Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hah, ihan huvin vuoksi testasin pois clearbluen kaksoishormoonitestin. Kun 2 tikkua jäänyt edellisestä pakkauksesta yli, mutta nyt niitä on sen 11 kun on toi toinen avaamaton pakkaus.

No tyhjä ympyrä tietenkin tuli näillä kiertopäivillä niinkun kuuluukin, kp12 kun on se folliultra teen uudestaan kun käskettiin tekemään. :)

Alinah kp6/42-56

9c61c6bac6f75afc432fdced387042b6

Sitä vaan täältä sivusta huutelen, että aina kun tuolla testaat uudestaan tauon jälkeen, niin näyttää aina ekan tikun tyhjää rinkulaa(kun sillä mittaa sen hormonien aloitustason vissiin ja olettaa uuden kierron alkaneen). Eli tulisi vielä huomenna testata, jos tuolla testillä haluaa jotain varmistella. Ei ole luotettava tuollaisena kertatestinä, jos taukoja välissä. :)
Varmasti siis antaisikin tyhjää noilla kiertopäivillä, mutta muistutuksena että ekan antaa tosiaan aina tyhjänä. :D

Ps. Mulla myös tuo viiva aina tosi vahva. En syö letroja. Sitten kun ovis, niin toinen viiva todella vahva ja tuo haalenee. Aina sama kaava.
 
Mulla meni mielenkiinto koko vauvan yrittämiseen. 8kierto lähti käyntiin ja mieli todella maassa :/ mä en enää tikuta edes ovista jne.. en vaan jaksa enää.. nyt mennään vaan että tulee jos tulee,ellei niin ei sitä neljättä ole meille tarkotettu..
 
Meillä oli sessio suihkussa kun esikoinen oli saatu yöunille, voin sanoa et viime kerrasta on joku 2viikkoa aikaa mikä on varmaa pisin aika pitkään aikaan ilman seksiä.
 
Mulla alkanu joku ihme haluttomuuskausi, en muista koskaan ennen, et mulla ois ollu :sad001 mies aivan ihmeissään ja minä myös.. aivan jo toissapäivänä meinas mennä kiukun puolelle ku mies yritti ja yritti. No, eilen illalla homma sit toimi monen tunnin lämmittelyllä :singing:
Vielä yli viikko, et oon luvannu itseni testata,oviksesta ei varmuutta, jossain kp 11-18 välissä :p nyt kp 23.
 
Täällä arkipäivät menee niin lentämällä että paljon ei kerkeä foorumilla käydä, sitten viikonloppuna taas on tosin.Omaa tilannette en ole tänne pitkiin aikoihin kirjoitellut täällä nyt menossa luomu kierto ja 8dpo maanantaina menen verikokeisiin kun Naistenklinikka haluaa verikokeita ennen kun on meidän IVF suunnittelu aika.IVF suunnitteluun ei ole enää pitkä aikaa aika on 20.2. Ensi viikko muitenkin on jännittävä kun pitäisi alkaa kuukautiset ma-su välisellä ajalla :)
 
Mä kävin hakemassa magnesiumia, kokeillaan auttaako mihinkään! Kyllä sitä on jo tossa monivitamiinissa, mut näköjään aika vähän.

Täällä odotellaan ovista, ei vielä merkkejä ilmassa. Ennustaakin kyl vasta ens viikon perjantaille, mut toivon et tulis jo aiemmin.

Kp 15/29-39, yk 11
 
Mä tajusin just, että tasan vuosi sitten tänään plussattiin! Kylläpä meidän elämä ois erilaista, jos lokakuussa meidän elämään olis tullut pieni tuhisija.

Välillä tekis mieli mennä jonneki mettään huutaan kyllä. Ei tätä aina jaksa. Onneks on sentään karvanenvauva jota saa paijata.
 
Mä tajusin just, että tasan vuosi sitten tänään plussattiin! Kylläpä meidän elämä ois erilaista, jos lokakuussa meidän elämään olis tullut pieni tuhisija.

