Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Laita Pottu kuva siitä cb:n testistä :)
Meillä tulikin nyt vappu suunnitelmia, kun muutamia kavereita ja tuttavia haluais tulla viettämään meille iltaa.. Mies on tällä kertaa, jotenki sitä mieltä, että onko mun järkevä ottaa alkoholia :D Mullahan vasta dpo 3 ja kaiken lisäksi sen tuubattoman puolen vuoro ovuloida, hoh hoi..
 
Mies lähti hakeen digiä :D En vaan tiedä missä välissä kerkeen sen tekeen, kun lähdetään kohta jo rientoihin! Kiva vaan, kun oon fiilistellyt koko viikon muiden kanssa että joo skumppaa tänään ja nyt en aio juoda. :D

Laitoin aamusen ja tän jälkimmäisen testin vierekkäin ja sit se iski. Kyllä siinä on ihan selkee viiva! Mää oon itkeny tätä nyt ihan älyttömästi ja jotenkin on niin epäuskonen olo! Miettikää kuinka aina tihrustellaan ja toivotaan viivaa ja nyt kun se siinä on niin en usko sitä! Mietin vaan, että varmana viivanpaikka tai viallinen! :D Oon vaan pettyny niiiiin monta kertaa, että en edes ymmärrä enää käsitettä, että MINÄ olisin raskaana.

Jäädään seuraileen tilannetta!

Ja kiitos ihan hirveesti myötäelämisestä <3 Tää on parasta jakaa just teidän kanssa, koska kaikki ollaan koettu niin paljon vastoinkäymisiä ja täällä ymmärretään kaikki tunnemyrskyt! Ihanaa vappua naiset <3
 
Pottu, kyllä sieltä viiva kurkistaa, toivottavasti vahvistuu! <3 Kun sitä vähiten odottaa.. :)

Täällä nyt dpo 5 ja vappua viettelen kotona kissojen kanssa, mies omissa riennoissaan. Alkoa ei tee mielikään, mutta vetelen sipsejä ja karkkia huonolla omatunnolla, kun eivät ole parasta ravintoa kiinnittymistä ajatellen. :confused: Olen minä ananastakin ja pakastemustikoita popsinut. Ihan kumma väsymys päällä, raskaampi työjakso takana, mutta eilen jo alkoi useamman päivän vapaa. Tänään heräsin tavoistani poiketen jo yhdeksältä, valvoin pari tuntia ja sitten nukuin sohvalla parin tunnin päikkärit. Edelleen väsyttää.
 
Pottu, teitkö testiä tänään? :)

Tein just äsken pc:n :) Hento viiva edelleen! Tein myös illalla, kun tultiin kotiin ja oli viiva! Ihan älytöntä! Nyt alan jo uskomaan, että ne on oikeita viivoja ja jotain oikeesti tapahtuu! Nyt vaan toivon, että siellä on pieni oikeessa paikassa ja pitää kiinni! Hieman etoo ja on etonu jo parina päivänä ja oon ihan innoissani, että jospa se oikeasti siellä vihdoin olis tulossa :D

Ajattelin huomenna ennen töihin menoa tehdä sen pirun kalliin digin, kun on dpo 12. Sen ois sit paree olla positiivinen :D
 
Tein just äsken pc:n :) Hento viiva edelleen! Tein myös illalla, kun tultiin kotiin ja oli viiva! Ihan älytöntä! Nyt alan jo uskomaan, että ne on oikeita viivoja ja jotain oikeesti tapahtuu! Nyt vaan toivon, että siellä on pieni oikeessa paikassa ja pitää kiinni! Hieman etoo ja on etonu jo parina päivänä ja oon ihan innoissani, että jospa se oikeasti siellä vihdoin olis tulossa :D

Ajattelin huomenna ennen töihin menoa tehdä sen pirun kalliin digin, kun on dpo 12. Sen ois sit paree olla positiivinen :D
Oi ihanaa!!! :love7Onnea!

Joo oon käyttänyt aika summan noihin digeihin :D huh
Tänään ois 5+0 ja sain sen (testihulluna) kaipaamani 3+ viikkoa. Nyt huokaisen ja lopetan testaamisen.. ja nautin tästä etovasta olosta ;D

Toivottavasti nähdään tammikuisissa<3
 
Oii ihania uutisia täällä :)

Onnea Pottu, pidetään peukkuja pystyssä että digi näytää huomenna toivottua tulosta :happy: Laitappa testeistä kuvaa tulemaan! :)

Ihana kuulla Vaiana että siellä kaikki vaikuttaisi menevän hyvin:) Nauti etovasta olosta, vaikka toivotaan ettei ihan ylitsepääsemättömäksi ylly :p
 
Takaisin
Top