Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oon yhdessä whattsupp ryhmässä jossa on mun muutama työkaveri, myös tää joka ilmotti viikko mun km jälkeen olevansa raskaana yllättäen. Tänään tuli viestiä et hän on nesteytyksessä kun mikään ei pysy sisällä. Oon niin vihainen ja kateellinen. Teki mieli kirjoittaa: Ole vittu onnellinen että oot raskaana! Anteeks kielenkäyttö. Ja ei, en toivo tätä mitä koin kellekkään. Mut jos hänen pahoinvointi vaikka jatkuis vähän pidempään...Kaikesta huolimatta vastasin vaan et toivottavasti olo paranee nesteytyksellä..
Vaiana, toivottavasti ensi kerralla plussa ois pysyvä Ja hae ihmeessä saikkua, mulla oli ainaki ihmeen kovia ne maha krampit
En tiedä missäpäin vaikutat, mutta mä sain parhaan avun naistentautien polilta. Sinne soitin päivystykseen kun kivut oli kovat!Piti palata tähän kommentiin, koska tosiaan kyllä tekee kipeää!
Olin tänään töissä kyllä, mutta koko päivän, pahentuen iltaa kohden, kovaa kipuilua.
Nyt tuntuu kovasti selässä, kuin lievät synnytys supistukset :banghead: mutta kuitenkaan vuoto ei vaan kunnolla ala! Vain pyyhkiessä... aaaargh. Pelottaa ja ahdistaa, ku mahdollisuus..
Maanantaina soittelen neuvolaan, jos ei ala tästä edetä. Varmaan käskevät viikon odotella vaan.
Pk-seudulla asun!En tiedä missäpäin vaikutat, mutta mä sain parhaan avun naistentautien polilta. Sinne soitin päivystykseen kun kivut oli kovat!
Siellä pääsin kuuden aikoihin illalla ultraan päivystävälle lääkärille ja sitten otettiin sisälle osastolle kun en kotona pystyny kivuilta olemaan.Pk-seudulla asun!
Täytyykin soitella sitten, jos näin nämä kivut jatkuu
Mulla alko se vuoto sitten kuitenkin muutaman päivän päästä, tuntu tosi ikävälle ne kivut, kun aattelin, että kohtu vaan hylkii alkiota ja sen takia supistelee Mutta pakko vaan jaksaa uskoa, että ens kerralla ois parempi onni :)Piti palata tähän kommentiin, koska tosiaan kyllä tekee kipeää!
Olin tänään töissä kyllä, mutta koko päivän, pahentuen iltaa kohden, kovaa kipuilua.
Nyt tuntuu kovasti selässä, kuin lievät synnytys supistukset :banghead: mutta kuitenkaan vuoto ei vaan kunnolla ala! Vain pyyhkiessä... aaaargh. Pelottaa ja ahdistaa, ku mahdollisuus..
Maanantaina soittelen neuvolaan, jos ei ala tästä edetä. Varmaan käskevät viikon odotella vaan.
Aika kattava lista tosiaan. Oon kullut, että jotkut suosittelee myo-inositolia, jota on esim. Inoman-nimisessä valmisteessa. Myo-inositolin hedelmällisyyttä parantavista vaikutuksista on ihan oikeasti tieteellistä näyttöä ainakin pcos:ta kärsivillä naisilla. Sen toiminnasta miehillä en itse ole lukenut, mutta ehkä se on vielä yksi mahdollisuus, joka kannattaa testata.Mrs R, kaikki vitamiinit on ollu käytössä jo monta vuotta. Mies syö sinkkiä ja monivitaamiinia, lisäks vielä c ja d ja magnesium.. foolihappo, omega3.. ja luonnontuotteista maca..
Maca on lisännyt seksihaluja kyllä.
Onkos niitä muita hyödyllisiö vitamiineja sitten?
Mulla alko se vuoto sitten kuitenkin muutaman päivän päästä, tuntu tosi ikävälle ne kivut, kun aattelin, että kohtu vaan hylkii alkiota ja sen takia supistelee Mutta pakko vaan jaksaa uskoa, että ens kerralla ois parempi onni :)
Mikä sun dpo olikaan?