Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihanaa!!! Ainakin se että on muitakin, joilla silmissä vinksottaa samalla tavalla kuin mullaNäen!! Ja varmaan kuvan laatukin huononee tänne lisättäessä.. Peukut pystyssä, että lähtis vahvistuu :)
Selvö haamu!!! varovaisesti onnea!Olen nyt laittan tätä piinailijoiden- sekä plussa vai ei -ketjuun mutta laitampa vielä tänne "omaankin". Testi ei siis ihan kunnolla toiminu. Piti kastaa uudestaan ennen kuin väri lähti kulkemaan. Joku siinä silti on. Liekö viallinen tulos vai ei.
Kp 27/27 dpo 12
Kiitos Vaiana! Selvästä en tiedä, mutta toivottavasti haamuilee aiheesta. :)Selvö haamu!!! varovaisesti onnea!
Mä näin siinä sin eilisessäkin jotain
Mikä kp sulla meneillään? Jotain terojen alottamisesta puhuit aiemmin..?Hmm, mulla tulee nyt valkovuodon/liman seassa veritäpliä/verta. Voikohan olla kyse olla muusta kuin oviksesta sillä testit negaa?
Mulla tuli nyt poikkeuksellisesti kirkasta verta kertaalleen kp12 (ovistesti nega) kp13 uudelleen myöhään illalla kirkasta verta ja tuolloin ovistesti plussa, kp 14 ovistesti oli vahvin plussa, ehkä sullakin liittyis ovulaatioon?Hmm, mulla tulee nyt valkovuodon/liman seassa veritäpliä/verta. Voikohan olla kyse olla muusta kuin oviksesta sillä testit negaa?
Olen nyt laittan tätä piinailijoiden- sekä plussa vai ei -ketjuun mutta laitampa vielä tänne "omaankin". Testi ei siis ihan kunnolla toiminu. Piti kastaa uudestaan ennen kuin väri lähti kulkemaan. Joku siinä silti on. Liekö viallinen tulos vai ei.
Kp 27/27 dpo 12
Hmm, mulla tulee nyt valkovuodon/liman seassa veritäpliä/verta. Voikohan olla kyse olla muusta kuin oviksesta sillä testit negaa?