Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Luonnossa ihan näyttäisi että olisi plussa mutta kauheana huononeen laatu kun tänne laittaa.Harmi kun niin käy :( Oppikirjan mukaista plussaa en koko elämän aikana ole saanut.Viivat jäävät aina melkein samaiseksi ja se on minulla +.
 

Liitteet

  • IMG_20180201_170311.jpg
    IMG_20180201_170311.jpg
    350 KB · Katsottu: 176
Mä ajattelin ehkä aloittaa oviksen tikuttamisen cb:n digillä huomenna tai ylihuomenna. Ehkä oon niin pihi, että vasta ylihuomenna. Tai jos limat ei näytä lupaavilta, niin ehkä sit joskus myöhemmin. Nyt tuntuu kyllä hassua pientä vihlontaa lievästi oikeella alavatsalla. Voiskohan olla munasolun kasvukipuja?:rolleyes: Tänään kp 17.

Myöhään aloitat tikuttamisen! Millon sulla yleensä on ovis? Mulla ei hermo kestäis jännitystä :D Vihlonta lupailee kyllä hyvää!
 
Myöhään aloitat tikuttamisen! Millon sulla yleensä on ovis? Mulla ei hermo kestäis jännitystä :D Vihlonta lupailee kyllä hyvää!
Piheilen niiden cb:n testien kanssa:grin Viime kierrossa ovis oli kp 25. Sitä edellisen kerran mulla oli ovis elokuussa, josta tulin raskaaksi. Se oli kp 28. Myös heinäkuun ovis oli kp 28. Tällä tilastolla siis ihan turha alkaa tikuttaa joskus kp 10 kieppeillä:confused: Tunnista oviksen myös sen verran hyvin limoista, ettei se tikuttamattomuuden takia jää havaitsematta:)
 
Raskauskeijun tilaus oli tänään tullut postin mukana. Välillä tosi nopeeta toimitus, kun yleensä mulle tullu kahdessa päivässä.
 
Voi ei Marce, pahoittelut! Muistanko oikein mutta eikö sulla ollut jokin aika sitten sama? Vai oliko joku muu. Halaus!
Juu marraskuussa kävi samoin. Ilmeisesti lääkkeiden avulla tulen raskaaksi, mutta ei jostain syystä pysy mukana. Seuraavaksi pyydän tukilääkitystä. Pojat ihmetteli miksi äiti on kipeä. Tällä kertaa neuvola oli tosi ihana. Lupasi auttaa jos jotain kokeita määrätään.
 
Pitkästä aikaa tulin koneella käymään foorumilla, kun käyn täällä puhelimella sovelluksella enimikseen. Hirvee määrä ''ilmotuksia'' jotka kuitenkin oon sovelluksen kautta nähnyt.. No nyt on nekin sitten kuittaantunut.. Huh, pieniä ohimeneviä särkyjä tuolla alakerrassa vähän väliä. Saa nähdä onko merkki vihdoin ja viimein lähestyvistä menkoista.

Näkyykö tossa mun kirjotuksen alla jotain mun tietoja teille kun en ite niitä näe, ellen mene tonne omaan profiiliin. :) Päivitin sinne vähän taas tietoja.
 
Alinah, ei näy ainakaan mulle. Jos haluat tekstiä tuohon kirjoitustesi alle näkyväksi niin kirjoita tiedot sinne "allekirjoitus" kohtaan. Vai laitoitko ne sinne? :)
 
Täytyy katsoa huomenna uudestaan, kun tällä puhelimen sovelluksella ei pysty ja selaimella en nyt jaksa lähteä sotkemaan. :)


Muoks. Selaimella ei edes näköjään onnistu mennä katsomaan, kun ohjaa suoraan tähän sovellukseen..
 
Hups, aloitin letrot nyt päivää myöhemmin kuin on ohjeistettu :p Meni vähän ohi pähkäillessä, että jätänkö ne tässä kierrossa välistä ja käytän macaa vai käytänkö sittenkin letroja :grin Päädyin nyt kuitenkin aloittamaan letrot koska mun tilaamat macakapselit oli tänään lähteneet postiin joten niitä ei tarvii ihan vielä nappailla.Joten mennään tää kierto letroilla ja kokeillaan seuraavassa sitten macaa :)

Salainensydän kp 4/28-33 yk10?
 
Tämän päiväinen ovis testi ei muuttunut mihinkään suuntaan siis eilinen testi oli plussa.Piina päivät alkakoon täälläkin.Ovis plussa tuli eilen 21kp kohdalla.
 
Hups, aloitin letrot nyt päivää myöhemmin kuin on ohjeistettu :p Meni vähän ohi pähkäillessä, että jätänkö ne tässä kierrossa välistä ja käytän macaa vai käytänkö sittenkin letroja :grin Päädyin nyt kuitenkin aloittamaan letrot koska mun tilaamat macakapselit oli tänään lähteneet postiin joten niitä ei tarvii ihan vielä nappailla.Joten mennään tää kierto letroilla ja kokeillaan seuraavassa sitten macaa :)

Salainensydän kp 4/28-33 yk10?
Itse aloitin päivän myöhemmin ja silti ovis aikaistui parilla päivällä.
 
No nyt näkyy teksti kirjotusten alla, hyvä kun käyttäny foorumia semmosen 2,5v ja edelleenkään ei tiedä kaikkia ominaisuuksia. Niinkun esim tuo millä saa lihavoitua toisen nimimerkin omaan kirjotukseensa? :D Ihan huvittaa miten pihalla sitä onkaan. :happy:

Mä oon koko viikonlopun kaksin esikoisen kanssa kotona kun mies lähti setänsä luokse miesten peliviikonloppuun. No onneksi huomenna on esikoisen synttärit osa 2. Niin on paljon menoa ja melskettä ja sunnuntaina mummoni 70v syntymäpäivät (täytti 26.1 70 niinkun poikanikin täytti silloin vuosia) jonne tänään tein jo puoli valmiiksi kinkku sekä lohivoileipäkakut. Aamulla kuorrutus vaan! Hänellä löydettiin tossa viime syksynä syöpä alapäästä ja kuukaus siitä niin kävi leikkauksessa naikkarilla ja oli ke-ma osastolla siellä ja mummoni oli jo niin päättänyt ettei vietä mitään 70v juhlia kun tuo syöpä löytyi mutta niin vaan leikkaus +1kk syöpähoidot auttoi ja syöpä ei oo uusiutunut niin hän ajatteli että jos kuitenkin pidettäisi pienet juhlat. Ne hoidot loppui 11. tammikuuta :Heartred:Heartred
 
Alinah, joo nyt näkyy :) Ainakin selaimella tekstiä saa lihavoitua, kursivoituna, alleviivattua jne. tästä kirjoituskentän yläpuolella näkyvistä painikkeista. Itse käytän forumia puhelimen selaimen kautta, en tiiä mitenkä muokkaustoiminnot pelaa sovelluksella? :bored:
 
Takaisin
Top