Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitäs sanotte tästä ? Tehty aika laimeasta pissasta :/ Kyllä siellä jotain ainaki yrittää tapahtua, mutta monella ollu jo paljo vahvempia viivoja näillä päivillä.. Aloin nyt pelkäämään kohdunulkoista, kun yks yö sattu aika paljon munasarjan tienoille.. Toivottavasti ei ois ainakaan siitä kyse :)

Komee viiva pipsu!! :) Onnea! <3 Toisilla hcg nousee hitaammin. Oliko oviksen ajankohta varma? Jos mietityttää niin mee ihmeessä verikokeeseen ja parin päivän päästä uusiks niin saat selvyyden nouseeko oikein. Onks menkat myöhässä vielä?

Tsemppiä <3
 
Komee viiva pipsu!! :) Onnea! <3 Toisilla hcg nousee hitaammin. Oliko oviksen ajankohta varma? Jos mietityttää niin mee ihmeessä verikokeeseen ja parin päivän päästä uusiks niin saat selvyyden nouseeko oikein. Onks menkat myöhässä vielä?

Tsemppiä <3
Komee viiva pipsu!! :) Onnea! <3 Toisilla hcg nousee hitaammin. Oliko oviksen ajankohta varma? Jos mietityttää niin mee ihmeessä verikokeeseen ja parin päivän päästä uusiks niin saat selvyyden nouseeko oikein. Onks menkat myöhässä vielä?

Tsemppiä <3
Kiitos <3 Menkkojen pitäis alkaa vasta perjantaina, oon kyllä ihan tulisilla hiilillä siihen asti (ja toki myös sen jälkeen :D ) ja vielä ei uskalla innostua asiasta ja aaltoilevia jomotuksia vatsalla.. mutta olin kyllä niin jo luovuttanu ! Toivon sullekkin plussaa :)
 
Onnea pipsu :)

On: polilla käyty. Mitään vikaa ei löytynyt minusta vieläkään.. paitsi epäili oikean munasarjan (ja vasemman?) olevan pcos tyyppisiä..? hassua kun ensin sanoi että ei mitään vikaa, mutta sitten kuitenkin olis pcos? Oireitakin löytyy. Gyne keväällä ei sanonut pcos:ta mitään.
Munasolureserviä on vaikka muille jakaa.. labra-arvot ihanteelliset. BMI liikaa lapsettomuushoitoihin, joten sain ajan ravitsemusterapeutille.. mikä on hassua, koska oon tässä jo puoli vuotta syönyt mun entisen pt:n ohjeilla , eikä ruokavaliossa oo mitään remontoitavaa.. :D -6kg kesästä ja kokoajan teen töitä sen eteen.. mutta köydään nyt sitten. Viikon päästä progekokeet. Gyne sanoi että näyttäisi ovulaatio olevan tänään tai huomenna. Oli jo 12mm folli puhkeamaisillaan ja limakalvo hyvä raskaudelle. Miehelle lähete spermatesteihin. Jotenkin jäi vähän huono fiilis. Hirvee stressi painosta. Sanoi se lohdutukseksi sitten lopuksi, että nykyinen paino ei estä raskautumasta.. mutta ei paljon lohduta. :/
 
Unicorn17, Höh, kurjaa, että painoon takerrutaan :( Mulle kans jotku gynet on sanoneet, että mulla ois PCOS tyyliset munasarjat, mutta lapsettomuus lääkärin mielestä ne oli vain "virkeät ja hedelmälliset " :) Mutta nyt olette ainakin saaneet prosessin aluilleen, toivottavasti se siitä lähtis etenemään :)
 
Kiitos <3 Menkkojen pitäis alkaa vasta perjantaina, oon kyllä ihan tulisilla hiilillä siihen asti (ja toki myös sen jälkeen :D ) ja vielä ei uskalla innostua asiasta ja aaltoilevia jomotuksia vatsalla.. mutta olin kyllä niin jo luovuttanu ! Toivon sullekkin plussaa :)

Alkuraskauteen vissiin kuuluu kaikenmaailman jomotukset, kun paikat kasvaa ja luo uutta elämää! Ymmärrän täysin sun pelon, ite olisin varmasti aivan kauhuissani, että meneekö kuten aiemminkin! Mutta koita nauttia! Ainakin pieni sieltä koittaa tulla, joten nyt et voi tehdä muuta ku elää terveellisesti ja koittaa olla stressaamatta. Noh, ainakin elää terveellisesti :D
 
Onnea pipsu :)