Välillä tekis mieli mennä jonneki mettään huutaan kyllä. Ei tätä aina jaksa. Onneks on sentään karvanenvauva jota saa paijata.

Meilläkin tuo karvanen kaveri tuo kyllä lohtua niiiin moneen asiaan :)
 
Mä tajusin just, että tasan vuosi sitten tänään plussattiin! Kylläpä meidän elämä ois erilaista, jos lokakuussa meidän elämään olis tullut pieni tuhisija.

Välillä tekis mieli mennä jonneki mettään huutaan kyllä. Ei tätä aina jaksa. Onneks on sentään karvanenvauva jota saa paijata.
Onneks karvainen vauva auttaa:Heartred Meillä on kans karvainen tuhisija ja onhan se niin:Heartred
 
Ei ollu yöllä taas tullu mitään eikä koko päivänä mitään mutta kun saunasta lähdettiin kotiin, niin hississä tunsin kun jotain valu housuihin.. Äkkiä vessaan ja valkoiset pöksyt veressä! Tänään kp7!
 
Mulla on aika pattitilanne nyt edessä: lääkäri määräsi mulle tetralysalia kasvojen bakteeritulehdukseen/ lievään akneen ja sen aikana ei suositella raskautumista, koska saattaa vaikuttaa sikiön luuston kehitykseen tai hampaisiin. Mulla on nyt meneillään dpo7, menkkoja ennustaa ens perjantaille. Pitäiskö odottaa siihen asti, että uskallan aloittaa ton kuurin (toki tekisin ensin raskaustestin)? Mitä tekisitte?
 
Kp7 vaihtui kp8. Tässä touhuttiin taas miehen kanssa niin suihkuttelun jälkeen piti lähteä vessaan kun jotain valui haaravälistä.. Kirkasta verta sieltä valui, ihan uskomatonta. Muistan että joulukuussakin kävi näin ja kp9 kun oli se aukiolotutkimus niin sen tutkimuksen mukanakin tutkimuspöydälle tuli sen liuoksen mukana verta vaaleanpunastahan se oli mutta ei lääkäri mitään siitä maininnut..
 
Mulla on aika pattitilanne nyt edessä: lääkäri määräsi mulle tetralysalia kasvojen bakteeritulehdukseen/ lievään akneen ja sen aikana ei suositella raskautumista, koska saattaa vaikuttaa sikiön luuston kehitykseen tai hampaisiin. Mulla on nyt meneillään dpo7, menkkoja ennustaa ens perjantaille. Pitäiskö odottaa siihen asti, että uskallan aloittaa ton kuurin (toki tekisin ensin raskaustestin)? Mitä tekisitte?

Mä odottaisin! :)
 
Huoh, ens viikosta on tulossa kyllä pitkä ja piinaava. Tänään on dpo 2. Siis oikeasti vasta dpo 2 ja mä jo mietin kaikkia oireita ja onko tärpännyt:hilarious::hilarious: Viikon päästä sunnuntaina on dpo 9 ja ihan aikaisin mahdollinen päivä, jolloin kannattaa edes ajatella testausta. Miten ihmeessä mä jaksan sinne asti? Ja miten mä pääsen yli siitä pettymyksestä, jos tästä kierrosta tuleekin pelkkää negaa?:confused: Huh, nytkin pitäisi tehdä kaikkea muuta, mutta mun päässä pyörii vain vauvahaaveet.

Hih, meidän koira nukkuu ja heiluttaa unissaan vimmatusti häntäänsä:grin Mistähän se uneksii?:rolleyes:
 
1e81e9003635f67edddde7ebf7ec71b2


Täytyy käydä kaupasta hakee liimaa niin saa nää siististi paperiin kiinni taas kuivuttuaan. Alin tältä aamulta kp8, tästä se lähtee!
 
Pitkin päivää jääny paperiin vähän rusehtavaa vanhaa verta ja ei oo tarvinnut sidettä käyttää. No nyt menin vessassa käymään tarpeilla niin eiköhän sieltä TAAS alkanut vuotaa kirkasta verta. Katotaan vuodanko vielä viikonkin päästä!

Alinak kp8..
 
Takaisin
Top