Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hoo, sain pysyvän hymynaaman ovistestiin kp13, täytyy vielä lämpöjämittailemalla varmistaa tapahtuuko ovista, mutta en edes letroilla oo saanu nuin aikasin tuota :) Söin tässä kierrossa puhdistamon maca kapseleita ja donavertyä, nuita maca kapseleita otin asteittain lisäten 6 tbl/vrk.. Olen kyllä aika vaikuttunut tuosta macasta nyt, jotain se taitaa tehdä :angelic: Nyt tosin sen puolen vuoro ovuloida, missä ei munanjohdinta tallella, mutta eihän sitä koskaan tiedä, jos käviskin toisin ja ei ainakaan todennäköisesti kierto veny.. jännittävää :nailbiting:
Itselläkin samaiset macat aikaisti ovista!
Ja siitä tämä tärppikin kävi :) liekö kiitos macan vai minkä

Tsemppiä!
 
alinah, mites ne sun hoidot nyt etenee? Pääsetkö aloittamaan pistokset? :)

Odottelen nyt menkkoja, maanantaina otettu viimeinen primolut.

Menkat kun alkaa, soitan naistenklinikalle ja varataan soittoaika labratuloksista. Käyn ottamassa kp3-5 FSH ja LH verikokeet. Niiden tulosten perusteella pystytään katsomaan kummalla aloitetaan pistelemään Gonal-F vai Menopur, siellä letrozol ketjussa joku kirjoittikin mulle että ei niitä pistoshoitoja päästä mulla aloittaa vielä tohon tulevaan kiertoon kun ne kuulemma pitää kans aloittaa jo alkukierrosta niin saa odotella vittu vielä kesäkuulle! Siinä vaiheessa on jo edellisestä oviksesta aikaa 7kk ainakin.. Tää touhu vituttaa mua suunnattomasti, sori kielenkäyttö..

Eipä tarvi ikinä miettiä ehkäisyä! Enpä oo ikinä mitään ehkäisyä käyttänyt. Tai no kondoomilla mennyt aikaisemmissa suhteissa mutta mun nykyisen kanssa oltu 5v yhdessä ja ehkäisyä ei olla ikinä käytetty.

Täällä nyt menossa kp45..
 
Odottelen nyt menkkoja, maanantaina otettu viimeinen primolut.

Menkat kun alkaa, soitan naistenklinikalle ja varataan soittoaika labratuloksista. Käyn ottamassa kp3-5 FSH ja LH verikokeet. Niiden tulosten perusteella pystytään katsomaan kummalla aloitetaan pistelemään Gonal-F vai Menopur, siellä letrozol ketjussa joku kirjoittikin mulle että ei niitä pistoshoitoja päästä mulla aloittaa vielä tohon tulevaan kiertoon kun ne kuulemma pitää kans aloittaa jo alkukierrosta niin saa odotella vittu vielä kesäkuulle! Siinä vaiheessa on jo edellisestä oviksesta aikaa 7kk ainakin.. Tää touhu vituttaa mua suunnattomasti, sori kielenkäyttö..

Eipä tarvi ikinä miettiä ehkäisyä! Enpä oo ikinä mitään ehkäisyä käyttänyt. Tai no kondoomilla mennyt aikaisemmissa suhteissa mutta mun nykyisen kanssa oltu 5v yhdessä ja ehkäisyä ei olla ikinä käytetty.

Täällä nyt menossa kp45..
Joo niin se on totta että pistokset pitää aloittaa 2-3kp kohdlla.
 
Odottelen nyt menkkoja, maanantaina otettu viimeinen primolut.

Menkat kun alkaa, soitan naistenklinikalle ja varataan soittoaika labratuloksista. Käyn ottamassa kp3-5 FSH ja LH verikokeet. Niiden tulosten perusteella pystytään katsomaan kummalla aloitetaan pistelemään Gonal-F vai Menopur, siellä letrozol ketjussa joku kirjoittikin mulle että ei niitä pistoshoitoja päästä mulla aloittaa vielä tohon tulevaan kiertoon kun ne kuulemma pitää kans aloittaa jo alkukierrosta niin saa odotella vittu vielä kesäkuulle! Siinä vaiheessa on jo edellisestä oviksesta aikaa 7kk ainakin.. Tää touhu vituttaa mua suunnattomasti, sori kielenkäyttö..

Eipä tarvi ikinä miettiä ehkäisyä! Enpä oo ikinä mitään ehkäisyä käyttänyt. Tai no kondoomilla mennyt aikaisemmissa suhteissa mutta mun nykyisen kanssa oltu 5v yhdessä ja ehkäisyä ei olla ikinä käytetty.

