Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Näen!! Ja varmaan kuvan laatukin huononee tänne lisättäessä.. Peukut pystyssä, että lähtis vahvistuu :)
Ihanaa!!! Ainakin se että on muitakin, joilla silmissä vinksottaa samalla tavalla kuin mulla :Heartpink:Heartpink :happy7
Kyllä kerkesin jo kiroilla, kun en meinannu saada ollenkaan näkymään kuvassa sitä minkä silmillä näin. Mutta lopuks onnistuin suurinpiirtein. Ei ollut kyllä paljon kummosempi kuin kuvassa.
 
Muokattu viimeksi:
Olen nyt laittan tätä piinailijoiden- sekä plussa vai ei -ketjuun mutta laitampa vielä tänne "omaankin". Testi ei siis ihan kunnolla toiminu. Piti kastaa uudestaan ennen kuin väri lähti kulkemaan. Joku siinä silti on. Liekö viallinen tulos vai ei.

Kp 27/27 dpo 12
 

Liitteet

  • 20180428_063743.jpg
    20180428_063743.jpg
    608.5 KB · Katsottu: 210
Olen nyt laittan tätä piinailijoiden- sekä plussa vai ei -ketjuun mutta laitampa vielä tänne "omaankin". Testi ei siis ihan kunnolla toiminu. Piti kastaa uudestaan ennen kuin väri lähti kulkemaan. Joku siinä silti on. Liekö viallinen tulos vai ei.

Kp 27/27 dpo 12
Selvö haamu!!!<3 ;) varovaisesti onnea!
Mä näin siinä sin eilisessäkin jotain
 
Hmm, mulla tulee nyt valkovuodon/liman seassa veritäpliä/verta. Voikohan olla kyse olla muusta kuin oviksesta sillä testit negaa?
Mulla tuli nyt poikkeuksellisesti kirkasta verta kertaalleen kp12 (ovistesti nega) kp13 uudelleen myöhään illalla kirkasta verta ja tuolloin ovistesti plussa, kp 14 ovistesti oli vahvin plussa, ehkä sullakin liittyis ovulaatioon?
 
Eli tänään kp 26, ovista en ole tässä kierrossa bongannut eikä limat tai muutkaan merkit sitä vahvista mm. lämmöt ei ole nousseet. Terot päätin aloittaa tänään, kun en jaksa tätä ihmettelyä ja uuden kierron odottelua. Jos olisi ollut "normaali" kierto, menkat alkaisi ensi viikolla. Nuo veriviirut mitkä tulleet eivät ole tulleet siis pyyhittäessä vaan kn tunnusteltaessa. Nyt nämä viirut ehtyneet, ei enää minkäänlaista vv tai limoja. En siis usko että enteilisi menkkojen. Ja ovistesti nega tottakai. Aamulämmöt tänään 36.28 (tulos hieman epätarkka, eilen tuli otettua kuoharia).
 
Kävin taas kaupassa, kun miehellä oli jotain toivomuksia lauantai illan kunniaks. Ostin paketin pc testejä ja nyt jo sen digin valmiiks :joyful:
Yhen testin tein äsken, nyt kun niitä kerran on. Huomiselle yks ja vaikkapa maanantai aamulle 1+digi. Ihan kuin tää jatkuva testaaminen tekis raskaudesta, jotenki varmempaa :nailbiting:
P.S. koska en malttanut näiden aiempienkaan testien kanssa, teen digin todennäköisesti jo huomenna.
P.P.S En ole vielä miehelleni mitään hiiskahtanutkaan siitä, että tikuissa jotain näkyy. Jokohan sanoisin tänään, niin ei tulisi niin yllätyksenä jos huomis aamun testiä näyttäisin sillekin, mikäli siis on näytettävää.
 

Liitteet

  • 20180428_160931.jpg
    20180428_160931.jpg
    957.7 KB · Katsottu: 199
Muokattu viimeksi:
Tänne pitkästä aikaa itekkin laitan jotain.Toukokuussa alkaa eka IVF(miten hyvin tiedätte) ja kaapissa oli kaks ovis testiä ja vappupäivänä jo pitäisi aloittaa primolutit 10pvää.Vappupäivänä 18kp primolutit aloitan joka tapauksessa vaikka ovis tulisi tai ei tulisi.Tarkoitus olisi että vuoto alkaisi vk20.Eilen oli halut korkealla ja valkovuoto voidemaista ja samalla hieman venyvää.Tämän päivän ovis testi tuo.
 

Liitteet

  • IMG_20180428_183543.jpg
    IMG_20180428_183543.jpg
    202.8 KB · Katsottu: 159
Elisabet haamulaiselle vahvistumista:love7

Nyt oikiasti pelottaa että kierto lähti myös sinne tämän ryhmän surullisen kuuluisaan vegasiin. Kahtena päivänä tuli liman mukana maailman vähiten verta. Menkka jomot alkoi viikon aikaisemmin ennen menkkojen oletettua alkua. Niiden parin päivän jälkeen ei ole veren pisaraa tullut mutta menkka jomot jäi ja vähän väliä juilii... Nyt on kp49 tai jos nuo veri limat oli mun menkat niin sitten kp6. Sormet ja varpaat ristissä että tämä on nyt vain joku yhden kierron sekoilu.... Koska enää ei kyllä varmaan huumori riittäisi semmoseen puolenvuoden kierron lomailuun:wtf
 
Takaisin
Top