Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä tossa kahden testin kuvassa ylempi on musta selvästi vaaleempi ja alempi vahvempi. Vai näänkö ihan väärin? Valotus on erilainen kuvissa, niin hankala sanoa.
Oon toisen kuvan ottanut lähempää ja toisen kauempaa niin siksi valotus noin.Hieman se voi olla vahvempi ehkäpä....
 
Täällä lisää yksi letro-reseptin saanut. Eikö täällä jo melkein kaikilla se olekin? Onkohan kellekään tuoneet vielä plussaa?

Eilen gyne ja limis 9mm ja folli 13. Kp13. Ovis kaiketi pian tulossa.
 
Muska, täällä tais tosiaan melkein kaikilla olla letrot käytössä :grin Mulla toinen letrokierto päättyi muttei toivotulla tavalla.. Menkat alkoi eilen. Tekis mieli heittää letrot jo ö-mappiin, vaikka kyllä niillä sen oviksen aikaiseksi saa. Ehkä menen ainakin vielä seuraavan kierron niiden avulla. Tässä kierrossa oli ovulaatio, tallettelut ja limakalvo kaikki kohdallaan ja ihanteelliset niin miksi hitossa ei tärppiä :sad001 Pelottaa ajatella että vika voisi olla miehessä, mihin en jotenkaan usko. Pitää seuraavaksi saada tämä oma paino putoamaan alkuun ainakin sen 5kg niin näkisi onko sillä vaikutusta. 5 kiloa ei sinänsä tunnu paljolta mutta kun lähtee niin hitaasti!
 
Mä oon vielä ilman letroja! :D Onkohan se hyvä vai huono asia? :D Noh, mitään tuskin mun osalta muutetaan ennen endoleikkausta, joten tässä nyt sit vaan ootellaan josko sattuis tärppään ennen sitä.
 
Mäkin olen ilman letroja, koska ajattelin katsoa, mitä kilpirauhaslääkitys tekee kierrolle, ennen kuin lähden kinuamaan niitä. En tiedä, miten toi liikatoiminnan lääkitys vaikuttaa gynejen mielipiteisiin yrittämisestä, eli suostutaanko mulle kirjoittamaan letroreseptiä, kun se on päällä:confused: Mut meen nyt ens maanantaina verikokeseen ottaa kilppariarvot ja toimin sit sen vähän mukaan, miltä ne näyttää.
 
Täällä lisää yksi letro-reseptin saanut. Eikö täällä jo melkein kaikilla se olekin? Onkohan kellekään tuoneet vielä plussaa?

Eilen gyne ja limis 9mm ja folli 13. Kp13. Ovis kaiketi pian tulossa.

Mä sain eilen itse ekan reseptin! Odotan menkkoja vielä.
 
Mullekin määrättiin letrot 20.12 ja oon jo tovin tässä odottanut uuteen kiertoon pääsyä, nyt huomenna lähtee viimeinen primolut ja tänään kp51.
 
Täälläkin ollaan ilman letroja :D
Nyt en pääsekään ottamaan kilpirauhasarvoja, kun sairastetaan pojan kanssa. RS-virus iski:shifty:

Muska77, hyvältä näyttää follin koko yms :) minkä pituinen kierto sulla yleensä?

RouvaKettunen, mielenkiintoista tietoa! Kivahan se olisi, jos ei johtuisi endosta :) itsellä tosin kyllä sanottiin olevan melko kireät kannattimet..
 
Ilman letroja täälläkin, toki vasta yk7 menossa. Minkä ajan kuluessa ootte letrot saanu?

Mitä mieltä ootte tästä kuvasta, vielä nega? Kp22 menossa.
ImageUploadedByVau Foorumi1517396092.907933.jpg
 
lapsettomuushoidoissa mulle määrättiin letrot, sit lähdetään inseminaatioon jos niistä ei ole apua.
 
Heii olisko täällä kellään kertoa kokemuksia macasta? Miten vaikuttanut kiertoihin jne. Itse laitoin tänään macat tilaukseen :p Vähän vielä mietityttää niiden käyttö, kun ollut nyt letrot kahdessa kierrossa käytössä ja mietin meniskö seuraavan ilman niitä ja käyttäisi macaa. Vai mitä tekisi. Kierrot olleet nyt aika tasaisia joten huolettaa että jos menee macasta ihan sekaisin kuten meni viime keväänä gelee royalesta..:confused:
 
Täälläkin ollaan ilman letroja :D
Nyt en pääsekään ottamaan kilpirauhasarvoja, kun sairastetaan pojan kanssa. RS-virus iski:shifty:

Muska77, hyvältä näyttää follin koko yms :) minkä pituinen kierto sulla yleensä?

RouvaKettunen, mielenkiintoista tietoa! Kivahan se olisi, jos ei johtuisi endosta :) itsellä tosin kyllä sanottiin olevan melko kireät kannattimet..

Kierto ennen juniorin raskautta 27-29. Nyt kkm jälkeen kaks kiertoa 28 ja kolmas kierto olikohan 31.

Olipas täällä kuitenkin monta letrotonta. Mua vähän mietityttää niiden aloitus. Täytyy katsoa.
 
Minäkin meen ilman letroja, mulla vikana ollut ylipainon tuoma kierron epätasaisuus ja ovuloimattomuus, nyt kierrot alkaneet tasoittua ja otin vahvan d-vitamiinin nyt tässä kierrossa mukaan, ku luin netistä, että d-vitamiinilla saattaa saada pco-tyyppistä munasarjaa "parannettua" joten kokeillaan:p Mulla se venyvä superlimapäivä oli sunnuntaina kp 11. Sen jälkeen vielä ollut valkkaria, muttei minusta enää niin venyvää eikä niin runsasta. No, nähtäväksi jää oliko tää edes vielä ovis, lämmöt tosin jäi nyt ylös joten luotan, että oli. Mies kävi eilen illalla kotona ja saatiin talleteltua varuiksi, jos ovis olikin vasta tällä viikolla...:grin nyt sormet ja varpaat ristiin, että nyt nappaa :love7
 
Mä otin macat tähän kiertoon, joten vielä ei oo kerrottavaa :D

Täällä alkaa menkat oleen loppumassa. Kivuista selvitty hengissä ja kauhulla jään odottaan seuraavia menkkoja. Toivon todella, että plussa pärähtää ennen niitä!

Mun pitäis huomiseen mennessä päättää kahden eri työpaikan välillä. Ja mitä mä mietin? Sitä että jos sattusin tuleen raskaaks niin miten äitiyspäiväraha määräytyis :D Toisessa on 500€ parempi palkka ku toisessa, mut sit taas toinen on tuttu ja lähellä kotia (5 min työmatka versus tunti suuntaansa). Hitsi ku ei osaa päättää!
 
Takaisin
Top