Vaiana, mikä dpo sulla nyt menossa? Tää on ihan kamalaa taas tää jännitys. Olis pitäny olla kattomatta kalenteria ollenkaan. Nyt oon jo ihan huonovointinen pelkästä jännityksestä vaikka on vasta ehkä dpo 2.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dpo8 tänään! Tuli aamulla vähän pyyhkiessä ja aamupäivällä enää vain liman seassa haalean oranssihtavaa verta.Vaiana, mikä dpo sulla nyt menossa? Tää on ihan kamalaa taas tää jännitys. Olis pitäny olla kattomatta kalenteria ollenkaan. Nyt oon jo ihan huonovointinen pelkästä jännityksestä vaikka on vasta ehkä dpo 2.
Vaiana milloin sulla olis la jos tärppäis?
Mulla tulikin yllärinä ovisplussa tänään! Kuus päivää etuajassa. Kelpaa :) En kyllä usko, että meillä tärppää ennenkö leikkaus on suoritettu, joten sinällään aika rento meno.
Kp 15/29-39, dpo -1, yk 13 vai 14
Minusta se on ihan selvä! Onnea! Toivotaan että pysyy loppuun asti!!!En millään malttanut odottaa testaamista. Nyt dpo9, menkkoihin vielä viikko ja testissä haamujen haamu:
View attachment 67963
Ihan järkyttävän paljon pelottaa, että onko taas kemiallinen
Mua vituttaa tää meidän tilanne kun jotain pientä oravaa.. Tekis vaan mieli haistattaa paskat koko lapsettomuudelle, pistää miettii miks just minä..