Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
<3
Haistatetaan!!! Pitkät paskat!!! Pitäkää tunkkinne!! Kerronko minne voi työntää kaikki vitamiinit, luontaistuotteet ja hedelmöityshoidot?!? Fuck you lapsettomuus!!!
Alinah lähetään kaljalle, mä tarjoon.

Joo lähetään vaan! Korkataan terassikausi! :D :D
Samalla sit voi haistattaa jaskaa koko hommalle. Hahaha! Eiku oikeesti, ei tästä tuu lasta eikä paskaa. Minäkin vetelen jo vaikka mitä vitamiineja ja mitä ne hyödyttää ei yhtään mitään. Alapäässä liiku yhtään mitään, siellä "tyhjä aavikko".
 
Kiitos kaikille tuhannesti<3
Seurataan nyt kuinka käy, kun menkatkaan ei ole myöhässä.
Toivon todella, että nyt menisi kaikki hyvin :)
Liian moni meistä joutunut tänne palamaan tai ei edes saa sitä plussaa..

Tsemppiä siis kaikille ja hyvää kaljatuokiota ;D
 
Mäkin tuun kaljalle. Ei tästä mitään tule. Testannu en ole ja tuskin tarviikaan, kun selkä alkaa kipeytyä menkkamaisesti. Vituttaa kun kaikki raskaana olevat sukulaiset ja kaverit soittelee ja mua ei suoraan sanottuna kiinnostaisi olla niiden kanssa yhtään tekemisissä ennen kuin oon ite raskaana. Tekis vaan oikeesti mieli sanoa jotenkin, että oon iloinen teidän puolesta, mutta mulle olis nyt helpompi, jos mun ei tarvis olla missään tekemisissä teidän kanssa seuraavaan vuoteen.

Vaiana, peukut pystyssä sulle. Vois täälläkin edes joku joskus onnistua:)
 
Mä kans liityn teranssijengiin! Kun on tää niin helvetin vaikeeta tämä lapsen tekeminen.. oon mä kerennyt tässä vuoden aikana miettimään että kun 7-8vuotta sitten päädyttiin vahinkoraskauden keskeytykseen niin onko tämä nyt karmaa siitä.. että olisiko tuo ollutkin ainoa mahdollisuus saada lapsi.. :sorry: Tietty mulle on tullut painoa vuosien aikaan ja syytän meidän lapsettomuudesta itseäni vaikkakaan mussa ei muuten "vikaa" pitäisi olla ja miestähän ei oo tutkittu vielä ollenkaan.. Mutta ajateltiin että kokeillaan ensin jos mä saisin painoa putoamaan ja jos ei sittenkään tärppää niin sitten katotaan jatkoa..

Täällä yritän ovista odotella, digi antoi maanantaina vilkkuvan hymynaaman ja edelleen vilkkuu. Kp 17 ja ei edes limoja.. saa nähdä milloin ovis vai tuleeko ollenkaan.. Epätoivoissani aloitin tänään macakapselit että saisi edes jollain oviksen aikaiseksi. Ei oo Inofolic tepsiny mulla.
 
Mä syön kans nyt tuota macaa (ja donavertyä), on tää touhu kyllä jo aika epätoivoista, otan sitä macaa 6 kapselia/vrk ja käyn ihan ylikierroksilla, ei tämäkään varmaan ihan tervettä ole :bored:
 
Salainensydän, ymmärrän noi itsesyytökset. Mua vähän huolestuttaa, kun tekee mieli syyttää tästä tilanteesta miestä. Mä olisin nimittäin halunnut aloittaa lapsen tekemisen jo ainakin vuoden aikaisemmin kuin hän olisi halunnut, mutta mentiin sitten hänen aikataulunsa mukaan. Omassa päässäni nään tilanteen niin, että jos olis aloitettu aikaisemmin, tää kaikki paska olisi jo takana päin. Vähän huolestuttaa, että tuleeko tästä joku kauna ja rasite parisuhteelle, jos tärppi vaan venyy ja venyy.

Ja niin, mies sitten kertoi, että kuulemma hänen yhden kaverin tyttöystävä on raskaana. Tää kaveri ei musta ole yhtään isämatskua, on puhunut muiden lasten saannista rumaan sävyyn ja on seurustellut tyttöystävänsä kanssa noin puoli vuotta. Nyt vittu oikeesti, miksi tää elämä on tällaista?:meh:
 
Salainensydän, ymmärrän noi itsesyytökset. Mua vähän huolestuttaa, kun tekee mieli syyttää tästä tilanteesta miestä. Mä olisin nimittäin halunnut aloittaa lapsen tekemisen jo ainakin vuoden aikaisemmin kuin hän olisi halunnut, mutta mentiin sitten hänen aikataulunsa mukaan. Omassa päässäni nään tilanteen niin, että jos olis aloitettu aikaisemmin, tää kaikki paska olisi jo takana päin. Vähän huolestuttaa, että tuleeko tästä joku kauna ja rasite parisuhteelle, jos tärppi vaan venyy ja venyy.

