Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä Naikkarilla on ihan erilliset WC missä näytteen voi antaa.Ei tuu mitään hoitajia sermin taakse ihan kunnon WC Naikkarilla ompi.
 
Vahvistuu! <3 Vaikka taisi olla hiukan laimeampi pissa kuin eilen aamulla. :) Ylempi siis äsken tehty, alempi eilinen.

IMG_20180124_095807.jpg
 
Mä testasin tänään negan.
Eilisestä asti ollut kauheat alavatsakivut.
Tänään kai dpo 7
Tiedän että liian aikasin olen tikkuja tilaamassa.
 
Anteeksi taas kerran omanapailu:
Kävin eilen siellä gynellä sitten.
Ei näkynyt mitään Endoon tai pcos viittaavaa.
Oikealla puolella oli johtofolli(kaiketi sen niminen oli) joka oli 12mm
Kohdun limakalvon oli kunnossa ja 6,2mm
Runsaasti valkovuotoa.
Sanoi, että näiden mukaan laskisi ovulaation lauantaille tai sunnuntaille.
Mulla alkoikin tiistaina hymynaama vilkkumaan, joten pysyvää voisi odotella lauantaille. Täsmäisi siis :)
Totesi vain että luultavammin imetyksen hormonit vielä siellä taustalla häiriköivät.

Todella paljon sain kyllä kommenttia painosta, jota pitäisi pudottaa. 164cm ja 70kg.. 11kg enemmän kuin raskautta ennen. Ei vaan millään tipu. Meen ottamaan vielä kilpirauhastestit ensi viikolla. Jos niissä ja papassa ei häikkää, niin kesällä :banghead: aletaan katsomaan tarvittavia hoitoja. Toivottavasti sitä ennen raskaudutaan:grin

Mutta kyllä vaan ärsyttää kuunnella läksytysyä säännöllisestä ruokavaliosta ja kasviksien syönnistä.. että kiitos juu kunnossa on kyllä :mad:
 
Anteeksi taas kerran omanapailu:
Kävin eilen siellä gynellä sitten.
Ei näkynyt mitään Endoon tai pcos viittaavaa.
Oikealla puolella oli johtofolli(kaiketi sen niminen oli) joka oli 12mm
Kohdun limakalvon oli kunnossa ja 6,2mm
Runsaasti valkovuotoa.
Sanoi, että näiden mukaan laskisi ovulaation lauantaille tai sunnuntaille.
Mulla alkoikin tiistaina hymynaama vilkkumaan, joten pysyvää voisi odotella lauantaille. Täsmäisi siis :)
Totesi vain että luultavammin imetyksen hormonit vielä siellä taustalla häiriköivät.

Todella paljon sain kyllä kommenttia painosta, jota pitäisi pudottaa. 164cm ja 70kg.. 11kg enemmän kuin raskautta ennen. Ei vaan millään tipu. Meen ottamaan vielä kilpirauhastestit ensi viikolla. Jos niissä ja papassa ei häikkää, niin kesällä :banghead: aletaan katsomaan tarvittavia hoitoja. Toivottavasti sitä ennen raskaudutaan:grin

Mutta kyllä vaan ärsyttää kuunnella läksytysyä säännöllisestä ruokavaliosta ja kasviksien syönnistä.. että kiitos juu kunnossa on kyllä :mad:

Mä oon 162cm ja 68kg eikä mulle oo yhdessäkään lääkärissä sanottu painosta. Ei lapsettomuustutkimuksissa eikä endolääkärissäkään. Toki ylipainoo on, mutta ei mun mielestä niin paljon, että siitä tarvis kauheesti huomautella.

Sanompa muuten vielä, että munkaan endo ei näy ultrassa, vaikka nyt jo tiedetään missä se pesäke on. Silti lääkäri ei saanut sitä näkyyn ultrassa. Ei sillä, että sulla sitä ois, mutta yleisesti vaan että ei se näköjään aina näy. Jos on kipuja niin kannattaa vaatia enempi tutkimuksia.

Kiva, että ovis on jo melkein käsillä! Pidän peukkuja, että tärppää ennen hoitoja!! :)
 
Täällä kp 60, eilen otin vikan primon eikä mitään näy ei kuulu. Huoh. Oon yllättyny miten tää on henkisesti näin rankkaa. Se tuhruttelukin loppu niiden nappien myötä. Miks? Se siis alko pari päivää ennen ekaa pilleriä ja loppu sit jossain välissä.
 
Takaisin
Top