Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On tää niin pitkään ja hartaasti odotettu plussa. Kuopus täyttää 3 v heinäkuussa ja sen syntymän jälkeen annettiin lupa jo tulla. :shy:Tässä kierrossa mulla oli mukana vahva d-vitamiini, ei muuta. Joka toinen pvä 200 mikrogrammaa ja jokatoinen pvä 100 mikroa. (Luin tästä jostain foorumilta, et auttaa pco tyyppisiin munasarjoihin) Nii ja painoa oon puottanu viimesen puolen vuoden aikana 35 kg, mikä varmaan auttoi eniten tätä asiaa. Mulla ku ongelmana oli pitkät ja ovuloimattomat kierrot.

Onnea ja voihan vitsi mikä d-vitamiini annos!!! Miten uskalsit syödä niin suurta annosta? Oliko lääkärin määräämä?

Onnea ja voihan vitsi mikä d-vitamiini annos!!! Miten uskalsit syödä niin suurta annosta? Oliko lääkärin määräämä?

Kiitos! Ei ollu lääkärin määräämä, mutta luulempa, että mulla on ollu jopa vajausta d-vitamiinista ku en ollu pariin kk sitä syöny (laiskuuttani, ku edelliset loppu). Mutta luin siitä foorumilta, et 100 mikroa on aivan sallittu annos aikuiselle, Suomen rajat liian alhaiset. Ja mulla ns. 150 mikroa oli se annostus ku jokatoinen pvä tuplana. Mä luulen, et tästä oli apua ja aion kysyä ultrassa sit miltä munasarjat näyttää

Tehtiin koti-spermatesti tänään ja näytti heikkoa tulosta. Alle 15milj. Ei näkynyt testiviivaa yhtään :| Onneks ens viikolle on lähete kyssiin.

Voihan se olla että tossa kotitestissä on joku menny mönkään vaikka prikulleen ohjeenmukaan tehtiinkin.. mutta oli ehkä parempi tehdä toi jo kotona niin ei tuu niin puskista tulokset sieltä.. ja mieskin pääs vähän harjottelemaan tota näytteenottoo.. kun jännittää sitä niin kovin , ettei aluksi olis meinannut lähteä koko tutkimuksiin.. :/

Jospa mekin jotain kautta apua vielä saataisiin. Esikoinen on kyllä ollut ihan lottovoitto! Vaikka siihen 4v menikin, mutta ihan luomusti! Mulla pcos ja miehelle heikentynyt spermanlaatu.. siinä negatiivinen lottovoitto kahdesti. Aika huono yhdistelmä :D

Unicorn kp24/30, dpo8, yk22

Unicorn, onneks teillä on tulossa tarkemmat testit. Harmi, jos toi kotitesti on oikeessa. Toivotaan, ettei.
Mun miehellä oli pelko omista uimareista jo nuorena ja se oli tutkinut asiaa omalla mikroskoopillaan. Sai vähän rauhaa sydämeen, kun näki elämää :) Mutta joo, niinku naisten esim PCOS voi elää omaa elämäänsä, miestenki simpat vaihtelee laadun puolesta.

Tehtiin koti-spermatesti tänään ja näytti heikkoa tulosta. Alle 15milj. Ei näkynyt testiviivaa yhtään :| Onneks ens viikolle on lähete kyssiin.

Voihan se olla että tossa kotitestissä on joku menny mönkään vaikka prikulleen ohjeenmukaan tehtiinkin.. mutta oli ehkä parempi tehdä toi jo kotona niin ei tuu niin puskista tulokset sieltä.. ja mieskin pääs vähän harjottelemaan tota näytteenottoo.. kun jännittää sitä niin kovin , ettei aluksi olis meinannut lähteä koko tutkimuksiin.. :/

Jospa mekin jotain kautta apua vielä saataisiin. Esikoinen on kyllä ollut ihan lottovoitto! Vaikka siihen 4v menikin, mutta ihan luomusti! Mulla pcos ja miehelle heikentynyt spermanlaatu.. siinä negatiivinen lottovoitto kahdesti. Aika huono yhdistelmä :D

Unicorn kp24/30, dpo8, yk22

No voi surku, mutta onneksi nyt pääsitte tutkimuksiin niin varmasti apuja tulossa. Tsemppiä! Minkä hintainen toi kotitesti oli?

