Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miehelleni sanoin ja näytinkin viimisintä tikkua jossa oli haalea viiva vieläkin näkyvissä. Niin tykkään siitä, kun se osaa ottaa asiat niin lunkisti :love7
Mut kyllä sen silmissä näkyi sellanen toiveikas innostus, vaikka päälle päin näyttää niin rauhalliselt :joyful: Kun vaan saisin näyttää sille plussaa huomennakin:rolleyes:
 
Elisabet haamulaiselle vahvistumista:love7

Nyt oikiasti pelottaa että kierto lähti myös sinne tämän ryhmän surullisen kuuluisaan vegasiin. Kahtena päivänä tuli liman mukana maailman vähiten verta. Menkka jomot alkoi viikon aikaisemmin ennen menkkojen oletettua alkua. Niiden parin päivän jälkeen ei ole veren pisaraa tullut mutta menkka jomot jäi ja vähän väliä juilii... Nyt on kp49 tai jos nuo veri limat oli mun menkat niin sitten kp6. Sormet ja varpaat ristissä että tämä on nyt vain joku yhden kierron sekoilu.... Koska enää ei kyllä varmaan huumori riittäisi semmoseen puolenvuoden kierron lomailuun:wtf

Täällä kp76...
 
Kiitos kaikille teille! Tää ketju on ollu kyllä tuki ja turva mulle yli vuoden ajan. Melkein 2 vuoden tjottailun jälkeen digi näytti tänä aamuna plussaa ja siirryn plussanneiden puolelle. Tai ehkä alan nyt hulluna panostaa kotitöihin ja opiskeluun, niinkuin aiemmin lupailin ;)

Kaikkea hyvää teille ja pikaisia plussia <3
 

Liitteet

  • 20180429_065400.jpg
    20180429_065400.jpg
    506.4 KB · Katsottu: 204
  • 20180429_065748.jpg
    20180429_065748.jpg
    531.9 KB · Katsottu: 206
Onnea elisabeth :)
Ihanaa kun pitkä yrittäminen loppui! Ja vielä plussaan :)

Mä oon 100% varma et oon raskaana! Rinnat älyttömän kipeet, lämpötila edelleen super korkeella.
Mutta testihän on edelleen se s**tanan nega!! Järjetöntä menoa smithien kotona siis :D
 
Mua vähän jännittää huominen juominen! Testaan huomenna aamulla dpo 10 ja jos se on nega niin aattelin juoda normaalisti. Mut tottakai heti alkaa ajatteleen, että se on tosi aikasin, että mitä jos se ei näkyiskään vielä. Mut sit muistaa senkin, että tää on yk 14 vissiin, että millä todennäkösyydellä se olis just nyt tarttunu! Viime vapun vietin alkoholittoman just tästä syystä ja nyt aattelin, että täytyy alkaa elään ja olla muutakin kun yritys.

Sit taas toisaalta oikeelta on vihlonu aika paljon, että on käyny mielessä onko siellä taas kohdunulkonen. Ja kaikkia eri möngerryksiä kehossakin, mut aiemmista kierroista oon oppinut että endo ja menkat oireilee ihan samanlailla kun raskauskin, että ei voi päätellä mitään :D

Mut tulipahan avauduttua!

Mitä kaikki tekee huomenna aattona?
 
Mua vähän jännittää huominen juominen! Testaan huomenna aamulla dpo 10 ja jos se on nega niin aattelin juoda normaalisti. Mut tottakai heti alkaa ajatteleen, että se on tosi aikasin, että mitä jos se ei näkyiskään vielä. Mut sit muistaa senkin, että tää on yk 14 vissiin, että millä todennäkösyydellä se olis just nyt tarttunu! Viime vapun vietin alkoholittoman just tästä syystä ja nyt aattelin, että täytyy alkaa elään ja olla muutakin kun yritys.

Sit taas toisaalta oikeelta on vihlonu aika paljon, että on käyny mielessä onko siellä taas kohdunulkonen. Ja kaikkia eri möngerryksiä kehossakin, mut aiemmista kierroista oon oppinut että endo ja menkat oireilee ihan samanlailla kun raskauskin, että ei voi päätellä mitään :D

Mut tulipahan avauduttua!

Mitä kaikki tekee huomenna aattona?
Koulussa.
 
Tämän päivän testi tuossa kuvassa missä on yksi testi.Kahden kuvan testissä ylin eilinen ja alin tämän päivän.Tämän kierron ainuat ovis testit mitä meinaan tehdä.Tämän päivän testi omasta mielestä ainakin on vahvistunut ja tiedossa on vappuaatto-vappupäivänä vähän ;) kaato työtä.
 

Liitteet

  • IMG_20180429_173616.jpg
    IMG_20180429_173616.jpg
    289.4 KB · Katsottu: 157
  • IMG_20180429_173654.jpg
    IMG_20180429_173654.jpg
    128.2 KB · Katsottu: 161
Mua vähän jännittää huominen juominen! Testaan huomenna aamulla dpo 10 ja jos se on nega niin aattelin juoda normaalisti. Mut tottakai heti alkaa ajatteleen, että se on tosi aikasin, että mitä jos se ei näkyiskään vielä. Mut sit muistaa senkin, että tää on yk 14 vissiin, että millä todennäkösyydellä se olis just nyt tarttunu! Viime vapun vietin alkoholittoman just tästä syystä ja nyt aattelin, että täytyy alkaa elään ja olla muutakin kun yritys.

Sit taas toisaalta oikeelta on vihlonu aika paljon, että on käyny mielessä onko siellä taas kohdunulkonen. Ja kaikkia eri möngerryksiä kehossakin, mut aiemmista kierroista oon oppinut että endo ja menkat oireilee ihan samanlailla kun raskauskin, että ei voi päätellä mitään :D

Mut tulipahan avauduttua!

Mitä kaikki tekee huomenna aattona?

Pottu ymmärrän hyvin ton tilanteen!! Sattupa hankala kierron kohta vapulle!
Mä ajattelen kuitenkin niin et jos on käyny hyvä onni niin alkio on vasta kaivautumassa ”kohteeseen” :D lue googlesta implantation of human embrio. Kestää useita päiviä ennenku alkio kytkeytyy äidin verenkiertoon.

En usko et teet mitään vahinkoa jos elät vähän :) pikemminkin se stressi ja vitutus (jos ei olisikaan tärpännyt ja vappu on oltu varuiksi kuivilla) käy syömään ja vesittää koko projektia. Kirjaimellisesti :D

Mä taas oon ehkä viikon pidemmällä. Dpo17 huomenna. Se on jo aika perseestä mut teen 10 herkyyden testin ja jos se on nega niin minäkin pelaan ”yritetty jo 13kk”-kortin ja maistelen skumppaa :) että fuck you maailma ja yrittäminen!! :D vappu-Smith kuittaa
 
Täällä vappu menee töissä :) Ja oon myöa samoilla linjoilla Mrs.Smithin kanssa tuosta alkon ottamisesta. Jos on onni myötä ja tärppi käynyt, kestää aikansa ennenkuin alkio kytkeytyy äidin verenkiertoon. Joten ei liikaa kannata stressata vaan kantsii tosiaan elää ja relata :) Omalla kohdalla ei pelkoa että ois tärppi käynyt kun en ole ovuloinutkaan mutta tässä viikonloppuna meni kuoharipullo jos toinenkin :grin Juhlittiin vapun lisäksi ennen kaikkea onnistuneita asuntokauppoja :happy:
 
Takaisin
Top