Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut pipsu jos niin kävi.
Mullakin heinäkuussa kerkesi tulla digiinkin raskaana ja viikon ehti olla onnesta soikeana ja menkat poissa, kunnes viivat haaleni ja alkoi vuoto. :/
Tsemppiä <3
 
Hitto soikoon, koko päivänä tullu vaan paperiin vessassa käydessä vähän vaaleanpunaista mutta ei mitään siteeseen. (Lähdettiin kauppaan ja tultiin kotiin. Jonka jälkeen aloin väsää ruokaa ja ennen pyykkitupaa 17-19) kävin vessassa ja siteeseen oli sit ilmestynyt verta ja nyt joka vessa reissulla sitä on lisää vaa tullu ja valuu pönttöön asti. Ärsyttää tämmönen soutaminen näiden menkkojen takia. Muuten ihan kiva että pääsi uuteen kiertoon. :D
 
Onks kukaan ikinä saanu macasta päänsärkyä? Mulla on melkein koko kierron (nyt kp 13) särkeny päätä. Ja tää on eka kierto kun syön macaa niin oon alkanu miettiin, että voisko se johtua siitä.

Ovista ennustaa ens viikolle, kiva päästä pitkästä aikaa yrittään! Edellinen ovishan oli ennen joulua, joten huhhuh!

Kp 13/29-39, yk 11
 
Kyllä se r-testi valitettavasti muuttui negatiiviseksi, toivottavasti nyt vuoto alkais pian, ettei menis kierto ihan harakoille miehen työmatkan vuoksi ..

Ajattelin tässä kuussa pitää taukoa nuista letroista ja kokeilla maca-kapseleita, ihan vaan siinä mielessä, oisko niillä jotain piristäviä vaikutuksia yms :) Katsoin Puhdistamon maca-kapseleiden annostusta 5-10kpl/vrk, aikamoinen määrä ! Paljon ootte ottanu nuita vrk ? :)
 
Kyllä se r-testi valitettavasti muuttui negatiiviseksi, toivottavasti nyt vuoto alkais pian, ettei menis kierto ihan harakoille miehen työmatkan vuoksi ..

Ajattelin tässä kuussa pitää taukoa nuista letroista ja kokeilla maca-kapseleita, ihan vaan siinä mielessä, oisko niillä jotain piristäviä vaikutuksia yms :) Katsoin Puhdistamon maca-kapseleiden annostusta 5-10kpl/vrk, aikamoinen määrä ! Paljon ootte ottanu nuita vrk ? :)

Mun tableteissa on max 4tablettia päivässä ja syödään miehen kans maksikimäärä :)
 
Meidänki macassa maksimi on neljä ja sen syönti pitää alottaa yhdestä ja hiljalleen nostaa neljään. Tällä hetkellä menossa neljä molemmilla. En oo kyllä hirveesti huomannu vielä mitään muutosta.

Mutta! Eilen illalla (kp 13) tuli pyyhkiessä ihan kunnolla rusehtavaa verta! Siis ei mikään pieni määrä. Ja tänään aamulla sama. Housuun ei tullut eikä pöntöön, mut pyyhkiessä. Mitä ihmettä? Toivottavasti ei ala uudet menkat!
 
Hah, ihan huvin vuoksi testasin pois clearbluen kaksoishormoonitestin. Kun 2 tikkua jäänyt edellisestä pakkauksesta yli, mutta nyt niitä on sen 11 kun on toi toinen avaamaton pakkaus.

