Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitäköhän tämäkin on?Lauantaina tuli siteeseen asti vuotoa ja ei tarvinnut edes vaihtaa sidettä siltäpäivältä enää.Lauantain jälkeen pyyhkieässä tullut vain tuhrun kaltaista paperiin ei siteeseen ollenkaan.Kropassa normi pms oireita vain ei vuotoa.Olikohan kiertopäivä 1 lauantaina vai mitäköhän tämä on.Onko kellään vastaavaa ollu primolutejen jälkeen?
 
Mutta toisaalta mun menkkojen pitäis alkaa ”tänään” eli ne ”ei oo vielä myöhässä” vaikka kp on 63 :D

Miten rasittavan pitkä kierto! Silti naurattaa toi ajatus, että ei kuitenkaan olis myöhässä vielä :D Joskus tää homma on vaan niin perhanan epätoivosta ja epäreilua! Tsemppiä tähänkin kiertoon! <3
 
Heitsu, pitäiskö sun kysyä varmuuden vuoks tosta vuodosta teidän hoitopaikasta? Kuulostaa kyll vähän oudolta. Mulla oli primojen jälkeen tosi runsaat menkat.

Mulla olis tänään varmaankin dpo 8, jos se ovis nyt oli silloin, kun oletan olleen. Unohdin tänä aamuna mitata lämmön. Mitään en oo vielä testaillut, eikä yhtään testiä oo kaapissa, joten en testaa huomennakaan. Tää on oikeesti varmaan mun kaikkien aikojen ennätys:hilarious: Eikä vieläkään tee edes mieli testata. Edellisissä kierroissa olen zoomaillut ihan riittävästi niitä negoja, joten ehkä nyt kerrankin en testaa, ennen kuin menkat on myöhässä. Tänään on ollut ehkä vähän normaalia enemmän ja normaalia paksumpaa valkkaria. Tissit ei kumma kyllä oo enää niin kipeet, ehkä ihan vähän vaan. Yleensä valkkari on dpo 8 ollut juoksevaa ja rinnat on ollut kipeemmät. Ehkä vähän poikkeavat oireet on hyvä merkki? Ei kyllä edelleenkää oo mitään uskoa plussaan.

Ajattelin huomenna käydä vähän shoppailemassa kalliita ja tyköistuvia kesävaatteita, jotka ei varmasti mahdu päälle, jos on raskaana:grin
 
Heitsu, mulla oli primojen jälkeen tosi niukka kierto.. ja söin niitä vaan muutaman päivän. Olisko kestänyt 2-3pv tuhruineen. Normaali kuitenkin 7pv solkenaan vuotoa. Joten niukkeni tosi paljon.

Mutta tee varuiks testi! Voihan se meinata raskauttakin :)
 
Kiva käydä lukee omakannasta noista naistenklinikka käynneistä, vaikka selannut niitä ties kuinka monta kertaa niin aina pistää silmään se kun siellä lukee että munasarjat lepotilassa...

Ikää 25 ja munasarjat ei pelitä, ei oo vissiin koskaan oikee kunnolla pelittänyt... Loma lähenee ja ajattelin siellä ottaa niin rennosti kun vaan voi!
 
Kiva käydä lukee omakannasta noista naistenklinikka käynneistä, vaikka selannut niitä ties kuinka monta kertaa niin aina pistää silmään se kun siellä lukee että munasarjat lepotilassa...

Ikää 25 ja munasarjat ei pelitä, ei oo vissiin koskaan oikee kunnolla pelittänyt... Loma lähenee ja ajattelin siellä ottaa niin rennosti kun vaan voi!
Oi, ois niin ihana päästä jonnekkin lämpimään!
Nuita kannan tekstejä on kyllä aina iha mielenkiintosta lukea, mulla luki, että munasarjoissa normaalilöydös OHSS-riskipotilas, ja joku PAPE+, mitähän tuokin tarkoittaa...
 
