Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
125.Amah arvo oli ikä tasoaan.125 mennään siksi kun nyt edellisissä ultrassa huomattu monirakkulaisuutta että tarvittaessa sitten muokaillaan annosta jos ei ala tulemaan mitään.Samalla sanoivat että ei tuota 125 silti ole mikään pikkuannos koska jotkut IVF hoidossa käyttää 50.
Mullekki tuli ne laput postissa ja annos oli 125 IU ja sama tilanne :)
 
Onnea, Rintta! Niin on kaikki peukut ja muut jäsenet pystyssä, että tällä kertaa saat plussasi syliin asti.

Smith, minulla edellisessä raskaudessa laski lämpö parilla kymmenyksellä (pysyi siis kuitenkin normin yläpuolella) varhaisessa vaiheessa, niin jos vielä jätät hanskojen tiskin tyhjäksi ja naulan lyömättä. ;) Ja mahtavaa, että nyt tullut kunnon ovis!

Pipsu, pahoittelut negasta, ihan on lupa kääriytyä suklaalevyn ja peiton uumeniin. Ainakin vähäksi aikaa.

Täällä nyt dpo 10. Kävi tuntumaan alavatsalla vihlauksia ja pistoja dpo 6, samanlaisia, mitä tärppien yhteydessä ja samalla aikataulullakin. Ja tisseissä lievää arkuutta havaittavissa. Todennäköisesti vain kuvittelen nämä oireet ja jos tulisikin plussa, olisin ehkä lähinnä kauhuissani, että tapahtuu samalla tavalla kuin kolmella edellisellä kertaa... Eli positiivisella asenteella liikenteessä. :smug:
 
Onnea, Rintta! Niin on kaikki peukut ja muut jäsenet pystyssä, että tällä kertaa saat plussasi syliin asti.

Smith, minulla edellisessä raskaudessa laski lämpö parilla kymmenyksellä (pysyi siis kuitenkin normin yläpuolella) varhaisessa vaiheessa, niin jos vielä jätät hanskojen tiskin tyhjäksi ja naulan lyömättä. ;) Ja mahtavaa, että nyt tullut kunnon ovis!

Pipsu, pahoittelut negasta, ihan on lupa kääriytyä suklaalevyn ja peiton uumeniin. Ainakin vähäksi aikaa.

Täällä nyt dpo 10. Kävi tuntumaan alavatsalla vihlauksia ja pistoja dpo 6, samanlaisia, mitä tärppien yhteydessä ja samalla aikataulullakin. Ja tisseissä lievää arkuutta havaittavissa. Todennäköisesti vain kuvittelen nämä oireet ja jos tulisikin plussa, olisin ehkä lähinnä kauhuissani, että tapahtuu samalla tavalla kuin kolmella edellisellä kertaa... Eli positiivisella asenteella liikenteessä. :smug:

Eli samassa dpo10-veneessä keinutaan :D
Mulla myös melko pessimistinen asenne... miks nyt muka tärppäis ku ei oo aiemminkaan onnistunu?
Lisäks en oo eläessäni tuntenu oloani vähemmän raskaaks :D mikään ei pömpötä ja energiaa on vaikka muille jakaa! Tosi rintoja vähän pistelee... mutta kenelläpä ei pistelis!

Siis kohti perjantaita :) :) ja vappubileet suunniteltu jo valmiiksi tottakai!
Vinkkaan muuten et freixenetillä on aivan taivaallisen kaunis ja maukas kuiva rose skumppa!! Se on vieläpä siinä maailman ihanimmassa ”kristalli”pullossa! Että yhden viivan ladyt: nopeet kieriskelyt itsesäälissä ja mars alkoon. Vappu on nimittäin ihan paras juhla!!
 
