Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mahatauti väistynyt suurimmalta osin, nyt toivotaan, että se pysyy kaukana miehestä. Ovislimat tulivat nyt varsin runsaina, liekö maca tai greippimehu (kokonaisista greipeistä puristettu) vaikuttanut. Tänään pitää vielä saada mies kellistettyä, niin sitten voi hyvillä mielin rakennella pari viikkoa pilvilinnoja, mahdollisesti vielä vähän ananasta purren.
 
Salainensydän,Onnea uudesta kodista <3
Pottu,Vihdoin ja viimein tuli.Olen samaa mieltä edeltävien kanssa että hyvin leikkaus menee ja älä ajattele negativiisuutta ajattele pelkästään positiivistä :)
 
Hienosti vahvistuu Vaiana! Jospa nyt olis teidän vuoro!<3

Mun piti laittaa muutama päivä sitten gallup pystyyn ja kysellä keskenmenon kokeneilta, että ootteko miten tunteneet oviksen siinä ihan ekassa kierrossa? Nyt ei taida enää tosin olla tarpeen. 19 vrk tyhjennyksestä ja oikeella maailman selkein oviskipu. Eli ehkä luonto on armollinen tässäkin ja päästään parin viikon päästä jo uuteen kiertoon.:) Olettaen, ettei edellispäivänä ole matkaan lähtenyt jotain ihmesiittiöitä, jotka yllättäisivät vielä.:D
 
Muokattu viimeksi:
Mä alan olee jo tosi vahvasti orientoitunu skumppa-hulivili-vappuun!! Perseelleen meni! Terolutkuurilla!! Roseskumppa humppa!! Ja serpenttiiniä!! (Vappu on anyway maailman huonoin aika olla raskaana) (sorry likat! :D )

Mekin kilistellään puoliksi yks skumppapullo kun nyt ollaan lapsen kanssa tämä vappu, ei saatu hoitoon häntä että vanhemmat ois voinu lähtee humpalla käymään. :)
 
Mäkin aattelin repästä ja nauttia skumpasta vappuna täysin rinnoin :D Sillon dpo 10 ja testaan aamulla, mut kun on kuitenkin nega niin korkit taivaalle! Ootan jo innolla, vappu on ihanaa aikaa <3
 
Kiitos tuhannesti kaikille onnitteluista :)

Pahoittelut teille, joilla ei tämäkään kierto tuonut plussaa :shifty::sorry:
Toivon niiiin, että jokainen täältä pian plussaisi, ja ettei kenenkään meistä tarvitsisi sen jälkeen tänne palata:Heartred

Ihan vielä en uskalla poistua tuonne lasketun ajan ryhmään, joten täällä seurailen koko ajan :) ja seuraan kyllä varmasti myös sittenkin, mikäli pääsen täältä eteenpäin siirtymään.<3
 
Onko teillä kenelläkään pientä verenvuotoa ovulaation yhteydessä? Onko sitä juuri ovulaatio hetkellä vai hieman sitä ennen?
Yritän nyt ottaa selkoa mitä mun kropassa tapahtuu, oireiden perusteella (vuoto + lämmöt) ois kyse ovulaatiosta, mutta testit ihan nega :bored:
 
Onko teillä kenelläkään pientä verenvuotoa ovulaation yhteydessä? Onko sitä juuri ovulaatio hetkellä vai hieman sitä ennen?
Yritän nyt ottaa selkoa mitä mun kropassa tapahtuu, oireiden perusteella (vuoto + lämmöt) ois kyse ovulaatiosta, mutta testit ihan nega :bored:
Mulla on ollut välillä tasan 2 viikkoa ennen menkkoja joten olen yhdistänyt sen ovulaatioon.. testannut en tosin ole. Sitä ihmettelen että pientä vuotoa oli esim viime vuoden alkupuoli muttei loppuvuonna. Silloin taas tunsin ovulaation nipistyksenä.
 
Salainen sydän onnea uuteen kotiin :hello2 ja Vaiana onnea plussasta:Heartbigred

Kahtena päivänä tullut ihan vähän liman mukana verta... Ajattelin että testaan jos tänään ei tule verta ja niin vain tuli testattua niin helvetin komea nega.:jokercolor Oon pelänny kuollakseni että mun kierto sekoaa ja tekee taas puolen vuoden reissun Espanjaan... nyt musta tuntuu että mää revin uuden persus reiän itselleni jos taas tulee puolen vuoden tauko. Menkka jomot on jäätävät ja kp 46... Voi kyllä mää sanon että jos me joskus lapsi saadaan niin vedän semmoset lambaadat ettette usko. :wav
 
Hoo, sain pysyvän hymynaaman ovistestiin kp13, täytyy vielä lämpöjämittailemalla varmistaa tapahtuuko ovista, mutta en edes letroilla oo saanu nuin aikasin tuota :) Söin tässä kierrossa puhdistamon maca kapseleita ja donavertyä, nuita maca kapseleita otin asteittain lisäten 6 tbl/vrk.. Olen kyllä aika vaikuttunut tuosta macasta nyt, jotain se taitaa tehdä :angelic: Nyt tosin sen puolen vuoro ovuloida, missä ei munanjohdinta tallella, mutta eihän sitä koskaan tiedä, jos käviskin toisin ja ei ainakaan todennäköisesti kierto veny.. jännittävää :nailbiting:
 
Täälläkin o+ eilen ja myöhään illalla saatiin uimaritkin matkaan. Pitkästä aikaa positiiviset fiilikset kierron onnistumismahdollisuuksista. :) Testailen ekan kerran dpo 11 eli 6.5. Siihen asti koitan ajatella positiivisesti, romahdus maan tasalle tulee sitten, jos tulee.
 
Takaisin
Top