Iten herään joka aamu ihan eri aikaan siis heittoa voi olla jopa 2h heitto niin tulos ois aivan hassu.Siis päivät en ole kotona kuljen koulussa.Kyllä se mun mielestä on vähän vahvistunut! Kovin on silti haalea. Ootko lämpöjä mittaillut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Iten herään joka aamu ihan eri aikaan siis heittoa voi olla jopa 2h heitto niin tulos ois aivan hassu.Siis päivät en ole kotona kuljen koulussa.Kyllä se mun mielestä on vähän vahvistunut! Kovin on silti haalea. Ootko lämpöjä mittaillut?
Oon toisen kuvan ottanut lähempää ja toisen kauempaa niin siksi valotus noin.Hieman se voi olla vahvempi ehkäpä....Kyllä tossa kahden testin kuvassa ylempi on musta selvästi vaaleempi ja alempi vahvempi. Vai näänkö ihan väärin? Valotus on erilainen kuvissa, niin hankala sanoa.
Täällä lisää yksi letro-reseptin saanut. Eikö täällä jo melkein kaikilla se olekin? Onkohan kellekään tuoneet vielä plussaa?
Eilen gyne ja limis 9mm ja folli 13. Kp13. Ovis kaiketi pian tulossa.
Täälläkin ollaan ilman letroja :D
Nyt en pääsekään ottamaan kilpirauhasarvoja, kun sairastetaan pojan kanssa. RS-virus iski
Muska77, hyvältä näyttää follin koko yms :) minkä pituinen kierto sulla yleensä?
RouvaKettunen, mielenkiintoista tietoa! Kivahan se olisi, jos ei johtuisi endosta :) itsellä tosin kyllä sanottiin olevan melko kireät kannattimet..
Kp3/? Yk 25.
Pahoitteluni keskenmenosta.Kp3/? Yk 25.