Oi, ois niin ihana päästä jonnekkin lämpimään!
Nuita kannan tekstejä on kyllä aina iha mielenkiintosta lukea, mulla luki, että munasarjoissa normaalilöydös OHSS-riskipotilas, ja joku PAPE+, mitähän tuokin tarkoittaa...

Joo en minäkään kaikkia niitä lääkäri kieliä tajua, ja sitten sen takia mulla laulaa Google.. :D

Joo 18 päivää enään niin ollaan viikko täysihoidolla etelässä.. :)
 
Heippa taas...

Täällä ei viivat lähteny vahvistumaan ja yöllä viikko pos testistä alkoi vuoto.

Oon ollu neljä päivää ihan skitsona koska " on tunne ettei kaikki ole hyvin", kukaan ei vaan uskonut mun tunnetta. Oon itkenyt ja selannut miljoona keskustelua, soitellut neuvolaan ja vaatiut testejä...

Jotenkin nyt vuodon alettua on laskeutunut jokin rauhallisuus kun epätietoisuus on poissa. Tietysti olen pettynyt kun ei taaskaan onnistunut, mutta ehkä keho ei ollut valmis vielä.
 
Olen pahoillani Rintta:Heartred

Alinah, kivaa, että on tollainen ihana matka, jota odottaa. Kyllä se vie ajatuksia kaikesta yrittämisestä. Me ajateltiin varata joku viikonloppureissu tohon toukokuulle, sille viikolle, kun olis ollut mun keskenmenneen raskauden laskettu aika.

Mulla nyt varovaisen positiivisrealistinen fiilis tästä kierrosta. Mulla on parissa edellisessä kierroissa lämmöt dropanneet ekan kerran jo dpo 9 ja luteaali on jäänyt vain 11 päivän mittaiseksi. Tänään ei lämpödroppia näkynyt. Toki en ole ihan 100 % varma dpo:sta, voi olla myös vasta 7 tai 8. Vieläkään ei innosta testata. Mutta jos tästä kierrosta ei raskautta tule, voisi kuitenkin tulla vähän pidempi luteaalivaihe:)
 
Pahoittelut Rintta :( hurjasti tsemppiä<3 täysin samoin kävi minulle helmikuussa.. myöskin iski tuo tunne, ettei kaikki taida olla Ok.

Voimia ja uskoa siihen, että pieni tulee syliin asti, kun aika on oikea<3
 
Olin ihan siinä luulossa, että kierto olis jo lopuillaan eikä petipuuhat olis osunu lainkaan kohilleen tässäkään kierrossa. Tänään aloin kuitenki ihmettelemään, kun pöksyt on märkänä koko ajan ja kun aloin kalenteria selaamaan, niin nyt taitaakin olla vasta kp 16. Ovis ollut ehkä eilen ja hommailtiin toissa iltana. Ihan sellanen olo että tää on Se kierto.
 
Voi Rintta!:( Tsemppiä sinne kovasti!<3 Allekirjoitan kyllä ton vaiston, joka kertoo ettei kaikki ole hyvin!

Täällä tänään tuuletettu aamulla railakkaasti negatiiviselle testille! Vajaa kaksi viikkoa tyhjennyksestä ja hcg näemmä lähellä nollaa! Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!:)
 
Heitsu, mulla oli primojen jälkeen tosi niukka kierto.. ja söin niitä vaan muutaman päivän. Olisko kestänyt 2-3pv tuhruineen. Normaali kuitenkin 7pv solkenaan vuotoa. Joten niukkeni tosi paljon.

Mutta tee varuiks testi! Voihan se meinata raskauttakin :)
Soitinkin Naikkarille ja sieltä sanoivatkin että primoluteista olevat kuukautiset yleensä on aika olemattomat.
 
