Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ainiin kiihotuslimat.. en muistanut koko asian olemassaoloa :) Oon niin vanha harppu, että aina liukkarilla :D
Täällä pian on ovis tämän päivän testistä on kuva.Vai mitä?
Vielä kyselen teiltä paremmin tietäviltä, et ku se limatulppa mikä mulla nyt eilen illalla lumpsahti, nii osaako siitä ennustaa sitä ovista mitenkään? Nytki ehkä vielä hieman kosteaa, muttei enää ainakaan saman tyylistä limakönttiä ole enää tullut. Voiko olla mahdollista että ovis silti vasta ois tuloillaan? Vai mitenkä nää limailut menee.. toki löytyy muutama ovis testi tuolta kaapista, muttei miestä kotona nii pelottaa tehä testejä, jos näyttääki vahvaa ovista ja mies kellistetty viimeksi eilen illalla
Ihan lähellä kuitenkin ollaan :)Vielä ehkä vähän tummempi olis mun mielestä ovis. :)
Mulla vaihtelee tuntemukset jonkin verran, mutta tässä kierrossa oli juurikin noin. Sunnuntai iltana tuli limaklöntti pyyhkiessä. Eggwhiten tapaista sitten joka päivä ja neljäntenä päivänä, torstaina, oli sellaset vatsa jomotukset että veikkaisin oviksen tapahtuneen silloin. Perjantaina vasta pupuiltiin. Ja vaikka tiedän että oli todennäköisesti myöhäistä, niin silti jännittää. Edellinen kerta oli ennen menkkoja niin sekään ei voi olla mahdollista..Mulla tullut limatulpasta kolmen neljän päivän sisällä muistaakseni ovulaatioplussa.
Täällä nyt joku megaovis päällä :D ihan järjettömät limat ja tänään alkanut kivut vasemmassa muniksessa(jossa ulran mukaan oli johtofolli).
Kivut on aika jäätävät kyllä ja liikkuminen vihloo
Mulla tullut limatulpasta kolmen neljän päivän sisällä muistaakseni ovulaatioplussa.
Onhan liukkari siittiöystävällistä? :) Mun gyne sanoi että jos aikoo sellaista käyttää nii muistaa että on oikeanlaista että se ei vahingoita siittiöitä.
Oiii! Toivotaan, että tää lupailis plussaa tälle kierrolle!! :)
Näin toivotaan tietty!
Valitettavasti nää kivut kyllä vaan taas vahvistaa omaa epäilystä endosta.. ihan sama mitä se gyne sanoi.
On ihan jäätävää kipuilua ollut aamusta asti. Kumarassa joutuu kävelemään ja tuntuu myös jatkuvaa painetta peräsuolessa asti voi helv**** mä sanon..
En ala tämän oviksen kanssa alkaa ärsyttämään kun ei tikkuun tuu mitään muuta kuin tätä samaa negaa.Viivatkaan ei muutu yhtään......Vai näettekö te muut että eilisestä olisi vahvistunut.Kahden testin kuvassa ylin on eilinen ja tämän päivän testi on alin.Yksinäinen testi on tältä päivältä..
En ala tämän oviksen kanssa alkaa ärsyttämään kun ei tikkuun tuu mitään muuta kuin tätä samaa negaa.Viivatkaan ei muutu yhtään......Vai näettekö te muut että eilisestä olisi vahvistunut.Kahden testin kuvassa ylin on eilinen ja tämän päivän testi on alin.Yksinäinen testi on tältä päivältä..