Ja niin, mies sitten kertoi, että kuulemma hänen yhden kaverin tyttöystävä on raskaana. Tää kaveri ei musta ole yhtään isämatskua, on puhunut muiden lasten saannista rumaan sävyyn ja on seurustellut tyttöystävänsä kanssa noin puoli vuotta. Nyt vittu oikeesti, miksi tää elämä on tällaista?:meh:

Ymmärrän sua täysin tsemppiä <3
 
Mun mies on siis muuten aivan ihana ja välillä tulee ihan kyyneleet silmiin, kun hän on vaan niin ihana:Heartred Pahin mitä pelkään, on että omalla katkeruudellani onnistuisin jotenkin sabotoimaan meidän parisuhteen:sad001 Mutta sitten toisaalta lapsen saaminen on mulle niin iso asia, etten tiedä, mitä teen, jos sellaista en saakaan.
 
Meilläkin on kyllä alkanu olemaan riitoja nyt tähän lapsettomuuteen liittyen, tai siis minä riitelen ja nimen omaan siitä, että ois vaan pitänyt aloittaa aikaisemmin.. sitten vetoan kaikessa kiukuttelussa hormoneihin, reilu peli :sorry:
 
Salainensydän, ymmärrän noi itsesyytökset. Mua vähän huolestuttaa, kun tekee mieli syyttää tästä tilanteesta miestä. Mä olisin nimittäin halunnut aloittaa lapsen tekemisen jo ainakin vuoden aikaisemmin kuin hän olisi halunnut, mutta mentiin sitten hänen aikataulunsa mukaan. Omassa päässäni nään tilanteen niin, että jos olis aloitettu aikaisemmin, tää kaikki paska olisi jo takana päin. Vähän huolestuttaa, että tuleeko tästä joku kauna ja rasite parisuhteelle, jos tärppi vaan venyy ja venyy.
Saattaahan se helpottaa kun aikaa kuluu. Yhdessä kuitenki lasta toivotte ja vuosi on kuitenki loppujenlopuks aika lyhyt aika vaikka oliskin alottanu sen verran aiemmin. Olis eri asia jos olis itse halunnu 20 vuotiaana ja mies suostuis vasta 40 vuotiaana. Siinä ois menny vuodet hukkaan. Minusta ainaki tuntuu, että pari vuotta kun on mennyt, niin sama vaikka olis menny kolme. Toivotaan että teillä (ja meillä kaikilla) tärppää pian, niin ei tarvis edes miettiä asiaa tuolta kannalta!
Ja tottakai saa tuntua siltä kuin tuntuu. Onneksi sulla on ihana mies, joka toivottavasti ymmärtää sun pahan mielen <3
 
Me ei mun miehen kanssa olla riidelty, mutta joskus mua meinaa alkaa ärsyttää se, että minä oon niin tosissaan vauvaa vailla ja kun oon että "mitä jos ei meille enää tulekkaan" niin mies on että "haittaisko se". Kyllä mua haittais. Vaikka yritän ajatella kuinka helppoa ja ihanaa nyt on, meillä on mahdollisuudet kaikkeen ja taloustilanne on parempi, kuin mitä mulla on ikinä ollut, niin siltikin, luopuisin mistä vaan kun vaan saisin vauvan!!
 
!!
Onnistuin laittamaan saman viestin kolme kertaa. Hupsista. En osaa poistaa, mutta nyt on turhat pyyhitty.
 
Muokattu viimeksi:
Onnea Vaianalle lupaavasta haamulaisesta! :)

Minäkin ilmoittaudun terassille kaljoittelemaan, kalja kylläkin maistuu pahalta.. :P Vai saako kaljaseurueeseen liittyä, kun vielä jaksaa hakata päätään seinään? Eli kaikin keinoin yrittää, ainakin pari kk vielä. Vaikka siltä se juuri tuntuu, että hakkaa päätä seinään. Hulluuden määritelmä, että tekee samaa asiaa yhä uudestaan odottaen eri lopputulosta... Jäin miettimään, että kumpi onkaan pahempi - se, että ei tule aikoihin ollenkaan plussia vai että plussia tulee, mutta menevät alkuunsa kesken. Sitten totesin, että ikäviä molemmat, en osaisi valita, kumpi "mieluummin".

