Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tämän päivän testin satoa.Hieman on vahvistunut mutta....Onkohan tarpeeksi?
 

Liitteet

  • IMG_20180131_165803.jpg
    IMG_20180131_165803.jpg
    280.3 KB · Katsottu: 127
  • IMG_20180131_165803.jpg
    IMG_20180131_165803.jpg
    280.3 KB · Katsottu: 129
Salainensydän, minähän käytin macajauhetta n. joka toinen päivä (eli selvästi enemmän kuin aiemmin) kierrossa, josta nyt raskauduin! Ovulaatiokin tuntui tosi selkeästi ja molemmilla puolilla. En tiedä sitten, oliko macan ansiota vai muuta minulla, mutta pahasta maustaan huolimatta suosittelen.
 
Mulla mitään apuja macasta. Tässä kierrossa sitä vetänyt ja porskutetaan kp52 menemään ja on syöty terot ja Primot.. Niinku mä oon täällä kertonutkin niin ei selvästikään mun kohdalla oo macasta mitään hyötyä. Kun ongelma on mikä on... :/
 
Voi Marce! :Heartred:sad001 *halaus*

Mangusti, laitoin kapselit tilaukseen niin jospa ne ois helpompi napsia :p Saas nähdä mitä minun kroppa sanoo macasta, kunhan ei menis kierto aivan (eikä mielellään edes vähänkään) sekaisin :smiley-angelic001

Unicorn, toi ei oo yhtään hullumpi vaikutusmuoto tuo halujen lisääntyminen :happy112Välillä mulla tuntuu olevan halut kadoksissa raskaiden työpäivien vuoksi mutta jospa maca antaisi potkua siihenkin :joyful:

Alinah, mälsää ettei sulle ollut apua macasta. Saa nähdä käykö mulle samoin. Toisille nämä tuotteet näkyy sopivan ja toisille ei.. :shifty: Viime keväänä gelee-kapseleista en kokenut mitään apua, päinvastoin. Geleen syöntiä seurasi yli 2kk:n mittainen kierto!
 
Joo ei ne geleet myöskään sopinut, tai siis en kokenut mitään apua niistä. Mulla ei maca lisää mitään haluja tai muutakaan.. Ihme sekundaa! :mad:
 
Salainensydän, jep! Mulla ollu kans vähän halut kadoksissa viime kuukausina kun väsyttää työt yms. Mutta maca on auttanu. Pakko saada vähintään joka toinen päivä :’D ja syön neljä tablettia, eli maksimimäärän.

Geleet tais mullakin vaan sekoittaa kiertoa. Välillä tuli 12pv kiertoa ja välillä 39... huh.
 
Noniin, nyt sitten vaan odotellaan koska täti päättää kurvata paikalle. Viikko maximissaan täytyy taas odotella, jos ei sit taas viikonpäästä oo näillä primoilla vuoto alkanut niin sit ollaan yhteydessä jokatapauksessa naistenklinikalle..
 
Mä kokeilin gelejä keskenmenon jälkeen. Ovista ei ollut, mutta gyne totesi ultralla, että reilu 6 vko kaavinnasta kohdun limakalvo ”ei ollut ihan ohut”. En tiedä, oliko geleillä jotain vaikutusta asiaan, mutta ilmeisesti gyne yllättyi limakalvon paksuudesta ottaen huomioon, että kyseessä oli keskenmenon jälkeinen ovuloimaton kierto. Kuulosti siis ainakin aidosti yllättyneeltä ultratessaan:) En kuitenkaan jatkant käyttöä, kun ei mun ongelmana vissiin yleensäkään oo limakalvon paksuus, vaan nimenomaan pitkä kierto ja ovikseen gelellä ei siis näyttnyt olevan ainakaan mitään positiivista vaikutusta.

Macaa en ole uskaltanut kokeilla, kun pelkään senkin aiheuttavan jotain arvaamatonta kierrolle. Ehkä voisin kyllä syöttää sitä miehelle, jos se lisää haluja ;)
 
Mä ajattelin ehkä aloittaa oviksen tikuttamisen cb:n digillä huomenna tai ylihuomenna. Ehkä oon niin pihi, että vasta ylihuomenna. Tai jos limat ei näytä lupaavilta, niin ehkä sit joskus myöhemmin. Nyt tuntuu kyllä hassua pientä vihlontaa lievästi oikeella alavatsalla. Voiskohan olla munasolun kasvukipuja?:rolleyes: Tänään kp 17.
 
Takaisin
Top