Heitsu, pitäiskö sun kysyä varmuuden vuoks tosta vuodosta teidän hoitopaikasta? Kuulostaa kyll vähän oudolta. Mulla oli primojen jälkeen tosi runsaat menkat.

Mulla olis tänään varmaankin dpo 8, jos se ovis nyt oli silloin, kun oletan olleen. Unohdin tänä aamuna mitata lämmön. Mitään en oo vielä testaillut, eikä yhtään testiä oo kaapissa, joten en testaa huomennakaan. Tää on oikeesti varmaan mun kaikkien aikojen ennätys:hilarious: Eikä vieläkään tee edes mieli testata. Edellisissä kierroissa olen zoomaillut ihan riittävästi niitä negoja, joten ehkä nyt kerrankin en testaa, ennen kuin menkat on myöhässä. Tänään on ollut ehkä vähän normaalia enemmän ja normaalia paksumpaa valkkaria. Tissit ei kumma kyllä oo enää niin kipeet, ehkä ihan vähän vaan. Yleensä valkkari on dpo 8 ollut juoksevaa ja rinnat on ollut kipeemmät. Ehkä vähän poikkeavat oireet on hyvä merkki? Ei kyllä edelleenkää oo mitään uskoa plussaan.

Ajattelin huomenna käydä vähän shoppailemassa kalliita ja tyköistuvia kesävaatteita, jotka ei varmasti mahdu päälle, jos on raskaana:grin
Soitin meidän hoitopaikkaan ja sanoivat että primoluteista yleensä tulee niukat kuukautiset että ihan normaalia on.
 
Jätin soitto pyynnön Naikkarille ja sieltä soittivat takaisin.Tämä kierto vielä luomu miten sovimme viimeksi lääkärin kanssa 1.5 alkaa 10pvän primolut kuuri ja ilmoitus vuodon alkaessa heille ja sitten eka ivf alkaa meidän osalta :D ennen primolutejen aloittamisen pitää tehdä raskaustesti jos sattuisi luomu ihme tapahtumaan.
 
Voimia, Rintta! Kyllä se vaisto hyvin usein kertoo, jos jokin on pielessä. Itselläkin kaikkien kolmen km:n kanssa tullut suht nopeasti alkuinnostuksen jälkeen pahaenteinen tunne. Viimeisimmässä raskaudessa koitin sen kieltää ja pysyä positiivisena ajatellen, että tunne johtuu vain aiemmista huonoista kokemuksista, kuitenkin oli pakko myöntää itselleen tosiasiat siinä vaiheessa, kun testi kävi vaalenemaan. :(

Ostin juuri kolmet uudet, kalliit rintsikat itselleni, jospa se yllyttäisi kiusaa tekevää kohtaloa iskemään pysyvän plussan ihan siitä ilosta, että tissit kasvaisivat nopsaan ja ostokset jäisivät turhiksi...
 
Mangusti, jospa rintsikkakikka tehoaisi ;D

Heitsu, hyvä että selvisi niukkojen kuukautisten syy! Tsemppiä tulevaan!

Pakko jakaa omaa napaa tältä päivältä,
Nyt illalla pyyhittäessä vv:n seassa hennon hennosti vaaleanpunaista.
Joko tässä kierrossa aloitettu maca laittanut kropan iiihan sekaisin tai ...ei edes uskalla toivoa.. kiinnittymisvuotoa?

Pari kiertoa sitten oli kemiallinen, joka koitti kiinnittyä selkeästi lämpöjen ja tiputtelun perusteella dpo7-8. Silloin tulikin kyllä aika runsaasti pyyhittäessä kahden päivän ajan verensekaista limaa. Sitten tuli plussa, joka pian katosikin sitten..
Että kyllä nyt jännittää kamalasti!

Tiputtelua toki ollut joissain kierroissa ennenkin..ei vain koskaan ihan näin aikaisin.

Mielenkiinnolla seuraamme siis :nailbiting::grin
 
Takaisin
Top