Kp 7, yhtä vaille jokaisena päivänä vetänyt macaa (edelleen sinnittelen jauheen kanssa, ihan hirveän makuista se on!) ja greippejäkin useampi tullut syötyä. Kaikkitietävä internet kertoi, että rasvattomat/vähärasvaiset vähärasvaiset maitotuotteet olisivat jotenkin huonoja verrattuna rasvaisempiin lajitovereihinsa, vaihdoin sitten kevytmaitoon rasvattomasta. Avokadoja ja pähkinöitä lisätty ruokavalioon, samoin vihanneksia ja hedelmiä. Vitamiini- ym. lisiä menee useampi, miehelläkin fooli ja nyt myös sinkki-seleeni-B6-yhdistelmä. Toivottavasti tänään tipahtaa tilaamani ovistestit postista, niin voi alkaa testailla ajoissa. Ei tällaista pyöritystä kyllä montaa kiertoa jaksa. Niin toivon, ettei tarvitse jaksaakaan...
 
Onnea Vaianalle lupaavasta haamulaisesta! :)

Minäkin ilmoittaudun terassille kaljoittelemaan, kalja kylläkin maistuu pahalta.. :P Vai saako kaljaseurueeseen liittyä, kun vielä jaksaa hakata päätään seinään? Eli kaikin keinoin yrittää, ainakin pari kk vielä. Vaikka siltä se juuri tuntuu, että hakkaa päätä seinään. Hulluuden määritelmä, että tekee samaa asiaa yhä uudestaan odottaen eri lopputulosta... Jäin miettimään, että kumpi onkaan pahempi - se, että ei tule aikoihin ollenkaan plussia vai että plussia tulee, mutta menevät alkuunsa kesken. Sitten totesin, että ikäviä molemmat, en osaisi valita, kumpi "mieluummin".

Kp 7, yhtä vaille jokaisena päivänä vetänyt macaa (edelleen sinnittelen jauheen kanssa, ihan hirveän makuista se on!) ja greippejäkin useampi tullut syötyä. Kaikkitietävä internet kertoi, että rasvattomat/vähärasvaiset vähärasvaiset maitotuotteet olisivat jotenkin huonoja verrattuna rasvaisempiin lajitovereihinsa, vaihdoin sitten kevytmaitoon rasvattomasta. Avokadoja ja pähkinöitä lisätty ruokavalioon, samoin vihanneksia ja hedelmiä. Vitamiini- ym. lisiä menee useampi, miehelläkin fooli ja nyt myös sinkki-seleeni-B6-yhdistelmä. Toivottavasti tänään tipahtaa tilaamani ovistestit postista, niin voi alkaa testailla ajoissa. Ei tällaista pyöritystä kyllä montaa kiertoa jaksa. Niin toivon, ettei tarvitse jaksaakaan...

Mä mietin aamulla uusimpia postauksia lukiessani juurikin tätä samaa. Että kumpi olisi pahempaa, se ettei tule ollenkaan raskaaksi vai se, ettei elävää lasta tunnu saavan syliin, ei sitten millään. Tulin siihen tulokseen, että molemmat on p*rseestä. Laskeskelin myös aamulla, että viimeisen vuoden aikana olen ollut siitä puolet eli 6 kk raskaana. Silti sitä sinisilmäisesti jaksaa edelleen uskoa, että joka kierto on uusi upea mahdollisuutensa. Huoh! Oispa sitä kaljaa!
 
Mulla ois yksi kylmä original lonkero 0,50L tuolla jääkaapissa vihanneslaatikossa. Tekisi mieli korkata tähän ärsytykseen, mutta odotetaan huomiseen saunaan! :D
 
Mulla on sinänsä moniin verrattuna ollut vielä kohtuullisen vähäkarikkoinen yritystaival. Heinäkuussa meillä tulee vasta vuosi siitä, kun alettiin yrittää, elokuussa tulin raskaaksi ja lokakuussa meni kesken. Sen jälkeen kierto ja munasarjat olikin kivasti kaksi kuukautta tauolla ja tän vuoden alusta pääsin taas pitkästä aikaa piinailemaan, kun oviksia alkoi tulla. Tää on nyt kai mun 4. ns. ovulatoorinen kierto keskenmenon jälkeen. Sinänsä ei edes mikään paha luku, mutta musta tuntuu, että mulla tän yrittämisen on tehnyt erityisen tuskalliseksi se keskenmeno. Jotenkin se, että kun mulla jo melkein oli jotain ja sitten se otettiin pois:sad001 Tietenkään mulla ei ole kokemusta oikeasti pitkästä yrityksestä ilman mitään plussaa, enkä voi tietää kuinka epätoivoinen olisin tai en olisi, jos ei olisi tullut keskenmenoa.

Huomenna on ”pakko” testata oman mielenrauhan vuoksi. Silloin on joko dpo 11 ja 13 ja joka tapauksessa testissä pitäisi hyvin todennäköisesti näkyä edes jotain, jos tästä tärppi tulee. Mieli vetää hirveetä vuoristorataa toivosta epätoivoon. Aamulla olin hetken jo ihanan toiveikas, nyt oon taas ihan varma, ettei sieltä mitään plussaa tule ja menkat pärähtää päälle viimeistään maanantaina.
 
Takaisin
Top