Onnea ja viivalle vahvistumista myös kyytiläiselle liimaa.Mä luulin, ettei tätä päivää enää meidän perheessä nähdä. Mut sieltä se viiva tulikin toisen kaveriksi. Nyt kp 29. La ois kuukautisista laskettuna 25.10 View attachment 65493
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea ja viivalle vahvistumista myös kyytiläiselle liimaa.Mä luulin, ettei tätä päivää enää meidän perheessä nähdä. Mut sieltä se viiva tulikin toisen kaveriksi. Nyt kp 29. La ois kuukautisista laskettuna 25.10 View attachment 65493
On tää niin pitkään ja hartaasti odotettu plussa. Kuopus täyttää 3 v heinäkuussa ja sen syntymän jälkeen annettiin lupa jo tulla.Tässä kierrossa mulla oli mukana vahva d-vitamiini, ei muuta. Joka toinen pvä 200 mikrogrammaa ja jokatoinen pvä 100 mikroa. (Luin tästä jostain foorumilta, et auttaa pco tyyppisiin munasarjoihin) Nii ja painoa oon puottanu viimesen puolen vuoden aikana 35 kg, mikä varmaan auttoi eniten tätä asiaa. Mulla ku ongelmana oli pitkät ja ovuloimattomat kierrot.
Onnea ja voihan vitsi mikä d-vitamiini annos!!! Miten uskalsit syödä niin suurta annosta? Oliko lääkärin määräämä?
Unicorn17, varmasti tilanne simppojen suhteen ei ole huonoin mahdollinen, kun teillä jo yksi lapsi on :)
Tehtiin koti-spermatesti tänään ja näytti heikkoa tulosta. Alle 15milj. Ei näkynyt testiviivaa yhtään :| Onneks ens viikolle on lähete kyssiin.
Voihan se olla että tossa kotitestissä on joku menny mönkään vaikka prikulleen ohjeenmukaan tehtiinkin.. mutta oli ehkä parempi tehdä toi jo kotona niin ei tuu niin puskista tulokset sieltä.. ja mieskin pääs vähän harjottelemaan tota näytteenottoo.. kun jännittää sitä niin kovin , ettei aluksi olis meinannut lähteä koko tutkimuksiin.. :/
Jospa mekin jotain kautta apua vielä saataisiin. Esikoinen on kyllä ollut ihan lottovoitto! Vaikka siihen 4v menikin, mutta ihan luomusti! Mulla pcos ja miehelle heikentynyt spermanlaatu.. siinä negatiivinen lottovoitto kahdesti. Aika huono yhdistelmä :D
Unicorn kp24/30, dpo8, yk22
On se varmasti kova paikka miehellekkin. Varmaan vähän sama kun naisella on tunne että oma kroppa pettää kun on kiertohäiriöitä tai keskemeno..Toivotaan että näin on :)
On se miehelle näköjään siltikin murskaava uutinen :|
Alinah, jep.. paitsi tutkimuksista ei oo meille hyötyä kunnes oon pudottanut 15kg painoa. Hoitoja ei voi alottaa ennen sitä :/ tai tulee kuulemma ongelmia.. mutta meidän pitikinnyt muutenkin höllätä.. mutta käydään nyt kuitenkin katsomassa millä jatketaan sitten kun on sen aika.
Rintta, niinhän se taitaa olla..
Toivotaan<3Vaiana, toivottavasti ensi kerralla plussa ois pysyvä <3 Ja hae ihmeessä saikkua, mulla oli ainaki ihmeen kovia ne maha krampit![]()