Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun on kans välillä vaikee sulattaa toisten vauvaonnea. Mun veli saa toisen lapsensa nyt ens kuussa ja se on ollut yhdessä tän naisen kanssa vähemmän aikaa, kun me on edes yritetty lasta! Se tuntu ja tuntuu edelleen aika vaikeelta asialta. Varsinkin kun tää nainen vielä polttaa raskauden aikana. Aina ei ymmärrä miks toisille se on helppoo ja toisilla ottaa vuosia.
 
Ai jumaliste kun tänään aikaisemmin (en kelloa katsonut kun olin kummitätini 50v juhlissa) mun oikean puolen nivusen kohdalla oli pistävää/viiltävää kipua. Juoksin esikoisen perässä juhlapaikalla ja sillä hetkellä ei tuntunut kauheen kivalta mutta onneksi meni ohitse.. Mistähän lie johtui!
 
Muokattu viimeksi:
Mun on kans välillä vaikee sulattaa toisten vauvaonnea. Mun veli saa toisen lapsensa nyt ens kuussa ja se on ollut yhdessä tän naisen kanssa vähemmän aikaa, kun me on edes yritetty lasta! Se tuntu ja tuntuu edelleen aika vaikeelta asialta. Varsinkin kun tää nainen vielä polttaa raskauden aikana. Aina ei ymmärrä miks toisille se on helppoo ja toisilla ottaa vuosia.
Varmasti tilanne on ärsyttävä ja muutenkin kuumottava jos on tuollainen tilanne.Tsemppiä tähän jaksamiseen.Ite tarviin tsemppiä kyllä tähän kun varmasti kaikki alkaa vahtoamaan hänen odotuksesta.Parempi etteivät olisi melkeinpä kertoneet ees.Ei kiinnosta oikein aihe.
 
Nyt taas pukkaa sarjassamme tyhmät kysymykset kysymys..:wtf:
Eli siis ku en oo koskaan oikein bongannu oviksen aikaan mitään kanamunalimoja nii en tiiä että mimmosta se oikein on. Eli siis että ku me aamulla miehen kanssa touhuiltiin, ja nyt tossa äskön vessa käydessä tuli kunnon limaa, ihan kirkasta ja tooosi venyvää. Eilenki illalla oli kosteaa, ja venyvää limaa, muttei nuin runsaasti, mut sillonki oltiin aamulla pupuiltu.. Olikohan se vaan miehen simppanestessä vai tuleeko sitä nuin kauan? Vai oisko voinut olla sitä ovislimaa? Lämmöt tänää koholla 37,6 nyt iltapäivällä mitattaessa, tosin viimeks pe mitannu ja sillon oli 37 luokkaa...:oops:
Kp 11 menossa ja viime kierto oli poikkeksellisen pitkä (41) tasoittuneen kiertoni jälkeen n. 30-31. Toki aika aikaisessa ovis nyt ois, jos jo kp 11 se olis menossa. Mut kierto tosin hakee nyt paikkaa tän kovan laihdutuksen takia vissiin..
 
Mamman Haave, ovulatiolima lienee parhaimmillaan venyvää ja liukasta. Mun mielestä miehiset nesteet on hyvin vetisiä tuohon verrattuna. Vaikka siis siittiöitä olisi paljon.
 
Kiihotuslimakin on hyvin samanlaista kun ovislimat.. :) Tee ovistesti jos vaan löytyy?
 
Ainiin kiihotuslimat.. en muistanut koko asian olemassaoloa :) Oon niin vanha harppu, että aina liukkarilla :D

:D :D mäki oon meinaan luullut että ois ovis ollu kun oon joskus bongannut mutta ei oo ollu ovis lähelläkää. Muuten kyllä oon kuiva kun Sahara, josta tulikin mieleen että tarvis kattella niitä siittiö ystävällisiä liukuvoiteita.. :D
Ja niin, ovis kun on päällä ollut sen pari kertaa niin ei oo näkynyt mitään ovislimaa..
 
