Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alle 1
Kp80
Että näin
Onnea, Pottu!
Kerro Mrs. Smith meillekin sitten verikokeitten tulokset!
Täällä eilisestä asti tissien arkuutta, mikä tullut hiukan aikaisemmin kuin yleensä. Eilen myös pitkin päivää ja etenkin myöhään illasta koviakin vihlontoja alavatsalla, lähes kaikki vain huolestuttavasti oikealla puolen... Ja tähän päivään jatkunut pieni kipuilu siinä oikean munasarjan kohdilla. Ja nyt tietty pelottaa, että jos plussa tulee, niin se onkin kohdunulkoinen... Niin samanlaisia oireita kuin marraskuisessa, joka jäi ku:n epäilyksi.
Voi olla, että tämä onni loppuu hyvinkin pian! Testit ei oikein oo vahvistunut ja pyyhkiessä tuli tuhrua. Menkkojen pitäis alkaa huomenna, joten katotaan kurvaako paikalle.
Jotenkin tuntuu niin raskaalta lähtee nyt töihin.
Tsemppii pottu!!!!!! Alkuraskauden tiputteluvuoto kuukautisten aikaan on hyvin yleistä! Se ei välttämättä tarkoita vielä mitään
Voi v.. mikä tilanne niin toivon, että se viiva sieltä vahvistuisi.Kiitos Armoton vitutus. En tiedä miten käsitellä, jos tää nyt menee kesken. Ajattelin mennä lounaalla kotiin syömään (asun työpaikan vieressä :D) ja tehdä päiväpissasta testin ja kattoo miltä se näyttää!
Voi ei.Toivotaan että tuhruttelu olisi vain harmitonta ja pissa oli vain laimea.Voi olla, että tämä onni loppuu hyvinkin pian! Testit ei oikein oo vahvistunut ja pyyhkiessä tuli tuhrua. Menkkojen pitäis alkaa huomenna, joten katotaan kurvaako paikalle.
Jotenkin tuntuu niin raskaalta lähtee nyt töihin.
Voi ei Pottu, monellahan on tota vuotoa aika reippaastikin ja kaikki on hyvin! :)
Mun siskokin oli heränny yöllä verilammikosta lattia lainehtien ja siltikin raskaus jatkui ja sai terveen lapsen :) Tsemppiä!Äiti kans kertoi eilen, että kun hän odotti mua niin hän sai tietää siitä vasta viikolla 11, kun nosti mun isoveljeä ja alko vaan vuotaa urakalla. Lääkärissä sanoivat, että kesken menee, mitään ei tehtävissä mutta tässä sitä ollaan onneks :D