Täällä nyt menossa kp45..
On kyllä kurja tilanne, sen odottaminen, että pääsee edes yrittämään on kyllä niin turhauttavaa :( Toivotaan, että kävis joku mäihä ja pääsisitkin aloittamaan ne pistokset jo nyt :)
 
Tuolla on jo kolmannella kierroksella kohta jo toiset, jotka on saanu esikoisen samaan aikaan kun minä. (Sama vuosi, sama kuukausi..) ja mä tai siis me vaan ihmetellään ja odotellaan että joskus saisi edes sen ovulaation aikaiseksi.. Niin turhauttavaa, mua vituttaa se et kaikenmaailman kamapäät ja sekopäät kyllä lisääntyy ja täällä meitä on niin monta jotka kärsii tästä lapsettomuudesta jotka ansaitsisi sen oman vauvan ja raskauden mikä menis loppuun asti. Sit mua sori vituttaa nää jotka kitisee facessa (esikoisen lasketunajan ryhmässä) että "ai hitto ku repäsykivut sitä ja tätä ja iskias vai issias (miten lue kirjoitetaan) vaivaa ja sitätätäjatota. " Silleen, ite tehny mieli satoja kertoja kommentoida että mä antaisin IHAN mitä vaan, että raskautuisin ja saisin olla raskaana. En valittaisi yhtään, en edes siitä pahoinvoinnista! Mä ottaisin kaiken vastaan mitä saisi..
 
Oon niin jännityksissäni, että oli pakko ostaa testi. Rfsu 10mIU. Onkohan niistä mihinkään?
Nyt on vasta dpo 10, mutta jos vaikka nega helpottais jollain lailla tätä oloa. Plussaa tietysti toivon, mutta en kestä tätä jännitystä :hungover:
 
Kun ei ole mitään niin ei ole. Ei vaikka purkais testin osiin.
 

Liitteet

  • 20180426_103539.jpg
    20180426_103539.jpg
    830.7 KB · Katsottu: 201
En tiedä itkisinkö vai nauraisinko. Oon niin onnellinen pelkästään siitä, että jotkut muut näkee haamun mun testissä vaikka en itse nääkkään. Menkkojen saapuminen tuntuu tuskin yhtään sen pahemmalta, vaikka nyt muutaman päivän elättelisinkin toiveita.
Huomenna jossain vaiheessa meen ostaa uuden testin ja testaan lauantai aamuna. Tai sit ostan monta ja testaan joka välissä.
Mikä marketin testeistä ois sellanen mitä erityisesti suosittelette/ette suosittele?
Turhia viivanpaikkoja ei tarvis olla, mutta herkkä pitäis olla koska huomenna vasta dpo11 taikka jos maltan lauantaihin niin dpo12 ja silloin 1 vrk siihen että menkat alkais.
 
Odottelen nyt menkkoja, maanantaina otettu viimeinen primolut.

Menkat kun alkaa, soitan naistenklinikalle ja varataan soittoaika labratuloksista. Käyn ottamassa kp3-5 FSH ja LH verikokeet. Niiden tulosten perusteella pystytään katsomaan kummalla aloitetaan pistelemään Gonal-F vai Menopur, siellä letrozol ketjussa joku kirjoittikin mulle että ei niitä pistoshoitoja päästä mulla aloittaa vielä tohon tulevaan kiertoon kun ne kuulemma pitää kans aloittaa jo alkukierrosta niin saa odotella vittu vielä kesäkuulle! Siinä vaiheessa on jo edellisestä oviksesta aikaa 7kk ainakin.. Tää touhu vituttaa mua suunnattomasti, sori kielenkäyttö..

Eipä tarvi ikinä miettiä ehkäisyä! Enpä oo ikinä mitään ehkäisyä käyttänyt. Tai no kondoomilla mennyt aikaisemmissa suhteissa mutta mun nykyisen kanssa oltu 5v yhdessä ja ehkäisyä ei olla ikinä käytetty.

Täällä nyt menossa kp45..

Meillä menty 10v ilman ehkäisyä ja tasan yksi poika ja yksi varhainen km. Jep, Eipähän tarvii ehkäisyä miettiä :D
 
Täällä tänään menossa 13kp.Ens tiistaina siis vappupäivänä alkaisi primolutit ennen primolutin aloittamista tehdä testi.Silloin kylläkin 18kp vasta ja ovulaatiosta ainakin mahdollisuus nolla koska luonnollinen ovis yleensä tulee 13-18kp kohdalla.Raskaustestin ja raskaus mahdollisuus nollassa.Primolutitkaan ei tuota ovulaatiota niin usko luomu tärppiin ei ole.Meinaan tikuttaa lauantaina ja sunnuntaina ylimääräiset ovis testit ja katsoa miltä näyttää koska seuraavassa kierrossa puhaltaa uudet tuulet.Kun primoluteista alkaa vuoto niin soitto Naikkarille ja sitten alkaa eka IVF toimenpiteet varattuna jo 22vk:lle.Edellinen kerta kun soitin Naikkarille Naikkarin kännykkä numeroon sieltä vain kylmä hoitaja sanoi vain että katsotaan sitten onko sinulle edes tilaa sitten ja sanoin että toimen piteet on varattu että sen asian ja hoidon pitäisi olla varmaa.Hoitaja vain oli hiljaa siis ei mitenkään kiva kohtaaminen puhelun osalta.
 
Takaisin
Top