Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut Vaiana <3

Mulle oli tänään mies ostanut kukkia keittiön pöydälle ihan ilman syytä. Tätä kun harvoin tapahtuu nii ihana fiilis <3. Viikonloppuna käydään vielä brunssilla.

Menkat pitäis alkaa omien synttäreiden lähimaastossa nii olispa maailman paras synttärilahja jos tulis plussa.

Ihana mies sinulla Mirellan, toivottavasti saat synttärilahjaksi plussan <3 pidetään peukkuja :)

Leffassa käyty ja mies jo sanoi kun autoon päästiin että "sitten kotiin harrastaa rajuu seksiä" ;) :p :D

Kunhan lapsi saadaan nukkumaan... Heh!

Ahdistaa kun taas kuulin plussa uutisia ja meillä ei vaan onnistu edes lääkkeillä. Mä sanon sen että me ollaan silloin 6kk päästä menossa sinne inseminaatioon.

Muokattu viimeksi:
Ylempi tän aamunen, alempi torstailta. Kyllä se on vahvistunut:wav:Heartbigred
Collage 2018-02-17 08_13_37.jpg

Kiitos! Ei ollu lääkärin määräämä, mutta luulempa, että mulla on ollu jopa vajausta d-vitamiinista ku en ollu pariin kk sitä syöny (laiskuuttani, ku edelliset loppu). Mutta luin siitä foorumilta, et 100 mikroa on aivan sallittu annos aikuiselle, Suomen rajat liian alhaiset. Ja mulla ns. 150 mikroa oli se annostus ku jokatoinen pvä tuplana. Mä luulen, et tästä oli apua ja aion kysyä ultrassa sit miltä munasarjat näyttää

No niin nyt minäkin rohkaistuin ja aloitin norsukuurin d-vitamiinia :) jospa se auttaisi ovuloimattomuuteen! Luon pilleripurkin avulla elimistölleni "aurinkoisen kesän" :D ja hyvän ajan lisäntyä :) :)

Tiistaina valittelin täällä palstalla että kaksoihormoniovistesti vilkutteli monta päivää ilman pysyvää hymynaamaa ja kirkkaat limat oli täysin kadoksissa. Tuolloin oli kp 15. Tänään kuitenkin ovisplussa sekä tikkuun että digiin. Tänään siis kp 19, että aika myöhään aiempiin kiertoihin verrattuna tulee ovis. Meinasin jo että jätän tänään oviksen tikuttamiset loppukierron ajaksi kun huomenna lähdetään reissuun :p Digi kerkesi vilkuttaa 9 päivän ajan ennen tätä pysyvää hymynaamaa :eek: Kananmunalimat bongasin vasta eilen.

IMG_20180217_125628.jpg

Mrs R, kaikki vitamiinit on ollu käytössä jo monta vuotta. Mies syö sinkkiä ja monivitaamiinia, lisäks vielä c ja d ja magnesium.. foolihappo, omega3.. ja luonnontuotteista maca..
Maca on lisännyt seksihaluja kyllä.
Onkos niitä muita hyödyllisiö vitamiineja sitten?

Täällä kierto taas sekoilee ja oireet aaltoilevat voisi sanoa ettei edes ole niitä.Kierto yleensä 28-33kp ja dpo päivät on yleensä 13-16dpo päivää.Nyt menossa 37kp ja 15dp oireita tässä kierrossa on ollut aaltoilevana turvotusta, rintojen arkuutta, päänsärkyä, maha löysällä ja kahvi ei ole maistunut siltä mitä ennen.Huomenna meinaan tehdä testin ja jos ei tilanne ennen tiistaita ole muuttunut niin uudestaan teen testin tiistaina.Tiistaina on se ivf suunnittelu aika.Edellinen kierto saatiin katkaistua primoluteilla ja ovulaatiota ei silloin tiettävästi tapahtunut.Tässä kierrossa testi näytti ainakin plussaa jonkunlaista viivaa siis.Yhtä vahvaa viivaa jopa tummempaa viivaa en saa ovis testiin.Flo ennustaa että huomenna pitäisi kuukautiset ja pari muuta ilmoittaa että olisi pitänyt alkaa.Odotan tuohon maanantaihin että dpo päivät menny sen max määrän ohitse ja tiistaina kerron lääkärille että ollaan taas samassa tilassa kuin viime kierrossa jos testi ei näytä raskauta.

