Mä oon 162cm ja 68kg eikä mulle oo yhdessäkään lääkärissä sanottu painosta. Ei lapsettomuustutkimuksissa eikä endolääkärissäkään. Toki ylipainoo on, mutta ei mun mielestä niin paljon, että siitä tarvis kauheesti huomautella.
Sanompa muuten vielä, että munkaan endo ei näy ultrassa, vaikka nyt jo tiedetään missä se pesäke on. Silti lääkäri ei saanut sitä näkyyn ultrassa. Ei sillä, että sulla sitä ois, mutta yleisesti vaan että ei se näköjään aina näy. Jos on kipuja niin kannattaa vaatia enempi tutkimuksia.
Kiva, että ovis on jo melkein käsillä! Pidän peukkuja, että tärppää ennen hoitoja!! :)
Joo hänelle tuntui paino olevan jokin pakkomielle.. En jaksa stressata,mutta koitan toki edelleen saada tippumaan.
Ja itsekin vähän ihmettelin tuota hänen ei ole endoa kommenttia.. varsinkin kun sanoi kuitenkin, että se tiputtelu voisi viitata endoon :D kokeili myös kohdun kannattimet, joiden totesi olevan tosi kireät , mutta että sielläkään ei tuntunut(?!?) endoa.
Aion todella seurata kipuilua ja muita oireita. Hakeudun sitten toiselle gynelle, jos siltä tuntuu. Edelleen sitä endoa vähän epäilen..
Ja hei, hurjasti tsemppiä sulle ihan super pitkä kierto päättyisipä se pian!