No tyhjä ympyrä tietenkin tuli näillä kiertopäivillä niinkun kuuluukin, kp12 kun on se folliultra teen uudestaan kun käskettiin tekemään. :)

Alinah kp6/42-56

9c61c6bac6f75afc432fdced387042b6
 
Onpa sulla Alinah tumma toi kaksoishormonitestin toinen viiva:eek: Mulla ei ikinä ole läheskään noin tummaa. Joo, ei noista viivoista pitäis päätellä mitään, mutta silti ihmetyttää:rolleyes:
 
Onpa sulla Alinah tumma toi kaksoishormonitestin toinen viiva:eek: Mulla ei ikinä ole läheskään noin tummaa. Joo, ei noista viivoista pitäis päätellä mitään, mutta silti ihmetyttää:rolleyes:

Mä ihmettelin ihan samaa! Kun ei se ikinä oo noin tumma ollut, mutta just kans totesin ettei noista mitään voi päätellä. Jännityksellä odotan mitä näyttää oviksen aikaan. :)
 
Rintta,Pahoitteluni
Pipsu,Pahoitteluni kun yritti kyytiläinen tarrautua kiinni mutta ei pysynyt loppuun asti.Toivotaan että maaliskuun lääkäri aijalla pääsette vauhtiin hoidoissa ja saatte pysyvän plussan.
 
Meidänki macassa maksimi on neljä ja sen syönti pitää alottaa yhdestä ja hiljalleen nostaa neljään. Tällä hetkellä menossa neljä molemmilla. En oo kyllä hirveesti huomannu vielä mitään muutosta.

Mutta! Eilen illalla (kp 13) tuli pyyhkiessä ihan kunnolla rusehtavaa verta! Siis ei mikään pieni määrä. Ja tänään aamulla sama. Housuun ei tullut eikä pöntöön, mut pyyhkiessä. Mitä ihmettä? Toivottavasti ei ala uudet menkat!
Minkä vahvuista se on ja kauanko söitte sitä yhtä? Jos se vuoto enteilee ovista :)
 
Pipsu, mä meinasin kans aloittaa macat seuraavassa kierrossa. Tämä kierto on kolmas letrokierto, ovis aivan nurkan takana. Ens kierron pidän taukoa ja kokeilen macaa. Oon niin varma ettei tästäkään tärppää :grin

Alinah, mulla on kans ollut näissä letrokierroissa kaksoishormonitestissä just tuo sama viiva yhtävahvana kuin sulla! Aiemmin ei oo ollut. Voi johtua letroista? :bored:
 
Pipsu, mä meinasin kans aloittaa macat seuraavassa kierrossa. Tämä kierto on kolmas letrokierto, ovis aivan nurkan takana. Ens kierron pidän taukoa ja kokeilen macaa. Oon niin varma ettei tästäkään tärppää :grin

Alinah, mulla on kans ollut näissä letrokierroissa kaksoishormonitestissä just tuo sama viiva yhtävahvana kuin sulla! Aiemmin ei oo ollut. Voi johtua letroista? :bored:

Joo uskoisin että johtuu ihan siitä letrosta! :P
 
Pipsu, mä meinasin kans aloittaa macat seuraavassa kierrossa. Tämä kierto on kolmas letrokierto, ovis aivan nurkan takana. Ens kierron pidän taukoa ja kokeilen macaa. Oon niin varma ettei tästäkään tärppää :grin

Alinah, mulla on kans ollut näissä letrokierroissa kaksoishormonitestissä just tuo sama viiva yhtävahvana kuin sulla! Aiemmin ei oo ollut. Voi johtua letroista? :bored:
Eihän sitä tiedä vaikka tärppäiskin ;)
 
Minkä vahvuista se on ja kauanko söitte sitä yhtä? Jos se vuoto enteilee ovista :)

Yks pilleri on 500mg ja neljä on siten 2000mg. Me syötiin noin neljä-viis päivää yhtä ja saman verran kahta jne. Mulla ovis ennustaa kp 21, joten siihen mennessä oon nostanu annoksen neljään ja kerenny sitä ottaan noin viikon. Sit kai pitäis pitää jo viikon taukokin. Ohjeessa luki, että muutaman viikon aikana nostaa annos neljään pilleriin.
 
Takaisin
Top