Kiihotuslimakin on hyvin samanlaista kun ovislimat.. :) Tee ovistesti jos vaan löytyy?

Tää limailu tosin tuli aivan spontaanisti iltasella ilman mitään ennakkoa tai mitään kiihottumisen tunnetta. Eli epäilen, ettei ainakaan sitä sit ollu kyseessä. Jospa tää ois aikainen ovis, mieski ollu kyllä kimpussa ku pupu konsanaan :grin

Toivotaan nyt parasta, että simpat perillä ja ovis käsillä, meinaan ku mies lähtee taas aamulla töihin ja tulee to illalla vasta takaisin..
 
Jaahas, täällä tuli jo paperiin punaista pyyhkiessä että eiköhän ne menkat sit huomenna ala.. **ttu***tana***kele... :banghead: :arghh:

Rupeisko sitä nyt ihan tosissaan keskittämään energiansa tähän painon pudotukseen, jos tää mun paino on se ongelma number one. Kun kerta limakalvo, ovulaatio ja tallettelujen ajankohdat oli kaikki tässä kierrossa niin hyvin kohdallaan kuin voi olla mutta siitä huolimatta ei tärppiä!! :sad001

Mietin myös jos jättäisin kaikki oviksen tikuttelut ja lämmön mittailut, mutta aiheuttaako se sit taas enemmän stressiä kun ei tiedä tapahtuuko ovis? Toisaalta mulla ois tässä kierrossa vielä letrot käytössä että siinä mielessä ovis on kyllä taattu.

Salainensydän kp 28/28(?), dpo 14
 
Voi ei salainensydän!! Hemmetti soikoon.. Tsemppiä<3

Toi tikuttelu on kyllä niin kaksipiippuinen juttu.. niinkuin gyne mulle suositteli sen lopettamista, että stressaa liikaa. Omasta mielestäni taas stressaisin ihan hulluna, jos en tietäisi milloin ovis ollut. Varsinkin kun on vuorotyö, niin tallettelun kannalta kyllä aion tikuttaa.

Jos ei täälläkään nyt tärppää (samoin kaikki tsekattu limakalvosta lähtien Ok), niin aloitan myös tosissaan tuohon painoon keskittymisen. Voidaan sitten tsempata toisiamme! :)
 
Kiitos Vaiana :Heartred Kyllä tää alkaa olla jo niin sieltä ja syvältä!!

Olen täysin samaa mieltä kanssasi tuosta tikuttelusta! Ehkäisyn lopetettuamme päätin tikutella ovista sillä ajatuksella ettei mulla ollut mitään käryä millainen kierto mulla olisi monen vuoden hormoniehkäisyn jälkeen. Ja no sittenhän se selvisi ettei kierrot ole säännölliset. Osasi sitten hakea apua. Että kyllä mäkin olen vahvasti sitä mieltä että omalla kohdalla noi testailut vähentää sitä stressiä. Mutta ken tietää :p

Kiva että sulla samat suunnitelmat, tietty ennenkaikkea toivotaan sulle tärppiä tässä kierrossa :)
 
Salainen sydän, mä olin viime kierron tikuttamatta, kun ahdisti se, ettei mulla keskenmenon jälkeisessä kierrossa ollut ovista ollenkaan, enkä uskaltanut luottaa siihen, että tossa seuraavassakaan olisi ollut. Lopulta ovis kyllä tuli todennettua limoilla ja lämmön nousulla. Mulle oli ihan hyvä vaihtoehto jättää tikuttamatta toi yks kierto, mutta nyt oon taas innoissani tikuttamassa tätä seuraavaa:grin Aikaisemmista tikutteluista oli mulle se hyöty, että nyt kyllä melko varmasti tunnista oviksen ilman tikkujakin, kun se osuu kohdalle. Musta ei olisi todellakaan yrittämään ihan ”sokkona”. Me harrastetaan seksiä tavallisesti lähinnä viikonloppuisin, joten ilman oviksen seuraamista tallettelut osuisi hyvällä todennäköisyydellä ihan vääriin aikoihin.
 