Voi ei Viana, pahoittelut.

Salainensydän, onnittelut ovisplussasta!

Ei mee täälläkään asiat niinkuin pitäisi, eilen lähdettiin miehen kanssa taas naistenpolille kovien kipujen takia. Tää mun keskeytynyt keskenmenoprosessi on kestänyt nyt viikon. Eilen vihdoin lääkäri totesi kohdussa näkyvän raskausmateriaalia ja sitä poistettiin imulla paikallispuudutuksessa. Siitä huolimatta se teki aivan helvetin kipeetä. Lääkäri oli onneksi hauska ja osaava joten se helpotti omaa oloa. Tänään vuoto on vihdoin rauhoittunut, toivottavasti pysyvästi ja tästä lähtee toipuminen...

Niinpä vain tälläkin kertaa palaillaan tälle puolelle. Eilen ar-ultrassa, olisi pitänyt olla 7+0, ultrassa näkyi elonmerkitön raskausontelo vastaten n. viikkoa 5 sekä ylisuuri ruskuaispussi, mikä kuulemma viittaa alkion kromosomivikaan. Aika varma olin keskenmenosta jo edellisenä iltana, kun tajusin raskausoireiden vähentyneen ja testi oli haalistumaan päin. Minkäänlaista verenvuotoa ei vieläkään ole ollut.

Tämä oli nyt kolmas km vuoden sisään, ei onnistuneita raskauksia. Hiukan synkein ajatuksin nyt. Sentään nyt vihdoin (toivottavasti!) otetaan vakavasti terveydenhuollon puolella, pääsee vihdoin km-tutkimuksiin.

Niinpä vain tälläkin kertaa palaillaan tälle puolelle. Eilen ar-ultrassa, olisi pitänyt olla 7+0, ultrassa näkyi elonmerkitön raskausontelo vastaten n. viikkoa 5 sekä ylisuuri ruskuaispussi, mikä kuulemma viittaa alkion kromosomivikaan. Aika varma olin keskenmenosta jo edellisenä iltana, kun tajusin raskausoireiden vähentyneen ja testi oli haalistumaan päin. Minkäänlaista verenvuotoa ei vieläkään ole ollut.

Tämä oli nyt kolmas km vuoden sisään, ei onnistuneita raskauksia. Hiukan synkein ajatuksin nyt. Sentään nyt vihdoin (toivottavasti!) otetaan vakavasti terveydenhuollon puolella, pääsee vihdoin km-tutkimuksiin.

Pahoittelut ja paljon voimia tulevaan!

Mangusti pahoittelut, olet joutunut kokemaan jo aivan liian monta menetystä, vetää hiljaiseksi :( Voimia!

Magnusti pahoittelut että taas kävi teille näin! Tuntuu kyllä julmalta touhulta jo. Tää on ihan käsittämätöntä kuinka paljon tässäkin ryhmässä tulee km. Tuntuu et on jo lottovoitto jos joku plussaa eikä palaa tänne :sad001

Täällä kp2 ja fiilikset ei kovin hääppöiset.

Mangusti ei oo todellista! :( Oon niin pahoillani! Kovasti jaksamista ja toivottavasti pääsette tosiaan nyt tutkimuksiin!

Rintta toivotaan, että kohtu on nyt tyhjä ja pääset pian toipumaan! Todella ikävää, kun pitkittyy :(

Oon yhdessä whattsupp ryhmässä jossa on mun muutama työkaveri, myös tää joka ilmotti viikko mun km jälkeen olevansa raskaana yllättäen. Tänään tuli viestiä et hän on nesteytyksessä kun mikään ei pysy sisällä. Oon niin vihainen ja kateellinen. Teki mieli kirjoittaa: Ole vittu onnellinen että oot raskaana! Anteeks kielenkäyttö. Ja ei, en toivo tätä mitä koin kellekkään. Mut jos hänen pahoinvointi vaikka jatkuis vähän pidempään...Kaikesta huolimatta vastasin vaan et toivottavasti olo paranee nesteytyksellä..

Takaisin