Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä pian on ovis tämän päivän testistä on kuva.Vai mitä?
 

Liitteet

  • IMG_20180129_181602.jpg
    IMG_20180129_181602.jpg
    422.5 KB · Katsottu: 144
  • IMG_20180129_181454.jpg
    IMG_20180129_181454.jpg
    484.1 KB · Katsottu: 142
Ainiin kiihotuslimat.. en muistanut koko asian olemassaoloa :) Oon niin vanha harppu, että aina liukkarilla :D

Onhan liukkari siittiöystävällistä? :) Mun gyne sanoi että jos aikoo sellaista käyttää nii muistaa että on oikeanlaista että se ei vahingoita siittiöitä.
 
Vielä kyselen teiltä paremmin tietäviltä, et ku se limatulppa mikä mulla nyt eilen illalla lumpsahti, nii osaako siitä ennustaa sitä ovista mitenkään? Nytki ehkä vielä hieman kosteaa, muttei enää ainakaan saman tyylistä limakönttiä ole enää tullut. Voiko olla mahdollista että ovis silti vasta ois tuloillaan? Vai mitenkä nää limailut menee.. toki löytyy muutama ovis testi tuolta kaapista, muttei miestä kotona nii pelottaa tehä testejä, jos näyttääki vahvaa ovista ja mies kellistetty viimeksi eilen illalla :sad001

Mulla tullut limatulpasta kolmen neljän päivän sisällä muistaakseni ovulaatioplussa.
 
Mulla tullut limatulpasta kolmen neljän päivän sisällä muistaakseni ovulaatioplussa.
Mulla vaihtelee tuntemukset jonkin verran, mutta tässä kierrossa oli juurikin noin. Sunnuntai iltana tuli limaklöntti pyyhkiessä. Eggwhiten tapaista sitten joka päivä ja neljäntenä päivänä, torstaina, oli sellaset vatsa jomotukset että veikkaisin oviksen tapahtuneen silloin. Perjantaina vasta pupuiltiin. Ja vaikka tiedän että oli todennäköisesti myöhäistä, niin silti jännittää. Edellinen kerta oli ennen menkkoja niin sekään ei voi olla mahdollista..
Nyt on sit viikonloppuna ollu vatsa välillä sekaisin ja välillä pään särkyä, niinkuin nyt hedelmöittymisen jälkeen vois olla oireita heti seuraavana päivänä :banghead: Tai siis oireita on, mutta ei hedelmöittymistä :hilarious:
 
Täällä nyt joku megaovis päällä :D ihan järjettömät limat ja tänään alkanut kivut vasemmassa muniksessa(jossa ulran mukaan oli johtofolli).
Kivut on aika jäätävät kyllä ja liikkuminen vihloo o_O

Oiii! Toivotaan, että tää lupailis plussaa tälle kierrolle!! :)
 
Mulla tullut limatulpasta kolmen neljän päivän sisällä muistaakseni ovulaatioplussa.

Kiitos Herttaruova tiedosta, sain miehen tulemaan varalta yöksi kotia, jottei menis ovis ohi:wink onneks on suht lähellä työmaa, jotta onnistuu joka toisen päivän taktiikka. Torstaina mies sit tuuleeki:smiley-angelic003
Limailuja edelleen joten ovis varmaan tuloillaan.. kp 13/28-32
 
Onhan liukkari siittiöystävällistä? :) Mun gyne sanoi että jos aikoo sellaista käyttää nii muistaa että on oikeanlaista että se ei vahingoita siittiöitä.

Joo tuo on tärkeä yksityiskohta. Hommasin Pre-seediä, siinä kohtaa vielä uskoin luomuplussaan. Kaikkien, joille hedelmöittyminen on mahdollista, kannattaa tää pitää mielessä :)
 
Oiii! Toivotaan, että tää lupailis plussaa tälle kierrolle!! :)

Näin toivotaan tietty!:rolleyes:
Valitettavasti nää kivut kyllä vaan taas vahvistaa omaa epäilystä endosta.. ihan sama mitä se gyne sanoi.
On ihan jäätävää kipuilua ollut aamusta asti. Kumarassa joutuu kävelemään ja tuntuu myös jatkuvaa painetta peräsuolessa asti :shifty: voi helv**** mä sanon..
 
