Kiitos toivotuksista S4nn4. Tuossa sun kierrossa ei kyllä juuri oo tykkäämistä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Elisabet haamulaiselle vahvistumista
Nyt oikiasti pelottaa että kierto lähti myös sinne tämän ryhmän surullisen kuuluisaan vegasiin. Kahtena päivänä tuli liman mukana maailman vähiten verta. Menkka jomot alkoi viikon aikaisemmin ennen menkkojen oletettua alkua. Niiden parin päivän jälkeen ei ole veren pisaraa tullut mutta menkka jomot jäi ja vähän väliä juilii... Nyt on kp49 tai jos nuo veri limat oli mun menkat niin sitten kp6. Sormet ja varpaat ristissä että tämä on nyt vain joku yhden kierron sekoilu.... Koska enää ei kyllä varmaan huumori riittäisi semmoseen puolenvuoden kierron lomailuun
Koulussa.Mua vähän jännittää huominen juominen! Testaan huomenna aamulla dpo 10 ja jos se on nega niin aattelin juoda normaalisti. Mut tottakai heti alkaa ajatteleen, että se on tosi aikasin, että mitä jos se ei näkyiskään vielä. Mut sit muistaa senkin, että tää on yk 14 vissiin, että millä todennäkösyydellä se olis just nyt tarttunu! Viime vapun vietin alkoholittoman just tästä syystä ja nyt aattelin, että täytyy alkaa elään ja olla muutakin kun yritys.
Sit taas toisaalta oikeelta on vihlonu aika paljon, että on käyny mielessä onko siellä taas kohdunulkonen. Ja kaikkia eri möngerryksiä kehossakin, mut aiemmista kierroista oon oppinut että endo ja menkat oireilee ihan samanlailla kun raskauskin, että ei voi päätellä mitään :D
Mut tulipahan avauduttua!
Mitä kaikki tekee huomenna aattona?
Mua vähän jännittää huominen juominen! Testaan huomenna aamulla dpo 10 ja jos se on nega niin aattelin juoda normaalisti. Mut tottakai heti alkaa ajatteleen, että se on tosi aikasin, että mitä jos se ei näkyiskään vielä. Mut sit muistaa senkin, että tää on yk 14 vissiin, että millä todennäkösyydellä se olis just nyt tarttunu! Viime vapun vietin alkoholittoman just tästä syystä ja nyt aattelin, että täytyy alkaa elään ja olla muutakin kun yritys.
Sit taas toisaalta oikeelta on vihlonu aika paljon, että on käyny mielessä onko siellä taas kohdunulkonen. Ja kaikkia eri möngerryksiä kehossakin, mut aiemmista kierroista oon oppinut että endo ja menkat oireilee ihan samanlailla kun raskauskin, että ei voi päätellä mitään :D
Mut tulipahan avauduttua!
Mitä kaikki tekee huomenna aattona?