Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Alinah, ymmärrän, että ärsyttää, mutta toisaalta on varmaan hyvä, että kaikki se vanhan limakalvo nyt tulee vaan ulos ja pääset uuteen yritykseen ns. puhtaalta pöydältä.
 
Täällä flo ennustaa ovista perjantaille, mutta omat tuntemukset oli että tulis aikasemmin ja tän aamun testi oli jo melkein plussa! Eiköhän se illalla tai huomenna aamulla ole plussa :) Niin ihana päästä pitkästä aikaa yrittämään ja piinaileen :)

Eli maca saatto aikaistaa! :)

Kp 16/29-39, yk 11

ImageUploadedByVau Foorumi1518411024.187126.jpg
 
Hienoa Nipsuliini!
Nyt menen kyllä itsekin sitä macaa hakemaan :D kunhan uusi kierto alkaa.
Parin päivän sisään varmasti, nyt kp32/dpo13.
Miten oot syönyt tota macaa? Millä kp aloitit yms :D
 
Hienoa Nipsuliini!
Nyt menen kyllä itsekin sitä macaa hakemaan :D kunhan uusi kierto alkaa.
Parin päivän sisään varmasti, nyt kp32/dpo13.
Miten oot syönyt tota macaa? Millä kp aloitit yms :D

Mä alotin kp 1. Ohjeen mukaan alotetaan yhdellä pillerillä ja muutaman viikon aikana nostetaan neljään pilleriin. Syötiin miehen kans molemmat noin neljä-viis päivää aina per annos, koska tiesin et mun ovis on suht myöhään (kp 21). Toki se nyt aikaistu, mut hyvin oon kerenny syömään nyt täyttä annosta. Tossa mun paketissa ei lue et pitäis pitää taukoo, mut netissä on lukenu et jossain välissä pitäis pitää viikon tauko. Oiskohan sit just kolme viikkoo ja tauko. Eli varmaan ovikseen lopetan ja en oo miettiny, että alotanko sit siitä viikon päästä vai vasta kp 1 uusiks.
 
Mä alotin kp 1. Ohjeen mukaan alotetaan yhdellä pillerillä ja muutaman viikon aikana nostetaan neljään pilleriin. Syötiin miehen kans molemmat noin neljä-viis päivää aina per annos, koska tiesin et mun ovis on suht myöhään (kp 21). Toki se nyt aikaistu, mut hyvin oon kerenny syömään nyt täyttä annosta. Tossa mun paketissa ei lue et pitäis pitää taukoo, mut netissä on lukenu et jossain välissä pitäis pitää viikon tauko. Oiskohan sit just kolme viikkoo ja tauko. Eli varmaan ovikseen lopetan ja en oo miettiny, että alotanko sit siitä viikon päästä vai vasta kp 1 uusiks.

Okei! Kiitos infosta :grin täytyykin siis marssia hakemaan tässä parin päivän sisään, niin voi aloittaa kp1!
 
Mullakin macat valmiina seuraava kiertoa varten, oon tainnutkin jo useamman kerran mainita siitä täällä :grin Toki toivotaan että plussa pärähtää :p

Mahtavaa Nipsuliini että ovis aikaistuu! Mulla on näyttänyt jo neljä päivää vilkkuvaa hymynaamaa joten toivottavasti tänään ois ovisplussa. Tänään kp 14.

Alinah, komppaan Mrs. R. Tsemppiä tilanteeseen, toivottavasti foliultrassa olisi hyviä uutisia luvassa! :)
 
Kunhan ei tosiaan enään keskiviikkona vuoda kun on se folliultra.. En niin tykkää näistä tutkimuksista kun vuotaa.
 
Muokattu viimeksi:
alinah, mulla kesti kerran nuilla letroilla 12pv, oiskohan ollu peräti se eka letrokierto, just tommosta loppuu..ei lopukkaa, ärsyttävää, mutta parempi kunnon limakalvo :)
 
Tänään kävin sovitusti labrassa ja eihän ne ollut laittaneet edes verikoe pyyntöjä labraan mulle vain kerrottu että mene labraan.Onneksi labrasta soittivat naikkarille ja saatiin verikoe otettua :) Nyt vain kovasti odotetaan ens viikkoa että on se IVF suunnittelu aika.
 
Hiphei ja täällä taas! Hcg:n nousua tapahtunut neljässä päivässä niin vähän (3721->4800) ettei ainakaan normaali raskaus ole kyseessä. Saadaan varmaan lähipäivinä tuomio ja aletaan sitten kaivelemaan sitä macaa ja muita tilpehöörejä kaapeista. Hammasta purren kohti kolmatta kierrosta!
 
Takaisin
Top