En ala tämän oviksen kanssa alkaa ärsyttämään kun ei tikkuun tuu mitään muuta kuin tätä samaa negaa.Viivatkaan ei muutu yhtään......Vai näettekö te muut että eilisestä olisi vahvistunut.Kahden testin kuvassa ylin on eilinen ja tämän päivän testi on alin.Yksinäinen testi on tältä päivältä..
 

Liitteet

  • IMG_20180130_162505.jpg
    IMG_20180130_162505.jpg
    819.5 KB · Katsottu: 132
  • IMG_20180130_162711.jpg
    IMG_20180130_162711.jpg
    499.9 KB · Katsottu: 138
Näin toivotaan tietty!:rolleyes:
Valitettavasti nää kivut kyllä vaan taas vahvistaa omaa epäilystä endosta.. ihan sama mitä se gyne sanoi.
On ihan jäätävää kipuilua ollut aamusta asti. Kumarassa joutuu kävelemään ja tuntuu myös jatkuvaa painetta peräsuolessa asti :shifty: voi helv**** mä sanon..

Voi ei :( Mulla kans nää menkat on ollu aivan kauheet. Onneks pahimmat kivut kestää vaan kaks ekaa päivää. Mut nyt on tosiaan ollu kans peräsuoli älyttömän kipee ja tuli sit uutena myös ne ulostamiskivutkin, mitä on kysytty joka kerta ja ei oo tähän menessä ollu.

Mulla ei oviksen aikaan oo ollu kipuja. Vielä. Tuntuu et joka kierto tuo tullessaan jotain uutta kipua!

Suosittelen ettiin lääkärin, joka on esim erikoistunut endoon ja jutteleen tilanteesta. Mäkin kävin monta kertaa ultrassa kunnallisella ja naistenklinikalla eikä mitään löydetty ja lopulta lapsettomuuslääkäri sen keksi. Oletan et sillä oli enemmän kokemusta siitä ja osas tavallaan sitä ettiä. Ja tosiaan ultrassahan se ei mulla edelleenkään näy, joten se ei kyllä riitä tuomioks. Oli kipujen syy mikä tahansa niin täytyyhän se syy löytää!

Tsemppiä! :)
 
En ala tämän oviksen kanssa alkaa ärsyttämään kun ei tikkuun tuu mitään muuta kuin tätä samaa negaa.Viivatkaan ei muutu yhtään......Vai näettekö te muut että eilisestä olisi vahvistunut.Kahden testin kuvassa ylin on eilinen ja tämän päivän testi on alin.Yksinäinen testi on tältä päivältä..

Kyllä tossa kahden testin kuvassa ylempi on musta selvästi vaaleempi ja alempi vahvempi. Vai näänkö ihan väärin? Valotus on erilainen kuvissa, niin hankala sanoa.
 
Muokattu viimeksi:
En ala tämän oviksen kanssa alkaa ärsyttämään kun ei tikkuun tuu mitään muuta kuin tätä samaa negaa.Viivatkaan ei muutu yhtään......Vai näettekö te muut että eilisestä olisi vahvistunut.Kahden testin kuvassa ylin on eilinen ja tämän päivän testi on alin.Yksinäinen testi on tältä päivältä..

Kyllä se mun mielestä on vähän vahvistunut! Kovin on silti haalea. Ootko lämpöjä mittaillut?
 
Otan osaa ovis- ja menkkakeskusteluun.. Mulla on synnytyksen jälkeen alkanut myös järkyt oviskivut, ennen en tunnistanut koko ovista. Menkkojen eka päivänä on myös hirvee paine takapuolessa, ihan kun synnytyksessä alkava ponnistamisen tarve.. Kerroin tästä gynelle ja silloin poissuljettiin endo. Gynekologi sanoi, et voi johtua myös siitä, et on synnyttänyt ja kohdun kannattimet alkaa löystyä (lantionpohjan jumppaa), ikään liittyvä vaiva myös... Nimim. Harppu täälläkin

Ps. Harpulla on ovisviikko
 
Takaisin
Top