Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsempit Mrs R, ja onnea testailuun.
En oikein ymmärrä, miten siitä selvittiin 9 vuotta ilman plussan plussaa. Liekö vauvakuume ollut kateissa, mutta ehkäpä onneksi niin. Järjetön aika. Ekan raskauden epäonnistuminen ja laparoskopia olivat kyllä pahinta mahdollista siihen kohti. Toisaalta, edes plussan saaminen oli kuitenkin askel eteenpäin. Varmastihan siihenkin olisi tottunut, jos viimeinenkään IVF-kierros ei olisi mitään tulosta tuottanut ja nyt täyttäisimme elämäämme muulla, niin kuin siihenkin asti.
Plussia ketjuun ja toivotaan, että kaikkien toiveet toteutuu ennen pitkää.
Mulla alkoi ”pitkän kaavan” lääkkeelliseen PAS-kiertoon valmistautuminen tällä viikolla. Aloitin Synarela-sumuttelut tänään, primoluteja menee vielä 5 päivää. Sitte menkoista lähetään lähtölaskentaan alkionsiirtoon. Jospa tämä nyt menis hyvin, kun on kaks kertaa jouduttu hoito keskeyttämään eri syistä.
 
Tsemppiä Katjusha, toivottavasti kaikki menis nyt nappiin :) Ja kaikille muillekin tsemppiä :)

Onko muuten kenelläkään kokemusta, kuinka monta päivää esim. primoluteilla voi siirtää kuukautisten alkamista? Tai jollain muulla lääkevalmisteella?
 
Oi, toivotaan Katjusha onnistumisia sinne!<3

Nyt on pakko omanapailla ja purkaa vähän, etten töissä ala paiskomaan tavaroita. Multa kysyi äsken yks vanhempi naistyöntekijä vekkulisti hymyillen, että joko mua saa onnitella! Kysyin, että mistä hyvästä, johon se totesi, että no samasta mistä viime keväänäkin. Totesin vaan, että tainnut talven aikana vähän tulla pötsiä vaikka olisi tehnyt mieli huutaa, että onnittele ihmeessä, kohtu tyhjennettiin kaksi viikkoa sitten! Ja se vähäinenkin turvotus hävisi kyllä jo silloin, eli olen ihan normaalimitoissa.:D
 
Hopeareunus, voi tuo on kyllä iha hirveä tilanne :( Ite olin töissä kerran mukana eräässä keskustelussa, missä eräät pohtivat, onko eräs työntekijä raskaana, koska oli lihonut.. oikein kiivastuin siinä keskustelussa ja sanoin, että mulle ois ainakin maailman suurin loukkaus, jos joku tulis kysymään, olenko raskaana ja olisinkin vain lihonut.. tämän jälkeen kukaan ei varmaan uskalla sanoa mulle enää mitään asiaan liittyvää :D
 
Hopeareunus, kiitti!
Pipsu,
Mulla on nyt menny Primolutit kaks kertaa, ja molemmilla kerroilla sain 10 pilleriä käskyn syödä. Nyt aloitin kp 15, mutta kaipa sen olis voinut aloittaa vähän myöhemminkin ja sitä kautta siirtää menkkoja eteenpäin. Tuo synarela myöhästyttää oletettavasti muutaman päivän.
 
Hopeareunus, voi tuo on kyllä iha hirveä tilanne :( Ite olin töissä kerran mukana eräässä keskustelussa, missä eräät pohtivat, onko eräs työntekijä raskaana, koska oli lihonut.. oikein kiivastuin siinä keskustelussa ja sanoin, että mulle ois ainakin maailman suurin loukkaus, jos joku tulis kysymään, olenko raskaana ja olisinkin vain lihonut.. tämän jälkeen kukaan ei varmaan uskalla sanoa mulle enää mitään asiaan liittyvää :D

Hyvin sanottu! Oisin varmasti itsekin repinyt pelihousujani jos oisin vastaavaan keskusteluun joutunut.:)
 
Pipsu ja Hopeareunus, tuo on niin syvältä. Arvaatte varmaan, ettei minullakaan hoikkana saanut olla pömppistä ilman että joku koki aiheelliseksi raskautta epäillä. Tiedoksi vaan: ihmisen vatsa voi olla turvonnut monesta muustakin syystä!
 
Viana, Onnea ja toivotaan että nyt olisi teidän vuoro!

Mä oon myös niiiiin valmis lähtemään terassille! Turhauttaa niin paljon, vituttaa ja kiukuttaa!

