Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä se r-testi valitettavasti muuttui negatiiviseksi, toivottavasti nyt vuoto alkais pian, ettei menis kierto ihan harakoille miehen työmatkan vuoksi ..
Ajattelin tässä kuussa pitää taukoa nuista letroista ja kokeilla maca-kapseleita, ihan vaan siinä mielessä, oisko niillä jotain piristäviä vaikutuksia yms :) Katsoin Puhdistamon maca-kapseleiden annostusta 5-10kpl/vrk, aikamoinen määrä ! Paljon ootte ottanu nuita vrk ? :)
Onpa sulla Alinah tumma toi kaksoishormonitestin toinen viiva Mulla ei ikinä ole läheskään noin tummaa. Joo, ei noista viivoista pitäis päätellä mitään, mutta silti ihmetyttää
Minkä vahvuista se on ja kauanko söitte sitä yhtä? Jos se vuoto enteilee ovista :)Meidänki macassa maksimi on neljä ja sen syönti pitää alottaa yhdestä ja hiljalleen nostaa neljään. Tällä hetkellä menossa neljä molemmilla. En oo kyllä hirveesti huomannu vielä mitään muutosta.
Mutta! Eilen illalla (kp 13) tuli pyyhkiessä ihan kunnolla rusehtavaa verta! Siis ei mikään pieni määrä. Ja tänään aamulla sama. Housuun ei tullut eikä pöntöön, mut pyyhkiessä. Mitä ihmettä? Toivottavasti ei ala uudet menkat!
Pipsu, mä meinasin kans aloittaa macat seuraavassa kierrossa. Tämä kierto on kolmas letrokierto, ovis aivan nurkan takana. Ens kierron pidän taukoa ja kokeilen macaa. Oon niin varma ettei tästäkään tärppää
Alinah, mulla on kans ollut näissä letrokierroissa kaksoishormonitestissä just tuo sama viiva yhtävahvana kuin sulla! Aiemmin ei oo ollut. Voi johtua letroista?
Kp 12/? En aloittanut letroja tässä kierrossa. Ensi kierrossa sitten.Marce mikä sun tilanne? KP? Ja syötkö letroja tässäkin kierrossa?
Eihän sitä tiedä vaikka tärppäiskinPipsu, mä meinasin kans aloittaa macat seuraavassa kierrossa. Tämä kierto on kolmas letrokierto, ovis aivan nurkan takana. Ens kierron pidän taukoa ja kokeilen macaa. Oon niin varma ettei tästäkään tärppää
Alinah, mulla on kans ollut näissä letrokierroissa kaksoishormonitestissä just tuo sama viiva yhtävahvana kuin sulla! Aiemmin ei oo ollut. Voi johtua letroista?
Minkä vahvuista se on ja kauanko söitte sitä yhtä? Jos se vuoto enteilee ovista :)