Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Alinah, kuinka pian teillä oli se matka tulossa? Mut varmaan kuitenkin hyvä päätös, niin pääset sit uuteen kiertoon uusin lääkkein.

Heitsu, mä oon taas unohtanu, oliko nyt tarkoitus, että toi seuraava kierto on luomu ja siitä seuraavasta sitten ivf?

Tiedättekö, mulla ei oo kaapissa yhtään raskaustestiä. Ja ei oo ees yhtään sellanen fiilis, et haluisin ees tehdä testejä. Tänään on siis dpo 6. Yleensä oon ihan hullu testimuija ja oon testaamassa ekaa kertaa jo joskus dpo 7:hilarious: Siis oikeesti, oon useamman kerran sortunut testaamaan dpo 7:hilarious:
 
Alinah, kuinka pian teillä oli se matka tulossa? Mut varmaan kuitenkin hyvä päätös, niin pääset sit uuteen kiertoon uusin lääkkein.

Heitsu, mä oon taas unohtanu, oliko nyt tarkoitus, että toi seuraava kierto on luomu ja siitä seuraavasta sitten ivf?

Tiedättekö, mulla ei oo kaapissa yhtään raskaustestiä. Ja ei oo ees yhtään sellanen fiilis, et haluisin ees tehdä testejä. Tänään on siis dpo 6. Yleensä oon ihan hullu testimuija ja oon testaamassa ekaa kertaa jo joskus dpo 7:hilarious: Siis oikeesti, oon useamman kerran sortunut testaamaan dpo 7:hilarious:

5.5 lähdetään. :) En varmaa tossa tulevassa kierrossa vielä pääse sittenkään pistelemään kun toisessa ketjussa kirjoitettiin että ne pistelyt pitäs aloittaa kp5 tyyliin.. Sit menee kesäkuulle jonnekin ja sit tuleeki kesäsulut! Pääse koskaan yrittää sitä pikku2.
 
5.5 lähdetään. :) En varmaa tossa tulevassa kierrossa vielä pääse sittenkään pistelemään kun toisessa ketjussa kirjoitettiin että ne pistelyt pitäs aloittaa kp5 tyyliin.. Sit menee kesäkuulle jonnekin ja sit tuleeki kesäsulut! Pääse koskaan yrittää sitä pikku2.
En tiedä, kyselenkö tyhmiä, mutta jos lähette 5.5., niin eikö sulla oo todennäköisesti kp 5 jo aikasemmin? Ja voisitko sitten jatkaa pistoksia ite siellä matkalla? Mä en siis rehellisesti tiedä yhtään mitään noista pistoshoidoista. En edes sitä, pistetäänkö kuinka usein, pistetäänkö itse ja kuinka pitkään pistoksia jatketaan.
 
Alinah, kuinka pian teillä oli se matka tulossa? Mut varmaan kuitenkin hyvä päätös, niin pääset sit uuteen kiertoon uusin lääkkein.

Heitsu, mä oon taas unohtanu, oliko nyt tarkoitus, että toi seuraava kierto on luomu ja siitä seuraavasta sitten ivf?

Tiedättekö, mulla ei oo kaapissa yhtään raskaustestiä. Ja ei oo ees yhtään sellanen fiilis, et haluisin ees tehdä testejä. Tänään on siis dpo 6. Yleensä oon ihan hullu testimuija ja oon testaamassa ekaa kertaa jo joskus dpo 7:hilarious: Siis oikeesti, oon useamman kerran sortunut testaamaan dpo 7:hilarious:
Tämä kierto vielä luomu sitten hoidot.
 
En tiedä, kyselenkö tyhmiä, mutta jos lähette 5.5., niin eikö sulla oo todennäköisesti kp 5 jo aikasemmin? Ja voisitko sitten jatkaa pistoksia ite siellä matkalla? Mä en siis rehellisesti tiedä yhtään mitään noista pistoshoidoista. En edes sitä, pistetäänkö kuinka usein, pistetäänkö itse ja kuinka pitkään pistoksia jatketaan.

Joo mulla ois laskujen mukaan kp5 1.5 jos vuoto alkaa primoluteilla samanlailla kun kahdessa edellisessä kierrossa. Mutta katsotaan, mä varmaa soittelen naikkarille maanantaina ja kyselen tosta että onko se seuraavakierto nyt sitten vielä välikierto. Verikokeissa pitää käydä kp3-5..
 
Alinah, kuinka pian teillä oli se matka tulossa? Mut varmaan kuitenkin hyvä päätös, niin pääset sit uuteen kiertoon uusin lääkkein.

