Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aamulla vessassa isommilla asioilla käydessäni meinasi lentää laatta! En tiedä mistä moinen hajuherkkyyskohtaus tuli koska ei mulle yleensä oo tommosia tullut. Edes töissä, vaikka hoitajana oon jos jonkinlaisten eritteiden kanssa tekemisissä. En tiiä voiko mieli kuvitella oireita näin vahvasti.. Vai onko jostain muusta johtuvaa, esim. ruokamyrkytys. Mahassa on aika omituinen tunne ja painostaa.. Mutta saa nähdä miten tän päivän selviää töissä. Aamulla väsytti niin että herätessä tihrustin itkua. Ja lisäksi eilen illalla alkoi rintojen sivun pakottaa! :nailbiting: Ääh en kestä!

Salainensydän kp 25/28? dpo 11
Mä tekisin sinuna testin ihan. Kyllä dpo 11 jo lähes kaikilla näyttää plussaa jos on raskaana :) jos siis ovis on oikeasti tiedossa
 
Nipsuliini, jes jes jes!! :D

Kiitos kaikille kommenteista tuohon painoasiaan :) taidan antaa koko kommentin mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tietty koitan tiputtaa kiloja, mutta kiva kuulla etten ole yksin tämän kanssa :D ja täysin tuomittu

Salainensydän, :nailbiting: oo mitkä oireet!! Testaa ihmeessä!
 
Aamulla vessassa isommilla asioilla käydessäni meinasi lentää laatta! En tiedä mistä moinen hajuherkkyyskohtaus tuli koska ei mulle yleensä oo tommosia tullut. Edes töissä, vaikka hoitajana oon jos jonkinlaisten eritteiden kanssa tekemisissä. En tiiä voiko mieli kuvitella oireita näin vahvasti.. Vai onko jostain muusta johtuvaa, esim. ruokamyrkytys. Mahassa on aika omituinen tunne ja painostaa.. Mutta saa nähdä miten tän päivän selviää töissä. Aamulla väsytti niin että herätessä tihrustin itkua. Ja lisäksi eilen illalla alkoi rintojen sivun pakottaa! :nailbiting: Ääh en kestä!

Salainensydän kp 25/28? dpo 11

Ihan lupaavia oireita.:) Erityisesti toi rintojen sivujen kipu erittäin tuttu juttu. Täällä sitä myös ja testissä edelleen pieni plussanpoikanen!
 
En tiiä uskallanko :grin Voishan sitä huomenna kokeilla aamulla yrittää testin tehdä. En kyllä kestä jos on nega.. :arghh:

Muoks: Naksutiili, ovispäivä on tiedossa, tikutin ja folliultra sattui olemaan just kp 14. Lääkäri totesi ultran perusteella oviksen tapahtuneen mitä ilmeisimmin samana päivänä.
 
Muokattu viimeksi:
Tsemppiä testiin salainensydän ! Toivottavasti sieltä plussa pärähtäis :) Mä en kyllä malttais olla testaamatta :D

Täällä ilmeisesti ovis tapahtunut, eilen aamulämpö oli 36.3 ja tänään 37.4 ! Jes jes :) Mun piti nyt lopettaa luteaalivaiheen ajaksi kofeiinin käyttö (tai ainakin vähentää), mutta tänäkin aamuna oon ehtiny juoda jo yhden kupin kahvia ja kaks kuppia teetä..hups
 
Tässä tämän päivän ovis testi vahvistumista tapahtunut :) Vai mitä?
 

Liitteet

  • IMG_20180126_192000.jpg
    IMG_20180126_192000.jpg
    764.2 KB · Katsottu: 163
Täällä on tullut kerran sen eilisillan jälkeen verta. Vähän jännittää, että alkaako ne ollenkaan vai onko ne jo käynnissä. Moni on kirjottanu, että pitkän kierron jälkeen tullu minimenkat. Tätäkö se sit on?

Kp 61.
 
