Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nolottaa ihan tunnustaa, miten super säälittävä mä olen.. Oon haaveillu yksistä tietyn merkkisistä ja mallisista mammafarkuista, koska yhdellä mun raskaana olevalla työkaverilla oli sellaiset ja olin tosi kateellinen, kun hän oli raskaana ja sai käyttää vielä niin hienoja mammafarkkujakin. No tilasin ne samat housut ja sovitin niitä salaisesti kotona ja sit hädissään palautin ne, koska ajattelin, että niiden ostaminen etukäteen tuo huonoa onnea :joyful:
 
Heissulivei. Minä siirryin tuonne uudempaan ryhmään mutta sen verran Essi pessimisti olen etten kestä kun joka päivä joku outo nimimerkki tulee ilmoittamaan raskaudesta.. Ei siinä hyvä heille mutta mun pinna alkaa olla kaput tämän yrittämisen kanssa ja välillä vituttaa ko pientä eläintä:cat: Joten palaan katkeran persukseni kanssa tänne.

Menkat myöhässä 4pvää ja jäätävät menkka jomot käynnissä.. Alkaa pikkuhiljaa piisaamaan että jos on menkat tullakseen niin sais tulla jo..raskaus on epätodennäköinen kun ei tippaakaan ole mitään oireita... Ei edes keksittyjä:smiley-angelic006
 
Heissulivei. Minä siirryin tuonne uudempaan ryhmään mutta sen verran Essi pessimisti olen etten kestä kun joka päivä joku outo nimimerkki tulee ilmoittamaan raskaudesta.. Ei siinä hyvä heille mutta mun pinna alkaa olla kaput tämän yrittämisen kanssa ja välillä vituttaa ko pientä eläintä:cat: Joten palaan katkeran persukseni kanssa tänne.

Menkat myöhässä 4pvää ja jäätävät menkka jomot käynnissä.. Alkaa pikkuhiljaa piisaamaan että jos on menkat tullakseen niin sais tulla jo..raskaus on epätodennäköinen kun ei tippaakaan ole mitään oireita... Ei edes keksittyjä:smiley-angelic006

Katson ja korotan :D
Menkat myöhässä 6pv, dpo 22, kp 70!!! Testi: nega (tietenkin) Ja yritetty nyt 13kk.

Tervetuloa takaisin :) täällä ainakin kohtalotovereita
 
Arrgh, kaikki mahdolliset keinot tässä kierrossa käytössä, niin eikö vaan mahatauti iske n. 2 päivää ennen ovulaatiota (testien vahvistumisesta päätellen)! Ja kaikella Murphyn lain varmuudella tämä tarttuu mieheen, jolle pahin vaihe tulee tietty just silloin ovulaation aikaan... Wäää, tää on niin epäreilua! :smiley-angry017 Niinkö sitä on koko kierron mm. nieleksinyt väkisin macajauhetta ihan päästäkseen toteamaan, että menipäs tämäkin kierto hukkaan... :angry7
 
Voi kökkö, Hopeareunus, tuota työpaikan tätiä! Miten jotkut voi olla noin täysin ajattelemattomia? Ja mitä se sille kuuluisi, vaikka olisitkin raskaana, tuommoiset asiat kertoo itse sitten kun on kertomaan valmis. Itse alkuvuodesta eräissä juhlissa satuin istumaan tuntemattoman vanhemman herran vieressä. Tämä huomasi, että juon holitonta, koki sitten asiakseen kysyä, että milloin on laskettu aika... Tuolloin toinen keskenmeno kuukausi takaperin sattunut. Ja siis juon käytännössä aina holitonta, kun alko ei maistu (kolmannen km:n jälkeen tuli kyllä kiskaistua ketutuskännit). Nyt harmittaa, kun en käynyt läksyttämään tuota setää tahdittomista kysymyksistä, ajattelin, että mieheni joutuu mahdollisesti myöhemmin olemaan virallisemmissa tekemisissä hänen kanssaan, niin en halunnut tehdä hänelle ongelmia... :\

(Hassua sinänsä, että tuota tilaisuutta edeltävänä yönä oltiin mieheni kanssa ilmaistu rakkauttamme, mistä tulikin sitten pari viikkoa myöhemmin plussa. Jos ei olisi mennyt kesken, kertoisin tuota tarinaa ehkä hiukan huvittuneempaan/lempeämpään sävyyn.)

