Heitsu, pitäiskö sun kysyä varmuuden vuoks tosta vuodosta teidän hoitopaikasta? Kuulostaa kyll vähän oudolta. Mulla oli primojen jälkeen tosi runsaat menkat.
Mulla olis tänään varmaankin dpo 8, jos se ovis nyt oli silloin, kun oletan olleen. Unohdin tänä aamuna mitata lämmön. Mitään en oo vielä testaillut, eikä yhtään testiä oo kaapissa, joten en testaa huomennakaan. Tää on oikeesti varmaan mun kaikkien aikojen ennätys
Eikä vieläkään tee edes mieli testata. Edellisissä kierroissa olen zoomaillut ihan riittävästi niitä negoja, joten ehkä nyt kerrankin en testaa, ennen kuin menkat on myöhässä. Tänään on ollut ehkä vähän normaalia enemmän ja normaalia paksumpaa valkkaria. Tissit ei kumma kyllä oo enää niin kipeet, ehkä ihan vähän vaan. Yleensä valkkari on dpo 8 ollut juoksevaa ja rinnat on ollut kipeemmät. Ehkä vähän poikkeavat oireet on hyvä merkki? Ei kyllä edelleenkää oo mitään uskoa plussaan.
Ajattelin huomenna käydä vähän shoppailemassa kalliita ja tyköistuvia kesävaatteita, jotka ei varmasti mahdu päälle, jos on raskaana