Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitä jos kiinnittyminen on ollu myöhemmin?
Mahdollista toki. :) Vähän vain epäilyttää, kun oli erikoisempia alamahatuntemuksia dpo 6, että jos olisi kiinnittyminen tapahtunut, se olisi ollut silloin. Toki nyt jos negaa näyttää, niin sittenkin ne tuntemukset on olleet vain jotain keltarauhasvihlaisuja tai eksyneitä pieruja...
 
Hei ja hoi, te joilla on oviskipuja!! :D

Kysyisin, että onko teillä niitä joka kierrossa?
Itsellä kahdessa edellisessä oli ihan hullut kivut (ja varmasti oli siis oviksesta, kun osui toisessa kierrossa yhteen kemiallisen raskauden kanssa ja seuraavass ihan samanlaista kipua oviksen aikaan)
Nyt tässä kierrossa oli vain vähän painetta ja turvotusta kp17 ja ovis oletetusti kp18.

Mietityttää vain :D

Vaiana, yk9(?jotain sinnepäin), kp20, dpo2(?)
 
Täällä menossa nyt 54kp ja nyt syöty 9pvää primoluteja.Nyt vähän aikaa sitten huomasin että minulla on vain tämä 9tablettia primoluteja eikä ole sitä 10kpl.Riittäköhän tuo 9pvän syönti kierron katkaisemiseen vai pitäisikö huomenna Naikkarille ottaa yhteyttä ja sanoa että jää yhdestä päivästä vajaaksi.Luin Googlen kautta niin joillekkin oli määrätty 9pvän kuuri 10pvän sijaan.Mitä mieltä kanssa sisaret olette?
 
Täällä menossa nyt 54kp ja nyt syöty 9pvää primoluteja.Nyt vähän aikaa sitten huomasin että minulla on vain tämä 9tablettia primoluteja eikä ole sitä 10kpl.Riittäköhän tuo 9pvän syönti kierron katkaisemiseen vai pitäisikö huomenna Naikkarille ottaa yhteyttä ja sanoa että jää yhdestä päivästä vajaaksi.Luin Googlen kautta niin joillekkin oli määrätty 9pvän kuuri 10pvän sijaan.Mitä mieltä kanssa sisaret olette?

Mittaatko aamulämpöjä heitsu?

Ps. Mulla kp60 :D että jeeeeess
 
Vituttaa kyllä ihan suunnattomasti, kun menin syömään ne Terolutit, ei yhä edelleenkään mitään, ei edes pienen pientä vihlasua mahassa tai tipan tippaa, sen sijaan ihan ovislimojen tyylistä vuotoa vaikka muille jakaa.. Anteeksi tämmöinen negatiivisuus, onhan niitä paljon suurempiakin murheita, kuin jotku menkat..
 
Ei kai niistä teroista oo haittaakaan :) :) ja mä kyllä ymmärrän miten se ketuttaa kun kierto vaan venyy... nimim. Tänään kp kuuskyt-vitun-yks!!!!! :D
 
Vituttaa kyllä ihan suunnattomasti, kun menin syömään ne Terolutit, ei yhä edelleenkään mitään, ei edes pienen pientä vihlasua mahassa tai tipan tippaa, sen sijaan ihan ovislimojen tyylistä vuotoa vaikka muille jakaa.. Anteeksi tämmöinen negatiivisuus, onhan niitä paljon suurempiakin murheita, kuin jotku menkat..
Kannattaa olla yhteydessä terolutit määränneeseen lääkäriin, mikäli sulle oli määrätty terot tähän kiertoon. Täällä on ollut paljon muitakin, joilla terot ei ole käynnistänyt menkkoja, vaan niiden sijasta on tarvittu primolutit.
 
Smith, voi möh! Toivottavasti edes kierto katkeaa pian.

Vaiana, minulla ainakin kovasti vaihtelee oviskivut. Joskus ei huomaakaan, kerran ollut niin kova kipu, että harkinnut päivystykseen menemistä (mietin tyyliin umpparin mahdollisuutta) ja tuolta väliltä kaikkea. Tuosta kovimmasta kivusta tuli marraskuussa tärppi, epäilen, että se oli kohdunulkoinen, kun kivut pysyivät vain oikealla ja lopulta alkoi niin sietämätön kipu, että sinne päivystykseen päätyikin. Oli kuitenkin liian varhaista nähdä varmaksi raskauden sijainti, vatsaontelossa oli tilkka nestettä, mikä sekin viittaa kohdunulkoiseen.

Niin, oma tulos tältä päivältä yhtä vitivalkoinen nega kuin viimeksi, nyt dpo 13. Silmät kipeiksi sitä testiä sihrustin, kun oireita on vaikka miten (tissikipu, pahoinvoinnin tunne, tuikkaukset ja paineentunne alavatsalla, pissahädän herkistyminen (ei vti), tunteiden herkistyminen, unien vilkastuminen, aamuvirkkuus) ja samoina kuin aiemmissa plussissa. Vaan ei haaleintakaan viivanpaikanpoikasta! Mistä toki Pregcheckille pisteet, kun niin selkeä nega. Mutta argh! Ensi kiertoon (taaaas) pyhä lupaus, että yhtäkään oiretta en kuuntele enkä usko, vaikka miten yrittäisivät huijata...
 
Muokattu viimeksi:
Ei kai niistä teroista oo haittaakaan :) :) ja mä kyllä ymmärrän miten se ketuttaa kun kierto vaan venyy... nimim. Tänään kp kuuskyt-vitun-yks!!!!! :D

Ymmärrän täysin ton turhautumisen! Mun joulukuun kierto venähti ja tuli tasan 61 päivänen kierto. Siinä vaan hypättiin suoraan yhden kierron yli! Kyllä vitutti.
 
Mä kyllä kans ymmärrän täysin turhautumisen. Mä en tiiä mitä mä teen, aloitanko nyt noi primolutit vai en. Kun en taas sitten haluaisi tosiaan olla siellä reissussa menkat päällä... Kun mun tuurilla tää kierto on sen 50- päivää nyt menossa kp33 ja Flo ennustaa tälle päivälle ovista mikä pistää vaan huvittaa, kun ei mun kropassa sellasia tunneta.. Mutta ehkä mä nyt sitten huomenna aloitan ne primot niin ei tarvi sitten kärsiä menkkoja reissussa ja jos tulee joku ultra just siihen kun ollaan reissussa niin voivoi.
 
Täällä odotetasn primolutejen jälkeisiä menkkoja pitäisi huomenna alkaa jos on tuon 3pvää primolutejen lopetuksesta mutta kerran menki 9pvää niin voihan se mennä ainakin viikolla eteenpäin.Ainakin jomottuttaa sopivasti.Nyt menossa 55kp max kierto primolut kuurien aikaan on ollut 60kp.
 
Tänne rantautumassa 1kp jomotuttaa,päänsärkyä ja pyyhkieässä tulee hyytymiä ja tuhrua.Tällä erää ei pitkään menny ennen kun alkoi menkka oireet ja menkat noiden primolutejen lopetuksen jälkeen.
 
Takaisin
Top