No sepä se, kun ihmiset ei ymmärrä, ettei asia heille kuulu!:b Ja toi alkoholihomma on toinen. Ihan, kun se heti tarkoittaisi sitä, että siunatussa tilassa ollaan jos ei viina maistu! Ehkä se on tää meidän ihana kulttuuriperimä. Arghhh!

Voi ei Mangusti! Toivotaan, että siellä saadaan silti hyödynnettyä vaivalla eteenpäin taaplattu kierto. Vatsatauti niin hanurista (myös kirjaimellisesti)!
 
Tsemppiä Mangusti! Pidetään peukkuja että mahatauti kiertää miehen niin saisitte oviksen hyödynnettyä!

Täällä kp (ööö pitää jo kattoo kalenterista :grin) 21 ja ovista ei silti lähimaillakaan! Testeissä ei minkäänlaista viivojen vahvistumista havaittavissa, limat kadoksissa (vv tosin valkeaa vetistä että ehkä toivoa on..) ja lämpöjäkään en oo kyllä jaksanut mitata :shifty: Tässä nyt mietin vaan että aloitanko terot )kun mulla niitä vielä kaapissa on) ettei kierto veny ihan tuhottomasti.. :bored: Vai antaisiko olla ja odottaisi ovista vielä tämän viikon, kun oon tällä viikolla lomalla ja ois hyvät tallettelumahikset miehen töidenkin kannalta :p

Ja rusinana pohjalla, me ostettiin asunto!! :grin Ihana yksitasoinen rivitalo kolmio :Heartred Oon niin iloinen, meillä kävi aivan järkyttävän hyvä tuuri tuon asunnon kanssa! Saatiin siltä alueelta kuin haluttiin, siitä taloyhtiöstä mitä ollaan vuoden verran katseltu, alueen hintatasoon nähden hyvään hintaan :) Ja paljon olisi ollut muitakin ostajia mutta myö oltiin ekana yhteyksissä. Nyt eikun ensi kuuta ja muuttoa odottamaan :happy:
 
Muokattu viimeksi:
Mahtavaa, salainensydän! Onnea uudesta asunnosta! :) kuulosta todella hyvältä

Mihinkäs se ovis on mahtanut lähteä lomailemaan.. o_O ehkä katsoisin vielä muutaman päivän näkyykö mitään merkkejä.
Tsemppiä<3 :)
 
Kiitos onnitteluista pipsu ja Vaiana! :)

Pipsu, mulla on ollu Terolut sen 10mg 1x1 päivässä annostuksella ennen että taidan sillä samalla mennä :p

Kiitos tsempeistä Vaiana, niitäkin tarvitaan! Ehkäpä kuulostelen vielä, vaikka tähän mennessä tämän vuoden yrityksen aikana myöhäisin ovispäivä mulla on FF:n mukaan ollut kp 20 :bored: No se enkka taitaa mennä nyt rikki jos on mennäkseen :grin
 
Ihan sama S4NN4 itselläkin, ettei vaan pysty onnittelemaan noita, mä siellä hiljennyinkin ja jos joskus plussaan niin teen sit niin että meen sinne vaan ilmoittaa plussasta. :D
Mutta ehkä se plussa joskus 5 vuoden sisään toivottavasti tulisi. Sitä nyt ensin odotellaan!
 
Onnea salainensydän asuntokaupoista! :) Ihanaa, kun voi välillä keskittyä muihinkin projekteihin!


Tänään postilaatikosta tuli vihdoin kirje sairaalasta. Mun endon leikkausaika on kesäkuussa! Nyt pelottaa! Oon oottanu tätä aikaa tammikuusta asti ja oon jotenkin luovuttanut sen suhteen, että tultais raskaaks ilman sitä, mutta nyt kun se on oikeesti lyöty lukkoon niin oon ihan että ei ei ei ei. Mua ei oo koskaan leikattu eikä nukutettu tms. Mulle jo neulat on maailman isoin haaste, mites sitten leikkaus! Ja mitäs sitten, kun emme saa lasta vielä leikkauksen jälkeenkään? Mihin mä sit lyön kaiken toivoni?!

