sama tilanne täällä. Pikkuisen ärsyttää, kun ympärillä putkahtelee vahinkoraskauksia huonoista elintavoista huolimatta ja itsellä ei suju mikään, vaikka tekee kaiken oikein...

Täällä edelleen odotellaan kutsua sinne Naikkarille... Kolmas km helmikuussa, sen jälkeen tk:ssa käynti, josta hyötyi sen verran, että sai sen lähetteen, mutta sitten ei kuulu mitään. Ymmärrän kyllä jonotilanteen jne, mutta tulisi se aika nyt edes johonkin puolen vuoden päähän, että ei tuntisi olevansa ihan unohdettu...

Mutta positiivisilla mielin olen ainakin tästä kierrosta, eilen tuli sellainen rauhallisen varma tärppiolo, että nyt on napannut. :shy: Tänään dpo 8. Toki ollut vaikka millaisia oloja eri kierroissa ihan ilman tärppiä, että katsoo nyt. Mutta tämä olo taas hiukan erilainen kuin aiemmat. Ja kyllä, alle kuukausi sitten vannoin, etten mitään oireita tai oloja lähde kuuntelemaan... :P

Tänään heräämisen jälkeen on hikoiluttanut kummasti, vähän samalla tapaa kuin kuumeen nopeasti laskiessa. Mittasin lämmön, 37,55. Pari päivää sitten oli 37,4, mikä on tyypillinen postovulatorinen lämpö minulla. Kyllä heti mielikuvitus käy heittämään ajatuksia kiinnittymisistä (vihlontoja ja paineentunnetta alavatsalla toissapäivästä lähtien). :angelic: Tissit edelleen lievästi arat ja tänään outo, vähän heikottava olo. Toki voin olla tulossa taas kipeäksi..
 
Tein testin työpäivän jälkeen ja se oli musta jo haalistunut jopa :( Ja tuli taas jotain värjäytymää, ei niinkään verta mutta jotain vaaleanpunaista.

Oon vaan niin loppu tähän touhuun. Kaikki tuntuu nyt niin raskaalta ja se leikkaus masentaa jostain syystä tosi paljon, vaikka sen pitäis olla hyvä juttu. Oon vaan niin kaikkeni antanu tälle projektille ja elänyt jokaisen helvetin ovulaation ennen ja jälkeen ku pyhimys ja nyt vihdoin, kun joku tarraa kiinni niin se ei kestä. Miks me ei saada lasta? Mies ei suostu vielä uskomaan, että tää menee kesken, mutta tuntuu, että kyllä sen tietää kun se ei oo tulossa ja musta tää nyt ei oo tulossa.

Sori avautuminen. Oon vaan ihan loppu.
 
Tein testin työpäivän jälkeen ja se oli musta jo haalistunut jopa :( Ja tuli taas jotain värjäytymää, ei niinkään verta mutta jotain vaaleanpunaista.

Oon vaan niin loppu tähän touhuun. Kaikki tuntuu nyt niin raskaalta ja se leikkaus masentaa jostain syystä tosi paljon, vaikka sen pitäis olla hyvä juttu. Oon vaan niin kaikkeni antanu tälle projektille ja elänyt jokaisen helvetin ovulaation ennen ja jälkeen ku pyhimys ja nyt vihdoin, kun joku tarraa kiinni niin se ei kestä. Miks me ei saada lasta? Mies ei suostu vielä uskomaan, että tää menee kesken, mutta tuntuu, että kyllä sen tietää kun se ei oo tulossa ja musta tää nyt ei oo tulossa.

Sori avautuminen. Oon vaan ihan loppu.
:sad010 Ei tässä muuta voi sanoa, kuin olen niin pahoillani<3
 
Onko sulla Pottu kipuja? Mulla siinä kemiallisessa vatsaa aivan poltti ja kouristeli kun viivat lähti haalistumaan, jos ei kipuja ole, ehkä vielä ois toivoa :)
 
Voi pottu :/
Ootko tehnyt vielä testiä?
Onko sulla kipuja?
Mikä dpo?

Mulla alkoi km 6+ alavatsakrampeilla ja polttelulla ja sit tuntui että jotain vaan holahtaa housuihin kun alkoi vuoto. Toivottavasti olis ollut vaan laimea näyte ja viivat alkais vahvistua!

Jotkut muuten sanoo sitäkin että viivat haalenee kiinnittymisdipin jälkeen ja alkaa sit vasta tummeta kun kk jää pois , voisko sulla olla siitä kyse?

Tsemppiä hurjasti!

—-
Täällä tuli tänään kutsu puolentoistaviikon päähän aukiolotutkimukseen. Jännittää.
 
Tein nyt aamulla taas testin ja nyt jo selkeesti oli haaleempi, hyvä kun enää edes erottaa. Illalla ihan aavistuksen jomotti lyhyen hetken, mutta muuten ei mitään. Tänään menkkojen ois alun perin pitänytkin alkaa, joten eiköhän ne sieltä kurvaa paikalle. Onneks alkaa viikonloppu! Ja just totesin miehelle, että tää olikin tosi kiva synttärilahja, kun synttärit on maanantaina.
 
Tein nyt aamulla taas testin ja nyt jo selkeesti oli haaleempi, hyvä kun enää edes erottaa. Illalla ihan aavistuksen jomotti lyhyen hetken, mutta muuten ei mitään. Tänään menkkojen ois alun perin pitänytkin alkaa, joten eiköhän ne sieltä kurvaa paikalle. Onneks alkaa viikonloppu! Ja just totesin miehelle, että tää olikin tosi kiva synttärilahja, kun synttärit on maanantaina.

<3 <3
Toi on niin väärin!!!
 
Tein nyt aamulla taas testin ja nyt jo selkeesti oli haaleempi, hyvä kun enää edes erottaa. Illalla ihan aavistuksen jomotti lyhyen hetken, mutta muuten ei mitään. Tänään menkkojen ois alun perin pitänytkin alkaa, joten eiköhän ne sieltä kurvaa paikalle. Onneks alkaa viikonloppu! Ja just totesin miehelle, että tää olikin tosi kiva synttärilahja, kun synttärit on maanantaina.

Voi ei, oon pahoillani! Tsemppiä ihan hirveesti! <3
 
Kävin nyt hakee tänään uuden pakkauksen primoluteja, kun ne pitää aloittaa taas viikon päästä. Onko täällä tietoa kenelläkään vaikuttaako tuo letrozolin syöminen ovulaatiotestin tulokseen? Mulla pitkästä aikaa näkyy ovulaatiotestissä muutakin kun vain se 1 viiva. Mä siis syön nyt tähän kiertoon noi mun 5 viimeistä letroa mitkä jäänyt. Mutta en usko niiden tuottavan tulosta kun ei oo edellisetkään letro kierrot auttanut annosnostosta huolimatta..



Kuvassa on jo ovulaatiotesti kuivunut, kun lähdettiin kaupoille ja unohdin kokonaan koko testin niin en sitten ollu muistanut kuvaa ottaa siitä silloin kun olisi pitänyt.. Mutta on tuo alempi tummempi kuin eilisen päivän. (Voi olla, että kuvanlaatu huononee kun tänne sen julkaisen, mikä ei yllätä) tosin ihan turhaan mä testailen tosiaan kun ne primot aloitan pian, täytyy tilata raskauskeijulta iso läjä ovulaatiotestejä kun nyt ne loppu.

c5ef919d095bef6f4e6916d68f3003a7
 
Takaisin
Top