Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea vaiana!

Alinah, perseestä tuo ohut limakalvo, jospa viikon päästä olis vasta ovis lähempänä...

Tuohon seksin määrään oviksen aikoihin. Joka päivä tai joka toinen päivä on varmasti parempi kuin ei minään päivänä. Pääasia, että siementä on odottelemassa munasolua.

Dpo jotain. Ovistuntemuksia oli toissa sunnuntaina, kp oli ehkä 10 silloin. Itse laskeskelin et ois enemmin ollut viime viikon ti-to. Yövuorot sotki pahasti yritystä, mut pari osumaa sille välille sattui. Ens viikolla testaan aikaisintaan. Ei oireita.

Monella tuntuu olevan ovis tai piinapäivät menossa. Peukut pystyyn ja ryminällä vaianan kaveriksi lokakuisiin!
 
Purin mun tämän hetkistä oloa ja fiilistä mummolleni ja itkuhan siinä pääsi, mummoni tirautti myös muutamat kyyneleet.. On tää lapsettomuus rankkaa!
 
ON: " Tällä hetkellä endometrium viivamaisen ohut eikä johtofollikkelia erotu. Konsultoitu ol Anna **********. Näyttää siltä, että tällä letrotsoli-annoksella ei saada vastetta, mutta kontrolloidaan tilanne varmuuden vuoksi viikon kuluttua. Potilas aloittaa ovulaatiotestit uudelleen 18.2. Seuraava follikkeli-uä-tutkimus 21.2. PD 18. Jos tuolloinkaan ei lääkevastetta ovaarioissa, nostetaan seuraavassa kierrossa letrotsolin annos 5 mg. Pyritään siis ovulaatioinduktiolla kuuteen ovulatoriseen kiertoon, tämä kierto ei näytä ovulatoriselta. Välikiertoja ei tarvita. "

Poimittu omakannasta, tämän päivän käynnin tekstistä.
 
Mennään miehen kanssa perjantaina elokuviin ja syömään. Ollaan käyty elokuvissa viimeksi joku yli vuosi sitten, mennään katsomaan uusin fifty shades. :wink:angelic:
 
Nyt tarvin taas apua ja tietämystä arvon foorumin naisilta :anyone

Miltä teijän kohdunnapukat on tuntunu raskautuessa? Mielellään vielä toisen ja useamman lapsen odottajilta (toki ensiodottajatki saavat kertoa) :)
Ku siis mulla kp 28 nyt meneillään, ekan kerran oisin limojen perusteella arvellu oviksen olevan jo kp 11-13, viimestään kp 20 (sillon kovaa mahan nippailua, kiinnittymistä?!?) Sillon muistaakseni kn oli niin ylhäällä, etten sitä tavoittanu. Ja nyt se on alhaalla, mut kamalan turvonnu :wideyed::wideyed: siis oikeesti toooosi turvonnu. En oo koskaan aiemmin tollasta tavannu :grin et uskaltaiskohan tuota huomenna dippailla yhen pc:n liuskan? Vai petynkö mä taas vaan ja kuvittelen kaikkea o_O:oops:
 
Mulla oli just ennen menkkoja alhaalla ja todella turvonnut kn. :angelic:

Mutta en testaillut esikoista odottaessa koko kohdunapukkaa..
 
Mulla oli just ennen menkkoja alhaalla ja todella turvonnut kn. :angelic:

Tätä mä just pelkään,muttei mulla oo koskaan sentään nääääin turvonnu oo ollu. Ihan niinku joku peruna ois siellä ku ennen porkkanan paksuus ois kuvannu paremmin :smiley-bounce022 no ehkä mä huomenna sen yhden uitan ja sit odotan kiltisti ne menkat saapuviksi :angelic:
 
