Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos kaikille tsempeistä! Näin mäkin vähän oon koittanu aatella, mut jotenkin kun on yrittänyt niin kauan niin ei ikinä halua pilata ite mahdollisuuksia millään! Pipsu, muistan miettineeni jo viime vappuna et ens vappuna vietetäänkin vähän erilaista vappua, koska sillon vielä uskoin ettei tähän menis näin kauaa! Noh, onneks on tämä yhteisö, jonka kanssa tää kaikki jakaa!

Ja Mrs. Smith! Miten raastavan ärsyttävä tilanne! Toivottavasti ratkee suuntaan tai toiseen pian. Mulla se 61 päivän kierto oli jo ihan viittä vaille etten flipannu! Toivotaan, että voidaan huomenna molemmat jättää skumpat jääkaappiin pidemmäks aikaa ;)
 
Kiitos kaikille tsempeistä! Näin mäkin vähän oon koittanu aatella, mut jotenkin kun on yrittänyt niin kauan niin ei ikinä halua pilata ite mahdollisuuksia millään! Pipsu, muistan miettineeni jo viime vappuna et ens vappuna vietetäänkin vähän erilaista vappua, koska sillon vielä uskoin ettei tähän menis näin kauaa! Noh, onneks on tämä yhteisö, jonka kanssa tää kaikki jakaa!

Ja Mrs. Smith! Miten raastavan ärsyttävä tilanne! Toivottavasti ratkee suuntaan tai toiseen pian. Mulla se 61 päivän kierto oli jo ihan viittä vaille etten flipannu! Toivotaan, että voidaan huomenna molemmat jättää skumpat jääkaappiin pidemmäks aikaa ;)
Viime vappukin tais mennä testejä tehdessä :D Onneksi en silloin tiennyt, että olen tänäkin vappuna samassa pisteessä :/ Apteekin r-testit vaihtunut vaan marketin halvimpiin :D Toivon totisesti, että pääsisit huomenna siirtymään plussanneiden puolelle :)
 
Tarviin neuvoja ja mielipiteitä jos ei ole omakohtaista kokemusta teillä.Minun pitäisi aloittaa huomenna primolutit 10pvää ja tehdä ennen aloitusta raskaustesti ja huomenna on 18kp vasta.Ovulaatio yleensä tulee 13-18kp kohdalla ja eilen oli ovis +.Tuon jären mukaan testi olisi nega ja ennen kun tämä kierto alkoi tein silloin samana päivänä ennen kun kierto vaihtui 1kp testin joka oli nega.Teenkö testin ja aloitan primolutit vai sitten 10pvän jälkeen viimeinen päivä primoluteja sitten vaikkapa teen testin?Mielipiteitä kaipaan.
 
Tein aamulla Clearbluen ja pregcheckin ja voi moro taas ton cb:n kanssa. Mietin viittinkö edes tehdä sitä, kun se antaa niitä viivoja, mut aattelin et no se on herkempi et ohan se hyvä kattoo nyt. Juu. Täysin selkeä viiva cb:llä ja nega pregcheckillä. Jotenkin en vaan usko siihen pätkääkään. Ottaa vaan niin päähän tommoset testit, koska jos toi ois tullu viime vappuna niin olisin ollu ikionnellinen, että jes nyt on plussa. Nyt vaan oon nähny ton jo monessa kierrossa enkä oo ollu raskaana ja en usko, että se nytkään kertois siitä.

Mutta tottakai tää nyt sit luo epäilyksen varjon tälle hommalle. Aattelin tehdä vielä toisen pregcheckin muutaman tunnin päästä, kun joskus toisilla on aamun toinen pissa ollu parempi.
 
Seurailen taustalla, vappuna juomiseen huutelen että itse join pikku jouluissa sillä ajatuksella että "en oo kumminkaan raskaana" ja vietin mukavan rennon illan. Että ei se ainakaan haittaa tehnyt :) tiie vaikka olis edesauttanut! tsemppiä <3
 
Heitsu Mä aloitin Primot kp 15 enkä miettinyt mitään kummempaa.
Nyt odotellaan vuotoa, kuuri loppui viime keskiviikkona, mutta synarela viivästyttää kiertoa.
Huh hyvä :) lääkäri on arvioinnut että kierron pitäisi alkaa viikolla 20 ja toimenpiteet ois toukokuun viimeisellä viikolla.
 
Heitsu, tärkeintä on kuitenkin mahdollistaa se hoitokierto. Minusta tuo testaaminen kesken kierron oli turhaa hämäystä :) Tsempit tulevaan hoitoon!!
 
