Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vaiana, mikä dpo sulla nyt menossa? Tää on ihan kamalaa taas tää jännitys. Olis pitäny olla kattomatta kalenteria ollenkaan. Nyt oon jo ihan huonovointinen pelkästä jännityksestä vaikka on vasta ehkä dpo 2.
 
Vaiana, mikä dpo sulla nyt menossa? Tää on ihan kamalaa taas tää jännitys. Olis pitäny olla kattomatta kalenteria ollenkaan. Nyt oon jo ihan huonovointinen pelkästä jännityksestä vaikka on vasta ehkä dpo 2.
Dpo8 tänään! Tuli aamulla vähän pyyhkiessä ja aamupäivällä enää vain liman seassa haalean oranssihtavaa verta.
Nyt tuntuu rinnat vähän aremmilta. Jännittää!! ..ja jos plussa tulisi, niin pelottaa kamalasti kun edellinenkin alkoi näin ja olikin kemiallinen.
(Positiivista ehkä, että vuotoa nyt 80% vähemmän kuin kesken menneessä)
 
Mullakin alkaa nyt dpo 10 olla vähän positiivisempi fiilis:nailbiting: Aika runsaasti valkkaria, musta selkeesti enemmän kuin dpo 10 yleensä ja lisäksi maha alkaa mennä pikkusen löysälle. Samantyyppisiä oireita mulla oli siinä kierrossa, josta keskenmennyt raskaus tärppäsi:rolleyes: Mitään menkkoihin viittaavia maha- tai selkäkipuja ei ole ollut, viime kierrossa niitä oli jo dpo 8 ja 9. Yritän pitää pään kylmänä ja yllättävän hyvin olen onnistunutkin. On ollut näissä edellisissä kierroissa niin isoja petrymyksiä, että nyt mielummin en elättele turhia toiveita.
 
Mulla tulikin yllärinä ovisplussa tänään! Kuus päivää etuajassa. Kelpaa :) En kyllä usko, että meillä tärppää ennenkö leikkaus on suoritettu, joten sinällään aika rento meno.

Kp 15/29-39, dpo -1, yk 13 vai 14
 
En millään malttanut odottaa testaamista. Nyt dpo9, menkkoihin vielä viikko ja testissä haamujen haamu:
6F8333A7-83F8-411A-B0A1-508A16F74B3D.jpeg


Ihan järkyttävän paljon pelottaa, että onko taas kemiallinen :sorry:
 
Mulla tulikin yllärinä ovisplussa tänään! Kuus päivää etuajassa. Kelpaa :) En kyllä usko, että meillä tärppää ennenkö leikkaus on suoritettu, joten sinällään aika rento meno.

Kp 15/29-39, dpo -1, yk 13 vai 14

Mullakin maca aikaisti ovista!! :) onnea oviksesta siis ja talletteluiloa<3
 
Täällä on mukamas vasta dpo 4. Kuluispa tää aika. Haluaisin päästä jo normaaleihin kuvioihin, mutta tää kierto menee näköjään jännittäessä. Näin käy aina välillä.

P.S. Eikun dpo 3. Vielä pahempi :( Vasta viikonpäästä sunnuntaina alkaa menkat, jos on se 27 päivää niinkuin minulla yleisimmillään.
 
Mua vituttaa tää meidän tilanne kun jotain pientä oravaa.. Tekis vaan mieli haistattaa paskat koko lapsettomuudelle, pistää miettii miks just minä..
 
Mua vituttaa tää meidän tilanne kun jotain pientä oravaa.. Tekis vaan mieli haistattaa paskat koko lapsettomuudelle, pistää miettii miks just minä..

<3
Haistatetaan!!! Pitkät paskat!!! Pitäkää tunkkinne!! Kerronko minne voi työntää kaikki vitamiinit, luontaistuotteet ja hedelmöityshoidot?!? Fuck you lapsettomuus!!!
Alinah lähetään kaljalle, mä tarjoon.
 
Hih, mä tuun kans kaljalle! Tympii kun joka puolella satelee vauvoja ja työpaikan kahvitauolla kaikki puhuu vaan lapsista ja mun tekis mieli huutaa, että ei kaikilla oo lapsia saakeli! Ihan vähän katkera tässä alkaa oleen.
 
Mäki voisin liittyä bisse jengiin! V*ituttaa, kun tämä on niin hidasta hommaa.. vieläkin menkat, varmaan kesäkuussa seuraava ovis joka on "oikeassa paikassa"..

Onnea tietty Vaiana, toivottavasti siellä ois tarrattu tiukasti kiinni :)
 
Takaisin
Top