Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mahdollista toki. :) Vähän vain epäilyttää, kun oli erikoisempia alamahatuntemuksia dpo 6, että jos olisi kiinnittyminen tapahtunut, se olisi ollut silloin. Toki nyt jos negaa näyttää, niin sittenkin ne tuntemukset on olleet vain jotain keltarauhasvihlaisuja tai eksyneitä pieruja...Mitä jos kiinnittyminen on ollu myöhemmin?
Täällä menossa nyt 54kp ja nyt syöty 9pvää primoluteja.Nyt vähän aikaa sitten huomasin että minulla on vain tämä 9tablettia primoluteja eikä ole sitä 10kpl.Riittäköhän tuo 9pvän syönti kierron katkaisemiseen vai pitäisikö huomenna Naikkarille ottaa yhteyttä ja sanoa että jää yhdestä päivästä vajaaksi.Luin Googlen kautta niin joillekkin oli määrätty 9pvän kuuri 10pvän sijaan.Mitä mieltä kanssa sisaret olette?
En mittaile.Arkisin aamulla herätyksen suhteen niin paljon heittoja niin tulos olisi epäluotettava.Mittaatko aamulämpöjä heitsu?
Ps. Mulla kp60 :D että jeeeeess
Kannattaa olla yhteydessä terolutit määränneeseen lääkäriin, mikäli sulle oli määrätty terot tähän kiertoon. Täällä on ollut paljon muitakin, joilla terot ei ole käynnistänyt menkkoja, vaan niiden sijasta on tarvittu primolutit.Vituttaa kyllä ihan suunnattomasti, kun menin syömään ne Terolutit, ei yhä edelleenkään mitään, ei edes pienen pientä vihlasua mahassa tai tipan tippaa, sen sijaan ihan ovislimojen tyylistä vuotoa vaikka muille jakaa.. Anteeksi tämmöinen negatiivisuus, onhan niitä paljon suurempiakin murheita, kuin jotku menkat..
Ei kai niistä teroista oo haittaakaan :) :) ja mä kyllä ymmärrän miten se ketuttaa kun kierto vaan venyy... nimim. Tänään kp kuuskyt-vitun-yks!!!!! :D
Oot kyllä kylmähermoinen tyyppi! Kp62! Tänne ne menkat tulikin sitten ihan rytinällä :)Mä päätin nyt kattoo tän luomukierron loppuun eli kp62 menossa.. teroja on vielä kaapissa jos hermo pettää.