Täällä alkaa km vuoto pikkuisen rauhoittua ehkä...en ole yhtään tottunut siteiden käyttäjä koska vihaan sitä holahdusfiilistä. Täytyy myöntää ettei tää ollut niin kova kolaus kun viimeksi koska ei ehditty nyt kuin 5+1 viikoille.
Optimistina varasin meille matkan gdanskiin, lähetään sunnuntaina ja tullaan kotiin to. Aion juoda paljon viiniä ja ehkä humalapäissäni polttaa muutaman tupakankin :D
Sain onneksi hyvin saikkua ja palaankin töihin vasta vapuksi :)

Täällä on paljon jotka käy läpi hoitoja tai on alkamassa, paljon tsemppiä teille!
 
Viana, Onnea ja toivotaan että nyt olisi teidän vuoro!

Mä oon myös niiiiin valmis lähtemään terassille! Turhauttaa niin paljon, vituttaa ja kiukuttaa!

Täällä alkaa km vuoto pikkuisen rauhoittua ehkä...en ole yhtään tottunut siteiden käyttäjä koska vihaan sitä holahdusfiilistä. Täytyy myöntää ettei tää ollut niin kova kolaus kun viimeksi koska ei ehditty nyt kuin 5+1 viikoille.
Optimistina varasin meille matkan gdanskiin, lähetään sunnuntaina ja tullaan kotiin to. Aion juoda paljon viiniä ja ehkä humalapäissäni polttaa muutaman tupakankin :D
Sain onneksi hyvin saikkua ja palaankin töihin vasta vapuksi :)

Täällä on paljon jotka käy läpi hoitoja tai on alkamassa, paljon tsemppiä teille!

Tsemppiä sulle ja rentouttavaa reissua! <3
 
Oi, toivotaan Katjusha onnistumisia sinne!<3

Nyt on pakko omanapailla ja purkaa vähän, etten töissä ala paiskomaan tavaroita. Multa kysyi äsken yks vanhempi naistyöntekijä vekkulisti hymyillen, että joko mua saa onnitella! Kysyin, että mistä hyvästä, johon se totesi, että no samasta mistä viime keväänäkin. Totesin vaan, että tainnut talven aikana vähän tulla pötsiä vaikka olisi tehnyt mieli huutaa, että onnittele ihmeessä, kohtu tyhjennettiin kaksi viikkoa sitten! Ja se vähäinenkin turvotus hävisi kyllä jo silloin, eli olen ihan normaalimitoissa.:D

Voi v*ttu! Oisit tirpassu! Se noita olis sen ansainnu!!
 
Vapun must have!!
ImageUploadedByVau Foorumi1524242268.706690.jpg
 
Voi kökkö, Hopeareunus, tuota työpaikan tätiä! Miten jotkut voi olla noin täysin ajattelemattomia? Ja mitä se sille kuuluisi, vaikka olisitkin raskaana, tuommoiset asiat kertoo itse sitten kun on kertomaan valmis. Itse alkuvuodesta eräissä juhlissa satuin istumaan tuntemattoman vanhemman herran vieressä. Tämä huomasi, että juon holitonta, koki sitten asiakseen kysyä, että milloin on laskettu aika... Tuolloin toinen keskenmeno kuukausi takaperin sattunut. Ja siis juon käytännössä aina holitonta, kun alko ei maistu (kolmannen km:n jälkeen tuli kyllä kiskaistua ketutuskännit). Nyt harmittaa, kun en käynyt läksyttämään tuota setää tahdittomista kysymyksistä, ajattelin, että mieheni joutuu mahdollisesti myöhemmin olemaan virallisemmissa tekemisissä hänen kanssaan, niin en halunnut tehdä hänelle ongelmia... :\

(Hassua sinänsä, että tuota tilaisuutta edeltävänä yönä oltiin mieheni kanssa ilmaistu rakkauttamme, mistä tulikin sitten pari viikkoa myöhemmin plussa. Jos ei olisi mennyt kesken, kertoisin tuota tarinaa ehkä hiukan huvittuneempaan/lempeämpään sävyyn.)
 
Meikä on taas vaihteeksi ihan sekasin. Kävelyllä ollessanu pullistin vatsaa ja ihastelin varjosta kuinka raskaus vatsa koristais mua. (Oikeesti näytän raskaana ollessani vain vähän enemmän norsun kokoiselta kuin normaalisti.)
Lisäks olen miettinyt, että jos vaan olisin raskaana, niin kyllä tää siivouskin tuntuis ihanalta, kun vois ajatella, että "vauvan tuloa varten". (Niin varmaan, harhaluulo johon en itsekään usko.) Ja koska niin kovasti haluaisin olla raskaana, niin ei se haittais, vaikka oksentaisin kaiket päivät vähintään 10 viikkoa, niinku edellisissä raskauksissa. Kyllä minä siinä samassa hoitaisin lapset, kodin, työt ja opiskelun niinkuin tähänkin asti ja vielä vähän paremmin. (Vähän lisää uskomattomia harhaluuloja.)
:facepalm:
 
Takaisin
Top