Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitähän kummaa täällä on meneillään kun kaksoishormoni ovistesti vilkutti eilen viidettä päivää peräkkäin, ja olen aivan varma että vilkuttaa vielä tänäänkin :confused:
Edeltävissä letrokierroissa on vilkuttanut sen 1-2 päivää ennen pysyvää nassua. Tänään on kp 15, ekassa letrokierrossa pysyvä hymynaama tuli kp 16 ja toisessa kp 13. Muuten ois varmaan ihan fine mut kirkkaita limoja en oo bongannut vielä ollenkaan!! Semmoista vetistä kosteusvoidemaista valkovuotoa. Kyllä mulla aiemmissa kierroissa on kananmunalimat tulleet jo useamman päivän ennen o+. Eikai tässä auta kuin odotella:p
 
Vielä tänäkin aamuna tuli vaaleanpunaista paperiin, sai laittaa taas siteen pöksyihin......
Tein mä clearbluen kaksoishormooninkin, ei ois pitäny kun sit nää loppuu ennenku niitä oikeesti tarvii. Huomenna aamusta pitää tehdä kuitenkin ennen sitä ultraa.

Saapas nähdä että ovuloinko tässä kierrossa kuinka aikaisin..

Alinah kp10


a45d686e7131b1562a235b30126283ef
 
Mitähän kummaa täällä on meneillään kun kaksoishormoni ovistesti vilkutti eilen viidettä päivää peräkkäin, ja olen aivan varma että vilkuttaa vielä tänäänkin :confused:
Edeltävissä letrokierroissa on vilkuttanut sen 1-2 päivää ennen pysyvää nassua. Tänään on kp 15, ekassa letrokierrossa pysyvä hymynaama tuli kp 16 ja toisessa kp 13. Muuten ois varmaan ihan fine mut kirkkaita limoja en oo bongannut vielä ollenkaan!! Semmoista vetistä kosteusvoidemaista valkovuotoa. Kyllä mulla aiemmissa kierroissa on kananmunalimat tulleet jo useamman päivän ennen o+. Eikai tässä auta kuin odotella:p

Eihän se auta muuta ei :D
Mulla vilkutti tässä plussakierrossa 6päivää ja vasta 7päivä tuli pysyvä! Yleensä myös 2-4päivää vilkkunut.
Vetinen vuoto on vissiin myös hedelmällistä o_O ainakin Fertility friendin mukaan.
Tsemppiä oviksen bongaukseen! :)
 
Mulla viime kesänä myös vilkutti 6 päivää putkeen, sit pysyvä. Mutta tiedä sitten ovuloinko siinä kierrossa(en usko että ovuloin). Marraskuussako se oli kun sain heti pysyvät naamat kun testasin. Eka tuli heti kp22 ja sit kp38, kummastakin kävin progesteron verikokeessa ja tosta kp38 vasta tapahtui se ovis.. Silloin olikin kunnon oireet, muuten ikinä ole ollu mitään tuntemuksia oviksen aikaan..
 
Niin mäkin sieltä FF:stä muistan, ilmeisesti tää vetinen vuoto tulee yleensä ennen kirkasta limaa, mut jännä kun en oo ennen tälleen tätä huomannut tulevan. Olen vain bongannut ne limat :grin Huomiselle FF näyttää ovista mut saas nähdä. Jospa huomenna olisi pysyvä.
 
Tänään käyty progekokeessa.
Oireista päätellen ovis oli ja nyt olis dpo6. Mutta tulokset tulee parin päivän päästä.

Oireita ollut vähän, mutta millonka niitä nyt ei olis ollu.. :D

Mies käy ens viikolla spermatesteissä ja ompahan sit tsekattu nekin, mutta taidetaan pitää nyt vähän taukoa yrityksestä. Häästressi painaa päälle ja painoa pitäisi pudottaa. Jospa se raskautuminenkin onnistuisi sitten paljo paremmin :)

Unicorn kp22/30, dpo6, yk22
 
Ovis ilmeisesti nyt aikaistuu toden teolla. Kp 9, ultrassa käyty ja gynen mukaan noin ylihuomenna. Toki kannusti myös tikuttamaan ja sitten kun plussa nii joka päivä seksiä. Nuo ohjeet vähän vaihtelee kun joku sanoo et joka toinen ja joku että joka päivä. Noh, ottaa varman päälle ja joka päivä :'')

Tässä kierrossa on ollu se lähinnä erilaista verrattuna aiempiin letrokiertoihin kovempi päänsärky ja ruskeaa tiputtelua menkkojen jälkeen.
 
Oisko teillä vinkkejä limakalvon paksuntamiseen? Joku e vitamiini? Omega?

Mä oon syönyt vuosia monivitamiinit + omega , sinkki , foolihappo.
Ei oo ollu vaikutusta.

Greippimehulla taasen oon huomannut, että tulee paljon runsaammat ja kivuliaammat menkat.. eli kielis siitä että limakalvokin on ollut paksumpi.. mutta sitäkin pitää juoda purkkitolkulla :) mulla taitaa mennä kp1 ovikseen n 4-5purkkia. :D mutta se onkin hyvää! <3

Punaviini auttaa kans.
 
Mä oon syönyt vuosia monivitamiinit + omega , sinkki , foolihappo.
Ei oo ollu vaikutusta.

Greippimehulla taasen oon huomannut, että tulee paljon runsaammat ja kivuliaammat menkat.. eli kielis siitä että limakalvokin on ollut paksumpi.. mutta sitäkin pitää juoda purkkitolkulla :) mulla taitaa mennä kp1 ovikseen n 4-5purkkia. :D mutta se onkin hyvää! <3

Punaviini auttaa kans.

Greippimehua oon juonu monessa kierrossa mutta en just tässä. :/ noh, nyt taitaa mennä ilman apukonsteja kun ovikseen ei oo enää pitkä aika
 
Ovisplussa toissailtana ja tänä aamuna selkeitä menkkajomoja, joten tulkitsen et ovis tänään. Uskon, että tunnen nyt oviksen ensimmäistä kertaa vuoteen macan johdosta, joten jotain se ainakin tekee :) Tosin tikkuun plussa tuli vähän nihkeemmin, kun yleensä. Edelleen selkee plussa mut yleensä viivat ollu vahvemmat.

Hauskat nää menkkajomot, kun nyt muistaa miltä menkat tuntu ennen ku alko noi endokivut :D Muistan että tähän olisin jo ottanu buranaa ja nyt on vaan silleen et jaa jotain pientä jomotusta :D

Kp 19/29-39, yk 11, dpo 0
 
Terveisiä follikkeli ultrasta!

Limakalvo aivan liian ohut 1,jotain (täytyy käydä lukee omakannasta kun ehtii) molemmin puolin löyty yhdet 8mm munarakkulat. Uusi ultra viikon päästä ja toivotaan että olis parempia uutisia, muuten saa nostaa letrozol annostusta seuraavaan kiertoon.. Ja tämän kierron suhteen saa unohtaa jos ei oo muutosta viikon päästä... Mä söin jo tässä kierrossa 5mg letrozolia..

Ensin lääkäri meinasi, että annetaan olla ja nähdään seuraavassa kierrossa sitten uudestaan. Mutta kysyi kokeneemman lääkärin mielipidettä ja käski tulla tosiaan uuteen ultraan viikon päästä.. Meinasivat jos silloin näkyisi jotain enemmän kun mulla tuppaa olee niin ylipitkät kierrot. Ovistestailut käski nyt jättää tauolle ja jatkaa sunnuntaina..

Kyllä tää lapsettomuus on niin helvetin väärin..

Alinah kp11..
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top