Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja Pipsulle hurjasti onnea! :)

Täällä dpo8 ja lämmöt eilisestä laskussa. Nyt illalla veristä limaa pyyhkiessä.. jälleen kerran viikkoa ennen menkkoja, joten taitaapi tämä kierto olla nega.
En oo sairasteluilta päässyt labraan ottaa niitä kilpirauhasarvojakaan. Ensi viikkoon menee.
Gyne oli kirjoittanut oma kantaan, että katsellaan SYKSYLLÄ uudestaan tilannetta. Mulle puhui kesästä.. :shifty:
 
Mitään sivu oireita ei oo näistä letroista tullu, vielä on 3 päivää edessä. Kaipa ne toivonmukaan silti auttaa vaikkei mitään oireita olekaan.
 
Kp16, jeeeeii!!

ImageUploadedByVau Foorumi1518036345.665998.jpg


Kerrankin ei taida kierto venyä ihan megalomaaniseksi. Kamalat oviskivut koko illan ja pitkästä aikaa kunnon ovisviivat!!

Ovis hyödynnetty ;)
 
Mitään sivu oireita ei oo näistä letroista tullu, vielä on 3 päivää edessä. Kaipa ne toivonmukaan silti auttaa vaikkei mitään oireita olekaan.
Alinah, mullakin ekassa kierrossa tuli oireet vasta letrokuurin jälkeen. Nyt kahdessa seuraavassa kierrossa ollut päänsärkyä sekä kuurin aikana että jälkeen. Ja ei se oireettomuus sitä kerro etteikö olisi apua :)
 
Alinah, mullakin ekassa kierrossa tuli oireet vasta letrokuurin jälkeen. Nyt kahdessa seuraavassa kierrossa ollut päänsärkyä sekä kuurin aikana että jälkeen. Ja ei se oireettomuus sitä kerro etteikö olisi apua :)

Juu ei toki, aina sitä vaan ekana ajattelee kaikki mahdolliset huonot jutut. :)

Millä sitä jaksaa odottaa keskiviikkoa, täytyy kehitellä muuta ajateltavaa.
 
Pahoittelut rintta.

Pipsulle paljon onnea.

Itsellä ei letroista tullut päänsärkyä enempää oireita. Ja taisi toimia kun plussa tuli siitä kierrosta vaikka ei matkassa pysynyt.
 
Täällä tais olla kemiallinen, tämän aamun testi jo haalentunut huomattavasti ja aavistus vaaleanpunaista vuotoa tullut. Toivottavasti ens kerralla pieni pysyis kyydissä loppuun asti :) Tässä puuduttavassa yritysrumbassa oon jopa onnellinen siitä, että jotain yritti tapahtua :)
 
Mullakin oli syyskuussa kemiallinen, digiin tuli raskaana 1-2 mutta vuoto alkoi seuraavana päivänä..
Ja testit haamuili vielä pari päivää vuodon alettua.
 
En usko, tai ainakaan normaali raskaus ei varmaan ole kyseessä, mulla oli se kohdunulkopuolinen viimeksi ja siinä kans oli vähän samantyylisiä oireita, monestihan myös ne kohdunulkopuoliset päättyy itsekseen alkuvaiheessa, on semmonen vähän samantyylinen korventava kipu vatsalla, mutta nuista viivojen haalenemisesta päätellen ois ainakin hcg laskemassa..
 
Syvimmät pahoittelut Rintalle :oops:

Pipsulle tsemppiä, toivotaan että siellä pieni kuitenkin mukana sinnittelee vaikka vuotoa on. (Kaverillani oli aivan raskauden alussa (juuri menkkojen alkuaikaan) 11 päivää kestäneet normaalia runsaammat ja pidemmät menkat, siitä huolimatta oli ja pysyi raskaana.) Eihän se tosiaan auta kuin odottaa että mitä tapahtuu, niin ikävää ettei näille keskenmenoille ja kemiallisille mahda mitään :sad001 Kuten itse sanoit, niin positiivista että jotain yritti tapahtua! Itse olisin myös tyytyväinen jos olisi tässä vuoden yrityksen aikana ollut edes kemiallinen niin tietäisi että on ylipäänsä mahdollista raskautua! Mutta ei niin ei. Ja tottakai se kemiallinen surettaisi, ei siitä pääse yli eikä ympäri.

Unicornille taasen onnea oviksesta! Hyvät viivat, mukava että kierto vaikuttaisi olevan siedettävän rajoissa :thumleft

ON: tänään kp 10 ja ovistestiin vilkkuva hymynaama. Täytyy harrastaa miehenkaatoa tänään, huomenna, yli huomenna jne.. :laughing002 Mulla oli just töissä yövuorot niin ei oo tullut puuhailtua kuin viimeksi viikonloppuna.
 
Pipsu, pahoittelut, jos jää kemialliseksi:sad001

Unicornille onnea ovisplussasta!:)

Talletteluintoa salainensydän:wink

Mä liittyn kans ovisplussalaisten kerhoon:
45FE315E-BB2C-43C5-B64E-B7413AF50D97.jpeg
Eli ovisplussa tuli lopulta kp 24. Äskön bongasin myös ihan kunnon kananmunalimat:grin Me ollaan viime viikonlopusta alkaen harrastettu seksiä mahdollisimman optimaalisesti joka toinen päivä, eli tänään on taas luvassa:wink Nyt on positiivinen fiilis ja oon ihan innoissani:p
 
Takaisin
Top