Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea, Pottu! <3

Kerro Mrs. Smith meillekin sitten verikokeitten tulokset!

Täällä eilisestä asti tissien arkuutta, mikä tullut hiukan aikaisemmin kuin yleensä. Eilen myös pitkin päivää ja etenkin myöhään illasta koviakin vihlontoja alavatsalla, lähes kaikki vain huolestuttavasti oikealla puolen... :\ Ja tähän päivään jatkunut pieni kipuilu siinä oikean munasarjan kohdilla. Ja nyt tietty pelottaa, että jos plussa tulee, niin se onkin kohdunulkoinen... :sorry: Niin samanlaisia oireita kuin marraskuisessa, joka jäi ku:n epäilyksi.
 
Höh, Mrs. Smith! :( Tsempit sinne, toivottavasti tuo megakierto päättyy pian! Toki mieluiten päättyminen plussaan, mutta voinen arvata, että tätikin olisi sinne ihan tervetullut...

Nyt, kun valitin oikeanpuoleisista juilimisista, kävikin juilimaan vasemmalta. o_O Ihan jopa helpotuin siitä.
 
Joo, menkat taitaa alkaa huomenna. Tiputtelee jo.

Oon pettynyt siksi että kerrankin mulla oli rinnat ihan megakipeet ja ne lämmöt kerrankin koholla. Mutta ei se kai sitten mitään merkinnyt! Onneksi vedin skumppaa vappuna!! Jatkan linjalla: vasta jos on pos raskaustesti teen muutoksia elämäntapaani.
 
Onnea, Pottu! <3

Kerro Mrs. Smith meillekin sitten verikokeitten tulokset!

Täällä eilisestä asti tissien arkuutta, mikä tullut hiukan aikaisemmin kuin yleensä. Eilen myös pitkin päivää ja etenkin myöhään illasta koviakin vihlontoja alavatsalla, lähes kaikki vain huolestuttavasti oikealla puolen... :\ Ja tähän päivään jatkunut pieni kipuilu siinä oikean munasarjan kohdilla. Ja nyt tietty pelottaa, että jos plussa tulee, niin se onkin kohdunulkoinen... :sorry: Niin samanlaisia oireita kuin marraskuisessa, joka jäi ku:n epäilyksi.

Kiitos <3

Mäkin oon miettinyt onko tää ku, kun ovis oli jälleen oikeella puolen ja siellä ollut nyt kipuilujakin. Onneks on vähän ollu myös vasemmalla, mut silti pelkään.

Tsemppiä kovasti piinailuun <3
 
Mahtavia uutisia Pottu! Toivotaan kaikkea hyvää odotukseen ja ennenkaikkea nyt toivotaan että pieni olisi oikeassa paikassa. Vautsi, tää oli kyllä päivän paras uutinen :love017 Ehkä se meidän muidenkin aika koittaa pian :Heartred
 
Mrs Smith, voihan pyhä perse! (Sorry, kielenkäyttö)
Oon pahoillani<3 kaikki vaikutti niin lupaavalta :(
Onneksi todellakin avasit skumpan!!
 
Voi olla, että tämä onni loppuu hyvinkin pian! Testit ei oikein oo vahvistunut ja pyyhkiessä tuli tuhrua. Menkkojen pitäis alkaa huomenna, joten katotaan kurvaako paikalle.

Jotenkin tuntuu niin raskaalta lähtee nyt töihin.
 
Voi olla, että tämä onni loppuu hyvinkin pian! Testit ei oikein oo vahvistunut ja pyyhkiessä tuli tuhrua. Menkkojen pitäis alkaa huomenna, joten katotaan kurvaako paikalle.

Jotenkin tuntuu niin raskaalta lähtee nyt töihin.

Tsemppii pottu!!!!!! Alkuraskauden tiputteluvuoto kuukautisten aikaan on hyvin yleistä! Se ei välttämättä tarkoita vielä mitään <3
 
Tsemppii pottu!!!!!! Alkuraskauden tiputteluvuoto kuukautisten aikaan on hyvin yleistä! Se ei välttämättä tarkoita vielä mitään <3

Kiitos <3 Armoton vitutus. En tiedä miten käsitellä, jos tää nyt menee kesken. Ajattelin mennä lounaalla kotiin syömään (asun työpaikan vieressä :D) ja tehdä päiväpissasta testin ja kattoo miltä se näyttää!
 
Kiitos <3 Armoton vitutus. En tiedä miten käsitellä, jos tää nyt menee kesken. Ajattelin mennä lounaalla kotiin syömään (asun työpaikan vieressä :D) ja tehdä päiväpissasta testin ja kattoo miltä se näyttää!
Voi v.. mikä tilanne :( niin toivon, että se viiva sieltä vahvistuisi.
Ihan järjettömän epäreilua tää elämä, jos nyt jää kemialliseksi.
 
Voi olla, että tämä onni loppuu hyvinkin pian! Testit ei oikein oo vahvistunut ja pyyhkiessä tuli tuhrua. Menkkojen pitäis alkaa huomenna, joten katotaan kurvaako paikalle.

Jotenkin tuntuu niin raskaalta lähtee nyt töihin.
Voi ei.Toivotaan että tuhruttelu olisi vain harmitonta ja pissa oli vain laimea.
 
Äiti kans kertoi eilen, että kun hän odotti mua niin hän sai tietää siitä vasta viikolla 11, kun nosti mun isoveljeä ja alko vaan vuotaa urakalla. Lääkärissä sanoivat, että kesken menee, mitään ei tehtävissä mutta tässä sitä ollaan onneks :D
Mun siskokin oli heränny yöllä verilammikosta lattia lainehtien ja siltikin raskaus jatkui ja sai terveen lapsen :) Tsemppiä!
 
Takaisin
Top