Nipsuliini, mulla primolutien aikana oli menkat ihan onnettomat. Olis hyvin pärjännyt yhdellä siteellä koko menkkojen ajan. Mua peloteltiin kauhealla teurastamo meiningillä, mutta toisin kävi.
 
Täällä on tullut kerran sen eilisillan jälkeen verta. Vähän jännittää, että alkaako ne ollenkaan vai onko ne jo käynnissä. Moni on kirjottanu, että pitkän kierron jälkeen tullu minimenkat. Tätäkö se sit on?

Kp 61.

No voi ei! Onpa kurja tilanne siellä! :(
Ei uskalla sitten itsekään toivoa vielä että primoilla vuoto alkais niinku pitäis..

Toivotaan nyt että sulla hanat aukeaa!
 
Tämmöistä tähän aamuun.. Lupaavista oireista huolimatta.. Taitaa olla enemmän korvien välissä.. Ja tänään siis dpo 12.

IMG_20180127_064253.jpg


Ja jotta tulos olisi ollut varma, tein vielä digin joka sekin näytti Not Pregnant :arghh:
 
Tämmöistä tähän aamuun.. Lupaavista oireista huolimatta.. Taitaa olla enemmän korvien välissä.. Ja tänään siis dpo 12.

View attachment 64742

Ja jotta tulos olisi ollut varma, tein vielä digin joka sekin näytti Not Pregnant :arghh:

Höh, se on niin epäreilua kun ajattelee, että nyt tulee plussa ja sit ei tuukkaan.

Nyt saisi kyllä plussia alkaa tulemaan oikein rytinällä!
 
Nipsuliini, mulla primolutien aikana oli menkat ihan onnettomat. Olis hyvin pärjännyt yhdellä siteellä koko menkkojen ajan. Mua peloteltiin kauhealla teurastamo meiningillä, mutta toisin kävi.

Mä suorastaan toivon, että tulis kunnon teurastamomeno :D Oletan, että vuoto ei ole vielä kunnolla alkanut, koska perinteisiä kipuja ei oo vielä ollut. Soitan maanantaina lääkärille, jos ei siihen mennessä ala!
 
Pitää varoo mitä toivoo.. :D Kivut löi niin lujaa päälle, että taaskaan ei auta särkylääkkeet eikä lämpötyyny. Kiva, kun mies lähti tänään poikien kans mökille :D Tää on kolmas kerta putkeen, kun se on reissulla just pahimpien kipujen aikaan! :D

Mut niinku miten peukalon kokonen endopesäke voi sattua näin paljon? Mää en ymmärrä. Pitää välillä vaan hengitellä, että selviää.

Mut vihdoin! Kp 1, yk 11.
 
Nipsuliini, peukku uudelle kierrolle, mut voi ei noi kivut:confused: Mulla tuli kyllä kunnon teurastus primoluteilla käynnistetyistä menkoista, että kannattaa varoa, mitä toivoi. Se voi nimittäin hyvinkin käydä toteen...
 
Tänään sain tietää että mieheni sisko odottaa kolmatta lastaan.He eivät ole yrittämällä yrittäneet mutta ovat olleet ilman ehkäisyä kyllä.Vuosi sitten hänellä oli keskemeno ja aikasempia keskenmenoja ei kuulema ole eikä mitään pitkiä yritys historiaa.Vuosi sitten kun sain tietää hänen odotuksesta aloin itkemään että miksi hän ja miksi minä en ja en toivotellut onnea otti niin pahasti päähän.Tästä sain tietää tänään tällä tulevalla asukkilla on läppävika sydämmessä ja siis raskaus täytyy olla aika pitkällä kun tiedetään tuo.Vähän epäreilu olo että miksi muut raskautuu ja itellä 4v yritys historia ja nyt keväällä alkaa eka IVF hoito onneksi mies sanoi vähän ohimennen kun puhuimme vauvoista miten ihania ne vauvat on ja miten kovasti odotan hoitoon pääsyä.Kaiken tämän jälkeen silti vähän epäreilu olo
 
Takaisin
Top