Oletteko kuulleet ystävänpäivän vauvauutisia ? Mä jo yhden :shifty: Jotenki nyt ei vaan jaksais..
Olen kuullut, työkaveri jonka piti vasta häiden (elokuussa) jälkeen ruveta yrittämään ni onkin nyt yhtäkkiä puolivahingossa raskaana. Omasta keskenmenosta nyt viikko, uutiset masensi. Onnittelin tietysti ja toivoin et tajuaisi lopettaa siihen mut ei. Seuraavaksi tuli viestiä et kuinka hän ei pysty töihinkään kun voi niin huonosti...
Kyseli ensin mun vointia, aattelin et ompa kiva mut tais olla vaan alkua sille et halus omat uutisensa kertoa.
Toisaalta kiva että sain viestillä enkä sitte töissä...
Maailma on joskus epäreilu paikka. Tää keskenmeno oli meillä neljäs menetys 9kk sisällä. Ensin kuoli molemmat isovanhemmat kk välein ja nyt kolmeviikkoa sitten meidän rakas koira 14v jouduttiin lopettamaan ja tosiaan viikko sitten keskenmeno. Josko tää olis sitten se pohja ja tästä lähdettäis nousuun....

Tulipas avautuminen..
Jotain hyvää kuitenkin eli tänään oli intohimoista suukottelua jo ja olis voinut mennä pidemmällekkin mutta pirun jälkivuoto vaivaa. Täytyy olla iloinen pienistä auringonpaisteista kaiken paskan keskellä..
 
Tätä mä just pelkään,muttei mulla oo koskaan sentään nääääin turvonnu oo ollu. Ihan niinku joku peruna ois siellä ku ennen porkkanan paksuus ois kuvannu paremmin :smiley-bounce022 no ehkä mä huomenna sen yhden uitan ja sit odotan kiltisti ne menkat saapuviksi :angelic:
En kn tiedä mutta mulla oli plussakierrossa muutama ihan eriävä juttu mitä en ollu aikasemmissa kierroissa kokenut. Toivotaan parasta!
 
Yleensä täällä kierto 28-33kp ja ovis +13-17kp kohdalla ja tässä kierossa + 22kp.Nyt menossa 13dpo ja dpo päivät kestävät yleensä 14-16pvää.Kuukautiset siis myöhässä mutta sen tietääkin että ei vielä olisi normaalin ajan mukaan vielä pitänyt alkaa koska ovis + tuli myöhemmin vaikka ennen tuota + oli jonkin sortin ovis oireita.Flo ennustaa sunnuntaille kuukautisia siihen asti ajattelin max kärvistellä.20.2. Ois IVF suunnittelu aika niin toivotaan että ennen tuota aikaa selviää että mikä on alkaako kuukautiset vai raskaus? Turvotusta,etovuutta kahvista ja kahvi ei maistu,rinnat kipeet plus karkkina kakun päällä on jomotukset vatsassa nuohan oireet voivat tulla sekä raskaudesta sekä lähestyvistä kuukautisista.
 
Tsemppiä Rintta, en voi edes kuvitella mitä käyt läpi.. <3

Itsellä km 7/17 rv6+ ja mulle tuli tosi paha mieli kun mun silloin paras ystävä sanoi, että ethän sä oikeastaan edes ollut raskaana.. hän siis tuli raskaaksi myöskin yhdestä kerrasta vahingossa eikä ollut sen miehen kanssa vielä silloin edes yhdessä.

Km jälkeen on kaikki vauvauutiset vähän sattunut.. yritystäkin on tässä kohta 2v. Esikoista yritettiin 4v. Ei mee nallekarkit tasan :/

Toivotaan että onni kääntyy ja tosiaan suunta olisi vain ylöspäin<3
 
Mä luulin, ettei tätä päivää enää meidän perheessä nähdä. Mut sieltä se viiva tulikin toisen kaveriksi. Nyt kp 29. La ois kuukautisista laskettuna 25.10
Collage 2018-02-15 09_19_13.jpg
 
On tää niin pitkään ja hartaasti odotettu plussa. Kuopus täyttää 3 v heinäkuussa ja sen syntymän jälkeen annettiin lupa jo tulla. :shy:Tässä kierrossa mulla oli mukana vahva d-vitamiini, ei muuta. Joka toinen pvä 200 mikrogrammaa ja jokatoinen pvä 100 mikroa. (Luin tästä jostain foorumilta, et auttaa pco tyyppisiin munasarjoihin) Nii ja painoa oon puottanu viimesen puolen vuoden aikana 35 kg, mikä varmaan auttoi eniten tätä asiaa. Mulla ku ongelmana oli pitkät ja ovuloimattomat kierrot.
 
Takaisin
Top