On: polilla käyty. Mitään vikaa ei löytynyt minusta vieläkään.. paitsi epäili oikean munasarjan (ja vasemman?) olevan pcos tyyppisiä..? hassua kun ensin sanoi että ei mitään vikaa, mutta sitten kuitenkin olis pcos? Oireitakin löytyy. Gyne keväällä ei sanonut pcos:ta mitään.
Munasolureserviä on vaikka muille jakaa.. labra-arvot ihanteelliset. BMI liikaa lapsettomuushoitoihin, joten sain ajan ravitsemusterapeutille.. mikä on hassua, koska oon tässä jo puoli vuotta syönyt mun entisen pt:n ohjeilla , eikä ruokavaliossa oo mitään remontoitavaa.. :D -6kg kesästä ja kokoajan teen töitä sen eteen.. mutta köydään nyt sitten. Viikon päästä progekokeet. Gyne sanoi että näyttäisi ovulaatio olevan tänään tai huomenna. Oli jo 12mm folli puhkeamaisillaan ja limakalvo hyvä raskaudelle. Miehelle lähete spermatesteihin. Jotenkin jäi vähän huono fiilis. Hirvee stressi painosta. Sanoi se lohdutukseksi sitten lopuksi, että nykyinen paino ei estä raskautumasta.. mutta ei paljon lohduta. :/

Mullakin yks gyne sanoi, että näyttäis olevan monirakkulaiset munasarjat ja seuraava sit taas sano, että ei ole. Tässä ultrissa oli välissä vain pari viikkoa.

Hyvä että ovulaatio oli kunnossa ja tsemppiä tuleviin piinapäiviin :)
 
Alkuraskauteen vissiin kuuluu kaikenmaailman jomotukset, kun paikat kasvaa ja luo uutta elämää! Ymmärrän täysin sun pelon, ite olisin varmasti aivan kauhuissani, että meneekö kuten aiemminkin! Mutta koita nauttia! Ainakin pieni sieltä koittaa tulla, joten nyt et voi tehdä muuta ku elää terveellisesti ja koittaa olla stressaamatta. Noh, ainakin elää terveellisesti :D
Kiitos tsempeistä :) Mun yritys vähentää kofeiinia on ollu kyllä ihan tuhoon tuomittu.. pakko käydä huomenna ostaa jotain kofeiinitonta kahvia ja teetä :) Oon vuoden vaihteesta syöny Puhdistamon magnesiumia 4tbl/vrk ja mun suklaa ja sokeri himot on kadonnu täysin, en tiedä oliko sokerin jättämisellä/magnesiumin syömisella vaikutusta myös haamuun testissä :)
 
Ihan selvä viiva pipsu! Ja jos menkat olis tulossa vasta perjantaina niin viivan puolesta en olis pätkääkään huolissani! Vahvistumista!

Nyt unicorn vaakamamboon lähipäivät! Toivottavasti tärppää! Ainakin olosuhteet on kunnossa, siimahännät vaan liikkeelle! Ja tsemppiä painonpudotukseen, armotonta hommaa! Ja hyvin kiloja on jo lähtenyt, hatunnosto!

Ovis on näilläkin leveyksillä, harmi vaan et mies on ihan toisella paikkakunnalla! Onneksi tulee huomenna (kotiin)! :dead::dead: jospa ei olis liian myöhäistä!
 
Kiitos tsempeistä :) Mun yritys vähentää kofeiinia on ollu kyllä ihan tuhoon tuomittu.. pakko käydä huomenna ostaa jotain kofeiinitonta kahvia ja teetä :) Oon vuoden vaihteesta syöny Puhdistamon magnesiumia 4tbl/vrk ja mun suklaa ja sokeri himot on kadonnu täysin, en tiedä oliko sokerin jättämisellä/magnesiumin syömisella vaikutusta myös haamuun testissä :)

Oho! Tota munkin tarvii kokeilla, koska en vaan pysty lopettaan herkuttelua ja sokerin saantia! Oon ku mikäki narkki, jos en saa suklaata.

Kofeiinista luopuminen ei välttämättä oo helppoo, jos keho on siihen tottunu. Mut onneks siellä masussa kasvaa paras motivaattori :) Päivä kerrallaan!
 
Kp4 ja paleltaa sekä väsyttää ihan hirveesti. Löhöillään vaan esikoisen kanssa, tai lähinnä minä. Esikoinen viipottaa pitkin kämppää kipeänä olosta huolimatta. :D
Toivottavasti mä en oo tulossa kipeeksi koska minähän menen sinne folliultraan viikonpäästä.
 
Emmä mitään oloja kuuntele tai toivo :) :)
Halli on autio, tivoli tyhjä, muumit ovat poistuneet laaksosta, markkinat suljettu :D

Mietin vaan syönkö terot ja yritän ylläpitää ees keinotekoisesti jotain hormoonitoimintaa... varmaankin joo
 
Rintta voi ei. Mulla oli sama lokakuussa. Se on niin surullinen näky se kohtu ultrassa kun ei olekaan pientä viipottajaa. Kovin yleistä tuntuu km olevan. Tsemppiä kovasti tyhjennykseen. Halaus.
 
Takaisin
Top