Vaiana,Pahoitteluni.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos! Ei ollu lääkärin määräämä, mutta luulempa, että mulla on ollu jopa vajausta d-vitamiinista ku en ollu pariin kk sitä syöny (laiskuuttani, ku edelliset loppu). Mutta luin siitä foorumilta, et 100 mikroa on aivan sallittu annos aikuiselle, Suomen rajat liian alhaiset. Ja mulla ns. 150 mikroa oli se annostus ku jokatoinen pvä tuplana. Mä luulen, et tästä oli apua ja aion kysyä ultrassa sit miltä munasarjat näyttää
Ylempi tän aamunen, alempi torstailta. Kyllä se on vahvistunutView attachment 65580
Niinpä vain tälläkin kertaa palaillaan tälle puolelle. Eilen ar-ultrassa, olisi pitänyt olla 7+0, ultrassa näkyi elonmerkitön raskausontelo vastaten n. viikkoa 5 sekä ylisuuri ruskuaispussi, mikä kuulemma viittaa alkion kromosomivikaan. Aika varma olin keskenmenosta jo edellisenä iltana, kun tajusin raskausoireiden vähentyneen ja testi oli haalistumaan päin. Minkäänlaista verenvuotoa ei vieläkään ole ollut.
Tämä oli nyt kolmas km vuoden sisään, ei onnistuneita raskauksia. Hiukan synkein ajatuksin nyt. Sentään nyt vihdoin (toivottavasti!) otetaan vakavasti terveydenhuollon puolella, pääsee vihdoin km-tutkimuksiin.