Hyvällä säkällä tässä on vielä kaks yrityskiertoo ennen sitä, tämä ja seuraava. Riippuu siitä kuinka pitkään tämä kierto kestää. Toivon todella, että jos tästä ei tärpännyt niin kierto jäis kerrankin lyhyeks, että ei sit tarvi arpoo leikkausaamuna oonko raskaana vai en.
 
Tsemppiä Pottu! Ihanaa että nyt on päivä selvillä ja hoitoajankohta lähestyy, mutta ymmärrän kyllä nuo sinun pelon tunteet. Leikkaus on aina pelottava asia. Sen jälkeistä tulevaisuutta ei kannata liikaa miettiä etukäteen, ainakaan niitä negatiivisia asioita. Keskity siihen että nyt saat hoitoa, ja olette askeleen lähempänä omaa pientä! Kaikki peukut ja varpaat pystyyn että leikkauksen avulla saisitte plussan testiin! :Heartred
 
Pottu mahtavaa, että aika nyt vihdoin tuli!
Varmasti hurjan pelottava ajatus koko leikkaus, mutta jospa se vihdoin toisi avun. Hurjasti tsemppiä<3
 
Salainensydän, onnea uudesta kodista, hienolta kuulostaa! :) Ja jos on tällä viikolla hyvin aikaa ja jaksamista talletteluihin, niin miksei odottelisi ainakin muutaman päivän terojen kanssa, toivottavasti o+ vielä pamahtaa!

Pottu, hyvä, kun leikkausaika tuli vihdoin! Samoilla linjoilla salaisensydämen kanssa siitä, että ei kannata lähteä huolehtimaan nyt tulevaisuudesta negatiivisen kautta, toki helppo näin sanoa, että älä murehdi, ohjeen toteutus saattaa olla hankalampaa... Mutta leikkaus mitä todennäköisimmin helpottaa kuukautiskipuja, jotka muistaakseni ovat sinulla aika kamalat, sekä varmasti edesauttaa raskautumista, kun teillä taisi olla päällimmäisenä syyllisepäiltynä yrityksen pitkittymiselle juuri tuo endo. Ymmärrän kyllä, että leikkaus jännittää, olisiko mahdollista leikkauspelkojen käsittelemiseksi varata vaikka vastaanottoaika lääkäriltä tai hoitajalta?

Täällä mahatauti ehkä jo helpottamassa, taikka sitten se lepäilee jaksaakseen kohta iskeä oikein kunnolla... Vähän epäilyttää, jos tämä jatkuu, että vaikka saisikin munasolun hedelmöittymään, niin se vain huuhtoutuisi pois kaiken muun mukana. Olkoonkin, että se majoittuu ihan eri kortteereihin eikä vioittuneen viemäröintiosaston ongelmien pitäisi sitä häiritä, mutta sellainen tunne vain on nyt.
 
Niin se vahvistui minun haamulainen. :love017
Tässä tänään dpo13 iltapissasta testattu:
D530ACBC-48F0-4245-9134-4D0009FEDF5C.jpeg

Hieman jo etova pahoinvointikin nostanut päätään ja otan sen ilolla vastaan!


Tässä vertailun vuoksi sen kemiallisen kierron dpo14 testattu (tämän vahvempaa en tällä testillä silloin saanut ja lopulta katosi viiva kokokaan) :
F19D97E3-FC21-42E5-9174-9DB53893AD2A.jpeg


Nyt vain toivon, että kaikki menee hyvin ja saadaan pieni syliin:smiley-angelic001
Vähän on selässä särkyä, joka pelottaa.. mutta koitan nyt mennä ajatuksella, että raskaana ollaan!!
 
Niin se vahvistui minun haamulainen. :love017
Tässä tänään dpo13 iltapissasta testattu:
View attachment 68142
Hieman jo etova pahoinvointikin nostanut päätään ja otan sen ilolla vastaan!


Tässä vertailun vuoksi sen kemiallisen kierron dpo14 testattu (tämän vahvempaa en tällä testillä silloin saanut ja lopulta katosi viiva kokokaan) :
View attachment 68143

Nyt vain toivon, että kaikki menee hyvin ja saadaan pieni syliin:smiley-angelic001
Vähän on selässä särkyä, joka pelottaa.. mutta koitan nyt mennä ajatuksella, että raskaana ollaan!!

Onnea :)
 
Takaisin
Top