Jep, nauttikaa te muut vapusta. Mä vedän toisen vapun putkeen holittomalla, JOS vaikka sattus oleen tärpänny. Ottaa meinaan päähän tämmönen varuiks eläminen. Mulla on jo valmiiks ikävä skumppaa :(
 
Mä taidan olla se, joka pystyy ottamaan, sillä alkaa taas armoton ”hevoskuuri”, ei varmaan pysty raskautumaan ennen kuin labran tädit ojentaa alkion toukokuun loppupuolella. No, Vappu menee sukulaisten kera kahvitellessa, aivan varmaa on ettei siellä tarjoilla alkoa.
Tänään aloitin hirveen tetrasykliinikuurin, ettei tää kyllä raskauden kanssa päällekkäin sovi. Toki kp 9 ei mikään taika ole voinut minua raskaaksi saattaa.
 
Taidan mäkin korkata skumpan vappuna, tää on elämää. Jos sattuisi just olleen raskaana niin se on sit tietty eriasia, mutta vähän epäilen. Ihan naurattaakin ajatus! Minäkö muka raskaana, mä en tiedä miten enään edes reagoisi jos saisin joskus positiivisen testin..

Mutta tosiaan, mun munasarjat on jossain humpalla ollut sieltä marraskuusta asti. Ikää 25 ja kroppa tekee näin paskasti mulle.
 
Onko kokemusta Teroluteista, kauanko menny, että menkat ois alkanu? Lopetin Terolutit lauantai aamuna ja mitään pienen pientä tippaakaan ei ole vielä tullut, ei mitään menkkatuntemuksia ja lämmöt koholla, voikohan Terolutit jotenki lamauttaa oman hormonitoiminnan?
 
Vois kyllä vappuna vetästä pään täyteen:shifty: Mulla ei ole yhtään luottoa siihen, että nyt tärppäis. En ole ihan varma, onko oviskaan vielä edes ollut. Kuumemittari näyttää niin sekoja, ettei edes siihen voi luottaa. Viimeksi on saatu talleteltua lauantaina. Eilen harrastettiin seksiä, mutta yhtäkkiä mua vihlaisi tosi kovasti jostain sisältä. Mies ei uskaltanut enää sen jälkeen jatkaa, vaikka kipu meni ohi. Se oli sellainen viiltävä ja jomottava kipu, joka hetken kuluttua paikallistui ihan keskelle alavatsaa. Googlailun perusteella todennäköisin syy olisin kysta tai endometrioosi, todennäköisimmin kysta:confused:
 
Onko kokemusta Teroluteista, kauanko menny, että menkat ois alkanu? Lopetin Terolutit lauantai aamuna ja mitään pienen pientä tippaakaan ei ole vielä tullut, ei mitään menkkatuntemuksia ja lämmöt koholla, voikohan Terolutit jotenki lamauttaa oman hormonitoiminnan?

Mullahan ei tammikuussa alkanut koskaan teroluteilla vuoto, viikon jälkeen olin yhteydessä hoitopaikkaan että saisinko primolutit kun ei teroilla vuoto ala. Sainkin ne ja niitä taas saman 10 päivää piti syödä. Sit alkoi vuoto viimeisestä pilleristä 3 päivän päästä..
 
Onko kokemusta Teroluteista, kauanko menny, että menkat ois alkanu? Lopetin Terolutit lauantai aamuna ja mitään pienen pientä tippaakaan ei ole vielä tullut, ei mitään menkkatuntemuksia ja lämmöt koholla, voikohan Terolutit jotenki lamauttaa oman hormonitoiminnan?

Mulla on alkanu viimeistään viiden päivän päästä
 
Dpo 11 ja kirkastakin kirkkaampi valkoinen nega testattu. Edellisistä tärpeistä tässä vaiheessa on jo näkynyt jotain, joten eiköhän tämä kierto ollut tässä. Pieni mahdollisuus on, että ovulaatio olikin päivää myöhemmin kuin arvelen, kun en sitä testannut. Kuitenkin lämmöt olivat koholla jo 2 päivää oletetusta oviksesta (aiemmin en lämpöjäkään mitannut), eli kauhean paljon myöhemmin se ei ole voinut olla.
 
Takaisin
Top