Kiitokset kaikille tsempeistä! Kyllä se tästä, suunta on ylös ja eteenpäin! Onneksi ympärillä on ihania ystäviä jotka ovat tukeneet paljon keskenmenon suhteen. Meillä on ystäväpiirissökin ollut vaikea vuosi, yoivottavasti tuleva tuo meille lohtua ja uusia parempia tuulia. Ei tää paska voi loputtomiin jatkua..

Alinah, jep.. paitsi tutkimuksista ei oo meille hyötyä kunnes oon pudottanut 15kg painoa. Hoitoja ei voi alottaa ennen sitä :/ tai tulee kuulemma ongelmia.. mutta meidän pitikinnyt muutenkin höllätä.. mutta käydään nyt kuitenkin katsomassa millä jatketaan sitten kun on sen aika.

Rintta, niinhän se taitaa olla..

Alinah, jep.. paitsi tutkimuksista ei oo meille hyötyä kunnes oon pudottanut 15kg painoa. Hoitoja ei voi alottaa ennen sitä :/ tai tulee kuulemma ongelmia.. mutta meidän pitikinnyt muutenkin höllätä.. mutta käydään nyt kuitenkin katsomassa millä jatketaan sitten kun on sen aika.

Rintta, niinhän se taitaa olla..

Ainiin.. :( No mutta kuitenkin, tsemppiä!

Ei onni kestänyt. Viivat katosi ja pieni vuoto alkanut :(
Tästä kun selviää, niin palaan takaisin teidän kanssa jutustelemaan ja jännäilemään<3 tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin <3

Vaiana, toivottavasti ensi kerralla plussa ois pysyvä <3 Ja hae ihmeessä saikkua, mulla oli ainaki ihmeen kovia ne maha krampit :(

Vaiana, toivottavasti ensi kerralla plussa ois pysyvä <3 Ja hae ihmeessä saikkua, mulla oli ainaki ihmeen kovia ne maha krampit :(
Toivotaan<3
Itkeä pillitän työpaikan varastossa. Sain jo luvan lähteä kotiin. Odotan vain että seuraava työntekijä tulee.
Huomenna olisi vielä töitä.. katsotaan haenko saikkua siihen. Jos tästä kivut kovenee, niin ehdottomasti.

Voi Vaiana pahoittelut :( Pidä ihmeessä huominen lepoa. Voima halaus!

Voi ei Vaiana:Heartred

Unicorn, onpa harmillinen tulos:sad001 Varmasti tuntuu pahalta, mutta kuten joku jo sanoi, niin onhan teillä jo yksi lapsi, joten tuskin tilanne siittiöiden suhteen on toivoton. Onhan miehen siemennesteitä mahdollisuus parantaa eri tavoin. Erilaiset vitamiinit on yksi mahdollisuus ja muista jostain lukeneeni myös jostain kivesten viilennyshoidosta, joka oli jonkun tän palstalaisen miehen siittiöiden laatua parantanut kai aika paljonkin. Jos ette pääse hoitoihin ennen sun painon pudotusta, voisitte ainakin kokeilla noita kotikonsteja.

Mulla on nyt dpo 7 ja kauheen ristiriitaiset fiilikset. Välillä olen ihan varma, että olisi tärpännyt, välillä taas tuntuu, ettei tästä mitään tule. Tilasin ihan superherkkiä raskaustestejä ja jos ne tulisi tänään postissa, teen varmaan jo huomenna ensimmäisen, vaikka tiedän vielä olevan ihan naurettavan aikaista. Mun mies on työreissulla ens viikon ja haluaisin senkin takia todella kovasti saada jonkun tuloksen jo viikonloppuna.

Takaisin