Mrs. R, sama homma että ei ois mustakaan "sokkona" yrittämään. Jos ensikierrossa jättäisi oviksen tikuttamatta ja seuraisi limojen (ja ehkä lämpöjen) perusteella ovista. Kokeilisi yhden kierron vaikka niin :p

Kiitos Pipsu :Heartred ei ole vielä miestä tutkittu, lääkäri kyllä ehdotti että kannattaisi tutkia jos ei vuoden yrityksen jälkeen ole tärpännyt. Mies pari vuotta mua nuorempi ja todella hyvässä kunnossa eikä sairauksia jne. joten lääkäri ei ihan heti alkuun sen takia tutkimuksia ole ehdottanutkaan. Vuosi sitten maaliskuun alussa jätettiin ehkäisy. Tosin mullakin oli siinä alussa kierrot sekaisin ja kesällä oli se yli 2 kuukauden mittainen kierto. Jos nyt ei rupea tärppäämään letroista huolimatta, niin täytyy "nostaa kissa pöydälle" ja puhua tutkimuksista puolison kanssa. Oisko kellään kokemuksia/ideoita miten ottaa asia puheeksi miehen kanssa, vähän luulen että mies ottaa tommoset jutut hieman itseensä kun kolahtaa varmasti hänen miehisyyteensä...
 
Mä tässä kierrossa hetken aikaa tikutellin, mutta turhaan koska oli taas ovuloimaton kierto. Nyt menossa kp49 ja primolut nro 7 otettu tänään, jospa uuteen kiertoon pääsisi loppuviikosta. Toivotaan että letrozolit kypsyttää monta follia ensi kierrossa!
 
Mrs. R, sama homma että ei ois mustakaan "sokkona" yrittämään. Jos ensikierrossa jättäisi oviksen tikuttamatta ja seuraisi limojen (ja ehkä lämpöjen) perusteella ovista. Kokeilisi yhden kierron vaikka niin :p

Kiitos Pipsu :Heartred ei ole vielä miestä tutkittu, lääkäri kyllä ehdotti että kannattaisi tutkia jos ei vuoden yrityksen jälkeen ole tärpännyt. Mies pari vuotta mua nuorempi ja todella hyvässä kunnossa eikä sairauksia jne. joten lääkäri ei ihan heti alkuun sen takia tutkimuksia ole ehdottanutkaan. Vuosi sitten maaliskuun alussa jätettiin ehkäisy. Tosin mullakin oli siinä alussa kierrot sekaisin ja kesällä oli se yli 2 kuukauden mittainen kierto. Jos nyt ei rupea tärppäämään letroista huolimatta, niin täytyy "nostaa kissa pöydälle" ja puhua tutkimuksista puolison kanssa. Oisko kellään kokemuksia/ideoita miten ottaa asia puheeksi miehen kanssa, vähän luulen että mies ottaa tommoset jutut hieman itseensä kun kolahtaa varmasti hänen miehisyyteensä...

Musta kannattaa vaan markkinoida asia semmosena, että se nyt vaan "kuuluu tähän juttuun", että suljetaan asioita pois, että tiedetään miten edetään :)
 
Vielä kyselen teiltä paremmin tietäviltä, et ku se limatulppa mikä mulla nyt eilen illalla lumpsahti, nii osaako siitä ennustaa sitä ovista mitenkään? Nytki ehkä vielä hieman kosteaa, muttei enää ainakaan saman tyylistä limakönttiä ole enää tullut. Voiko olla mahdollista että ovis silti vasta ois tuloillaan? Vai mitenkä nää limailut menee.. toki löytyy muutama ovis testi tuolta kaapista, muttei miestä kotona nii pelottaa tehä testejä, jos näyttääki vahvaa ovista ja mies kellistetty viimeksi eilen illalla :sad001
 
Takaisin
Top