Heitsu, mä oon taas unohtanu, oliko nyt tarkoitus, että toi seuraava kierto on luomu ja siitä seuraavasta sitten ivf?

Tiedättekö, mulla ei oo kaapissa yhtään raskaustestiä. Ja ei oo ees yhtään sellanen fiilis, et haluisin ees tehdä testejä. Tänään on siis dpo 6. Yleensä oon ihan hullu testimuija ja oon testaamassa ekaa kertaa jo joskus dpo 7:hilarious: Siis oikeesti, oon useamman kerran sortunut testaamaan dpo 7:hilarious:

No judgement :D
 
Täällä bongattu ovis lämpöjen noususta ja tostaina tapahtunu :) oon sitä inofolicia käyttäny nyt tän kierron ja kahteen edelliseen kiertoon verrattuna ovis aikaistu nyt 9 päivällä :)
Vau! Pitääkin ottaa ens kierrossa käyttöön, jos ei nyt tärppää.
 
Täällä bongattu ovis lämpöjen noususta ja tostaina tapahtunu :) oon sitä inofolicia käyttäny nyt tän kierron ja kahteen edelliseen kiertoon verrattuna ovis aikaistu nyt 9 päivällä :)
Kuinka pitkät kierrot sulla on yleensä? Mä aloitin kans nyt tuon Donavertyn :)
 
Täällä bongattu ovis lämpöjen noususta ja tostaina tapahtunu :) oon sitä inofolicia käyttäny nyt tän kierron ja kahteen edelliseen kiertoon verrattuna ovis aikaistu nyt 9 päivällä :)
Ihan mahtavaa! Mulla on nyt menossa toinen kierto Inofolicilla ja ekassa kierrossa ovis aikaistu 6 päivää edellisestä kierrosta ja oli kp 19. Tässä kierrossa ovis on limojen ja lämpöjen perusteella todennäköisesti ollut jo kp 17, eli vielä aikaisemmin:) Musta on ihan mahtavaa päästä normaalikiertoisten naisten joukkoon:grin
 
Täällä kp 2, edellinen kierto jäi yllärinä 23 päivään, mikä kai ennätyslyhyt. Ja tunnen itseni törkeäksi valittaessani tästä, kun monella muulla megakiertoja, mutta ei tällaisetkaan kierrot mitenkään hyvä juttu ole, kun ei ehdi munasolu kypsyä ennen kuin paukautetaan matkaan, eikä sitten kiinnittyäkään ennen kuin elimistö jo luovuttaa kierron kanssa... Tähän kiertoon otin taas käyttöön macan, jos siitä jotain apua olisi. Muutenkin sovittiin miehen kanssa, että nyt yritetään ihan täysillä viime kierron löysäilyn jälkeen.

Ja tuntuu, että menkat käy kierto kierrolta kipeämmiksi! Onko tullut jotain kiinnikkeitä keskenmenoista vai pukkaako endometrioosia, jotain selkeästi muuttunut. Naistenklinikalle ehkä mahdollisesti aika tulossa, tällä viikolla ovat ainakin vilkaisseet siellä tietojani Kannan mukaan. Ei vain mitään tekstiä sieltä nähtävillä. Toivotaan, että posti toisi kutsun.
 
Paljoko otatte tuota macaa? Mulla nyt lääkkeetön kierto ja yritän epätoivoisesti puustata ovista macan ja donavertyn avulla. Tuo puhdistamon maca purkin annostus on 5-10 tbl, otan nyt 5 tbl.. saa nähä mitä tästäkin kokeilusta tulee :)
 
Paljoko otatte tuota macaa? Mulla nyt lääkkeetön kierto ja yritän epätoivoisesti puustata ovista macan ja donavertyn avulla. Tuo puhdistamon maca purkin annostus on 5-10 tbl, otan nyt 5 tbl.. saa nähä mitä tästäkin kokeilusta tulee :)
Itse olen syönyt sitä myös tuon 5kapselia päivässä :) mulla tässä macakierrossa aikaistui ovis parilla päivällä
 
Tänään kp 13 ja ovistestien ja lämpöjen perusteella ei tietoakaan oviksesta. Ei limoja(kaan) havaittu. Silti tänään kirkasta vuotoa pyyhkiessä, mistähän voisi johtua? :eek: Inofolicia oon käyttänyt kp 1 alkaen, muuta ei käytössä.
 
No joo. Tänään dpo16... kuvitteellinen viivanpaikka. Lämmöt edelleen koholla. Pakko varmaan testata huomenna vaikka viisas testais vasta keskiviikkona.
Toisaalta pettymys on kenties helpompi niellä kun se tarjoillaan pienissä paloissa...
 
Takaisin
Top