Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Muista kuitenkin elää :) nimim. 2017 vilahti ohi raskaudesta haaveillessa
Kohta tulee kaksi vuotta yritystä täyteen. Suurin ongelma ollut ovuloimattomuus ja pitkittyneet kierrot. Ei oikein kahden muksun jälkeen osannut kuvitella miten vaikeaa olisi saada kolmas. Ensimmäinen ovisplussa testiin asti saatuna oli tämä kierto. Joka puolella alkaa tulla raskaana tai juuri vauvan saaneita. Kp 24/31-42 dpo 10. Ei mitään oireita.
Meillä oli tätä tjottailua takana melkein vuosi kun päätin vaihtaa alaa ja hain AMK:aan opiskelemaan sairaanhoitajaksi. Piti alkaa miettimään että mitä minä haluan ihan oikeasti tehdä. Vaikka lapsia sais, niin lopulta ne kuitenkin lentää pesästä.No kyllä välillä tuntuu, että munkin elämä heinäkuusta eteen päin pyöri vain tän vauvajutun ympärillä. Ensin tulin raskaaksi, sitten oli keskenmeno ja sitten siitä toipuminen. Kyllähän se muu elämä jää tavallaan vähän sivuosaan, kun lapsi on kuitenkin se hartain toive ja isoin asia. Täytyy varmaan keksiä jotain muuta kivaa, mitä odottaa, siltä varalta, ettei tärppääkään.
Elisabet 89, toi on tosi hienoa, että olet miettinyt, mitä haluat tehdä ja lähtenyt opiskelmaan. Arvostan!:) Nimimerkistäsi veikkaan, että ollaan varmaan synnytty saman vuonna (-89). Mulla elämä on mennyt niin päin, että olen käynyt ensin koulut ja olen nyt periaatteessa unelmieni urapolulla. Nyt mun ”täydellisestä elämästä” puuttuu vaan ne lapset. Mutta jotain muita tavoitteita ja suunnitelmia olisi varmaan hyvä keksiä tälle vuodelle Mielellään jotain sellasta, jonka raskaus sotkisi kokonaan. Olis niin mun tuuria, että sit tärppäisi