Tein aamulla Clearbluen ja pregcheckin ja voi moro taas ton cb:n kanssa. Mietin viittinkö edes tehdä sitä, kun se antaa niitä viivoja, mut aattelin et no se on herkempi et ohan se hyvä kattoo nyt. Juu. Täysin selkeä viiva cb:llä ja nega pregcheckillä. Jotenkin en vaan usko siihen pätkääkään. Ottaa vaan niin päähän tommoset testit, koska jos toi ois tullu viime vappuna niin olisin ollu ikionnellinen, että jes nyt on plussa. Nyt vaan oon nähny ton jo monessa kierrossa enkä oo ollu raskaana ja en usko, että se nytkään kertois siitä.

Mutta tottakai tää nyt sit luo epäilyksen varjon tälle hommalle. Aattelin tehdä vielä toisen pregcheckin muutaman tunnin päästä, kun joskus toisilla on aamun toinen pissa ollu parempi.
Käy hakee semmonen rfsu:hun noin 3e maksava herkkätesti :)
 
Tein aamulla Clearbluen ja pregcheckin ja voi moro taas ton cb:n kanssa. Mietin viittinkö edes tehdä sitä, kun se antaa niitä viivoja, mut aattelin et no se on herkempi et ohan se hyvä kattoo nyt. Juu. Täysin selkeä viiva cb:llä ja nega pregcheckillä. Jotenkin en vaan usko siihen pätkääkään. Ottaa vaan niin päähän tommoset testit, koska jos toi ois tullu viime vappuna niin olisin ollu ikionnellinen, että jes nyt on plussa. Nyt vaan oon nähny ton jo monessa kierrossa enkä oo ollu raskaana ja en usko, että se nytkään kertois siitä.

Mutta tottakai tää nyt sit luo epäilyksen varjon tälle hommalle. Aattelin tehdä vielä toisen pregcheckin muutaman tunnin päästä, kun joskus toisilla on aamun toinen pissa ollu parempi.

Täällä myös cb uhri! Uutta testiä vaan kehiin tai sit luota preg checkiin ja vietä mukava vappu :)
 
Voi sanonko mikä! Tein toisen pregcheckin nyt tunnin pidätyksellä, en oikeestaan oottanu et mitään tulis. No sieltä tuli toinen viiva!! Antaako pregcheck viivanpaikkoja?? Aamusessa ei näkyny mitään, mutta nyt oli hyvin hento viiva. Mieskin näkee ihan selvästi. En saa tarkennettua kuvaan enkä tiedä onko harmaa vai punanen. Mitä mää nyt teen!! Tänään dpo 10.
ImageUploadedByVau Foorumi1525074249.667220.jpg
 
Pottu Tuo on kyllä selvä positiivinen, nyt toivotaan, että kyytiläinen tarraa vahvasti kiinni ja alkaa siitä kehittyä. <3
 
Voi sanonko mikä! Tein toisen pregcheckin nyt tunnin pidätyksellä, en oikeestaan oottanu et mitään tulis. No sieltä tuli toinen viiva!! Antaako pregcheck viivanpaikkoja?? Aamusessa ei näkyny mitään, mutta nyt oli hyvin hento viiva. Mieskin näkee ihan selvästi. En saa tarkennettua kuvaan enkä tiedä onko harmaa vai punanen. Mitä mää nyt teen!! Tänään dpo 10.
View attachment 68414

On kyllä niin selkee viiva ja mä ainaki nään tuolla alareunassa ihan väriäkin, että lähtisin sinuna hakee vielä digin! Tosin seuraava pissahan voikin sitten olla niin laimea, ettei näkys mitään o_O Voi kunpa nyt saisit jättää vappuskumpat ottamatta :rolleyes:
 
Pottu hei, hitokseen paljon onnea!<3 Ei edes mikään haamu! Toivotaan, että Smith liittyy pian myös plussajengiin!

Täällä tullaan alas muutaman päivän päästä kovaa ja korkealta. Nyt dpo 6, kohtuun tuikkii ja lämpö on jopa äskeistä raskautta enempi koholla. Kurkku on tietty karhea. Onhan noita, kun miettimällä miettii. Yritän hokea itselleni, että km:n jälkeen pitäis ohjeiden mukaan muutenkin pitää yksi kierto taukoa. Mutta on tää silti yhtä piinaa!:D
 
Muokattu viimeksi:
Niin ja täällä kans mietinnässä ottasko vaiko ei, kp20/23-30. Ovis ehkä ollu viikko sitten, en oo tikutellu syksyn jälkeen ollenkaa. Toisaalta, miksipä se nyt ois onnistunu, ku ei oo ennenkää. Yrityskierrot huitelee jo lähellä neljääkymmentä... Oishan se hienoa plussata just ennen ivf-kiertoa, mutta tuskinpa.
 
Takaisin
Top