Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En ottanut kuvaa tän päiväsestä, kun en saanut sitä eilenkään kunnolla tarkennettua :D Jospa se sitten näkyy paremmin, jos jossain vaiheessa vahvistuu! Toivottavasti digissä ois huomenna jotain kuvattavaa..

Mietin vaan just, että tehdäkö se nyt aamun ekasta pissasta vai tokasta. Mistä te teette? Kun eilen aamun ekan pissan tikku oli täysin nega ja toka plussa. Tänään tein tokasta ja oli taas plussa. Mut huomenna jos lähden töihin niin ei oo aikaa ootella tokaa :D
 
Kyllä Digi antaisi sulle jo tuloksen raskaana 1-2, jos vaan uskaltaisit tehdä. Mulla antoi kemiallisessa raskaudessa tuon tuloksen ja liuskoilla oli vielä haaleampi viiva kun sulla. :)
 
Muokattu viimeksi:
En ottanut kuvaa tän päiväsestä, kun en saanut sitä eilenkään kunnolla tarkennettua :D Jospa se sitten näkyy paremmin, jos jossain vaiheessa vahvistuu! Toivottavasti digissä ois huomenna jotain kuvattavaa..

Mietin vaan just, että tehdäkö se nyt aamun ekasta pissasta vai tokasta. Mistä te teette? Kun eilen aamun ekan pissan tikku oli täysin nega ja toka plussa. Tänään tein tokasta ja oli taas plussa. Mut huomenna jos lähden töihin niin ei oo aikaa ootella tokaa :D
Jos digin teet, niin tekisin ekasta :) Mullakin tokasta tai iltapissasta vahvin viiva, mutta digin oon tehnyt aina aamupissasta. Ja oikein on viikot kasvaneet.
 
No hyvä, mää teen huomenna ekasta! Vitsit miten pelottaa tehdä noita testejä, kun pelkää ettei siellä ookkaan enää viivaa! Ja koko ajan tarkkailen et tuleeko pyyhkiessä verta ja muutenkin tulee sellanen fiilis et jotain lorahtais housuun, vaikka mitään ei tuu! Tuun varmaan hulluks tällä analysoinnilla!! :D
 
No hyvä, mää teen huomenna ekasta! Vitsit miten pelottaa tehdä noita testejä, kun pelkää ettei siellä ookkaan enää viivaa! Ja koko ajan tarkkailen et tuleeko pyyhkiessä verta ja muutenkin tulee sellanen fiilis et jotain lorahtais housuun, vaikka mitään ei tuu! Tuun varmaan hulluks tällä analysoinnilla!! :D
Tuttu tunne :D
Tsemppiä testailuun<3
 
Onnea Potulle! Varmaan ihan uskomaton fiilis, että nytkö se sitten tärppäskin :grin:eek:Oispa se nyt sinnikäs yksilö ja oikeassa paikassa :) Oliko sulla mitään erityisiä tuntemuksia kiinnittymiseen liittyen? Mulla oli eilen tosi kipeä alamaha koko illan ja tietty toiveet taas nousi, vaikka eihän se varmaan edes vielä ois kiinnittymässä, ei tainnu vaan kuohari ja munkki sopia mun mahalle :grin
 
Onnea Potulle! Varmaan ihan uskomaton fiilis, että nytkö se sitten tärppäskin :grin:eek:Oispa se nyt sinnikäs yksilö ja oikeassa paikassa :) Oliko sulla mitään erityisiä tuntemuksia kiinnittymiseen liittyen? Mulla oli eilen tosi kipeä alamaha koko illan ja tietty toiveet taas nousi, vaikka eihän se varmaan edes vielä ois kiinnittymässä, ei tainnu vaan kuohari ja munkki sopia mun mahalle :grin

Siis enhän mä ensin edes uskonut, että se viiva ois oikee! :D Alotettiin tää kuitenkin 1/2017 niin jotenkin on niin tottunut siihen negaan, että ei voi uskoo, että saisin plussan! Edelleen pelkään, että on kemiallinen tai ku. Jos saan sen digin niin varaan heti ajan verikokeeseen et voidaan alkaa seuraan hcg:n kasvua.

Eikä tosiaan ollu mitään kiinnittymisen oireita, vaikka aina koitan tarkkailla! Viikon verran on ollu kaikkee vihlontaa ja oon pelänny siks just ku:ta. Ja ovis on vielä juuri sillä samalla puolella kun viimeks.

Voihan se olla, että sulla keho alkais valmisteleen itteensä, vaikka ei ois vielä kiinnittyny! Ellei sit irronnu toinen munasolu? :O
 
Hirmuisen paljon onnea Pottu, ollaan aloitettu yritys samaan aikaan 1/2017 ni onpa ihanaa että teillä nyt tärppäsi, toivottavasti perästä tullaan!
 
Pottu mulla näytti esikoisesta digi 3+ alle tunnin pidätyksellä oli 3pv menkat myöhäs, esikoisesta haalea viiva pc ja 2h pidätyksellä 1-2 päiväpissasta että näyttää jos on näyttääkseen hyvin kyllä :)
 
Vitsi täällä on tapahtunu kaikkea mahtavaa!!!

Pottu, ihan älyttömästi onnea ja tarrasukkia ja kaikkea!!! Kyllä oli selkee viiva!


Mä vedin vappuna seitinohuet miehen kanssa, nähtiin ystäviä ja tänään onkin sitten kärsitty. En oo laskenu mitään kiertopäiviä, menkkoja ootan äitienpäivän jälkeen.

Mulla on huomenna gyne, varasin ajan yksityiselle joka on petehtyny hormonihäiriöihin, km ja lapsettomuuteen. Katsotaan josko tällä kilpirauhasen vajaatoiminnalla olisi yhteys mun km ja oisko jotain tukevaa lääkitystä alkuraskauteen. Jotenkin en jaksais kolmatta km. Kätevästi tulee tehtyä jälkitarkastus samalla.
 
Onnea Pottu :) ihan selvä haamulainen!

Täällä meni vappu esikoisen kanssa ulkoillessa ja pihahommissa.. ja ihan vaan kotoillessa :) onneks vaan kolmen pv työrupeama huomisesta alkaen ja sit taas viikonloppu. Tuntuu että oon tän 5pv vappulomailun (haravoinnin ym) jälkeen enemmän poikki kun töissä ollessa, vaikka sielläkin tulee liikuttua 10km kävelylenkin edestä askelia joka päivä..
 
En uskalla vieläkään iloita kunnolla, mutta on tää askel oikeeseen suuntaan! Lähden tästä selvitteleen mihin pääseen verikokeeseen, jotta saatas edes vähän tietoa onko kohdunulkoinen jälleen vai ei.

Kiitos teille, kun ootte ollu tukena ja myötäelänyt tätä matkaa mun kanssa! En olis pysyny järjissäni kaikkien näiden negojen keskellä ellei täältä olis löytynyt tämmönen yhteisö, missä ymmärretään niiden tuska! Toivon niin paljon plussaa teille kaikille muillekin <3

En kyllä uskalla täältä vielä poistua, ennenkuin kuulen onko tää pysyvää. Perjantaina pitäis menkat vasta alkaa ja tänään on dpo 12 / 3+5. LA olis 11.1.

ImageUploadedByVau Foorumi1525228636.890238.jpg
 
Jee :) :) :) onnea matkaan pottu!!! En toivota mitään liimajuttuja vaan onnea dnan monistumiseen ja jakautumiseen! :D ja tietty toivotaan et pikkuveikko on laskeutunut sopivaan kohteeseen.
 
Takaisin
Top