Sanoiko joku kalja?:D Messissä!
Ja Vaina! Mitä suurimmat onnittelut! Toivotaan, että nyt on tarrannut kiinni ja lujaa!
Ja Vaina! Mitä suurimmat onnittelut! Toivotaan, että nyt on tarrannut kiinni ja lujaa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haistatetaan!!! Pitkät paskat!!! Pitäkää tunkkinne!! Kerronko minne voi työntää kaikki vitamiinit, luontaistuotteet ja hedelmöityshoidot?!? Fuck you lapsettomuus!!!
Alinah lähetään kaljalle, mä tarjoon.
Salainensydän, ymmärrän noi itsesyytökset. Mua vähän huolestuttaa, kun tekee mieli syyttää tästä tilanteesta miestä. Mä olisin nimittäin halunnut aloittaa lapsen tekemisen jo ainakin vuoden aikaisemmin kuin hän olisi halunnut, mutta mentiin sitten hänen aikataulunsa mukaan. Omassa päässäni nään tilanteen niin, että jos olis aloitettu aikaisemmin, tää kaikki paska olisi jo takana päin. Vähän huolestuttaa, että tuleeko tästä joku kauna ja rasite parisuhteelle, jos tärppi vaan venyy ja venyy.
Ja niin, mies sitten kertoi, että kuulemma hänen yhden kaverin tyttöystävä on raskaana. Tää kaveri ei musta ole yhtään isämatskua, on puhunut muiden lasten saannista rumaan sävyyn ja on seurustellut tyttöystävänsä kanssa noin puoli vuotta. Nyt vittu oikeesti, miksi tää elämä on tällaista?
Saattaahan se helpottaa kun aikaa kuluu. Yhdessä kuitenki lasta toivotte ja vuosi on kuitenki loppujenlopuks aika lyhyt aika vaikka oliskin alottanu sen verran aiemmin. Olis eri asia jos olis itse halunnu 20 vuotiaana ja mies suostuis vasta 40 vuotiaana. Siinä ois menny vuodet hukkaan. Minusta ainaki tuntuu, että pari vuotta kun on mennyt, niin sama vaikka olis menny kolme. Toivotaan että teillä (ja meillä kaikilla) tärppää pian, niin ei tarvis edes miettiä asiaa tuolta kannalta!Salainensydän, ymmärrän noi itsesyytökset. Mua vähän huolestuttaa, kun tekee mieli syyttää tästä tilanteesta miestä. Mä olisin nimittäin halunnut aloittaa lapsen tekemisen jo ainakin vuoden aikaisemmin kuin hän olisi halunnut, mutta mentiin sitten hänen aikataulunsa mukaan. Omassa päässäni nään tilanteen niin, että jos olis aloitettu aikaisemmin, tää kaikki paska olisi jo takana päin. Vähän huolestuttaa, että tuleeko tästä joku kauna ja rasite parisuhteelle, jos tärppi vaan venyy ja venyy.
Onnea Vaianalle lupaavasta haamulaisesta! :)
Minäkin ilmoittaudun terassille kaljoittelemaan, kalja kylläkin maistuu pahalta.. :P Vai saako kaljaseurueeseen liittyä, kun vielä jaksaa hakata päätään seinään? Eli kaikin keinoin yrittää, ainakin pari kk vielä. Vaikka siltä se juuri tuntuu, että hakkaa päätä seinään. Hulluuden määritelmä, että tekee samaa asiaa yhä uudestaan odottaen eri lopputulosta... Jäin miettimään, että kumpi onkaan pahempi - se, että ei tule aikoihin ollenkaan plussia vai että plussia tulee, mutta menevät alkuunsa kesken. Sitten totesin, että ikäviä molemmat, en osaisi valita, kumpi "mieluummin".
Kp 7, yhtä vaille jokaisena päivänä vetänyt macaa (edelleen sinnittelen jauheen kanssa, ihan hirveän makuista se on!) ja greippejäkin useampi tullut syötyä. Kaikkitietävä internet kertoi, että rasvattomat/vähärasvaiset vähärasvaiset maitotuotteet olisivat jotenkin huonoja verrattuna rasvaisempiin lajitovereihinsa, vaihdoin sitten kevytmaitoon rasvattomasta. Avokadoja ja pähkinöitä lisätty ruokavalioon, samoin vihanneksia ja hedelmiä. Vitamiini- ym. lisiä menee useampi, miehelläkin fooli ja nyt myös sinkki-seleeni-B6-yhdistelmä. Toivottavasti tänään tipahtaa tilaamani ovistestit postista, niin voi alkaa testailla ajoissa. Ei tällaista pyöritystä kyllä montaa kiertoa jaksa. Niin toivon, ettei tarvitse jaksaakaan...